Ik ben met een siteje bezig en hieronder staat de basis:
Voor menu1 heb ik het command: <!--#include virtual="/kef/menu.html" --> gebruikt en voor het 2e menu:
<!--#include virtual="/kef/right.html" -->
Nou dit werkt dus perfect maar daar gaat het niet om. Ik wil dus dat als je op een link klikt hij niet heel de page opnieuw laad maar gewoon een include (dus laat zeggen REVIEW1.shtml) gewoon op de plek opent waar "TEXT" staat.
Ik weet dat dit met een command als index.php?page=REVIEW1
kan alleen met PHP schijn ik nogal wat fouten te krijgen in het design (stukken die niet mooi op elkaar aansluiten en zo). Daarom vraag ik, is er nog een andere (makkelijke) manier om dit te doen? (script? cgi?).
Wat hulp zou zeer op prijs worden gesteld.
Als je wel kan helpen maar je het onduidelijk vindt, zeg het dan even a.u.b.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| |---------------------------| | LOGO | |---------------------------| | | | | | m | | m | | e | | e | | n | | n | | u | | u | | 1 | | 2 | | | | | | | | | ------ ------ |---------------------------| | Hier staat nog wat zut | |---------------------------| |
Voor menu1 heb ik het command: <!--#include virtual="/kef/menu.html" --> gebruikt en voor het 2e menu:
<!--#include virtual="/kef/right.html" -->
Nou dit werkt dus perfect maar daar gaat het niet om. Ik wil dus dat als je op een link klikt hij niet heel de page opnieuw laad maar gewoon een include (dus laat zeggen REVIEW1.shtml) gewoon op de plek opent waar "TEXT" staat.
Ik weet dat dit met een command als index.php?page=REVIEW1
kan alleen met PHP schijn ik nogal wat fouten te krijgen in het design (stukken die niet mooi op elkaar aansluiten en zo). Daarom vraag ik, is er nog een andere (makkelijke) manier om dit te doen? (script? cgi?).
Wat hulp zou zeer op prijs worden gesteld.
Als je wel kan helpen maar je het onduidelijk vindt, zeg het dan even a.u.b.