Ik heb hier Kingston 2100 DDR uit oktober verleden jaar zonder bon liggen
wat defect is, waar kan ik contact mee opnemen zodat het wordt gerepareerd / vervangen
Met de verkoper ? Die kan je wel helpen met garantieclaim bij Kingston.
Kingston heeft toch wel een website met een email adres?
Zoek anders eens op Kingston en RMA, moet je vast wel iets vinden
Zoek anders eens op Kingston en RMA, moet je vast wel iets vinden
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
http://www.ec.kingston.com/web_rma/default.asp
PLEASE NOTE:
This service is only available within the U.S.A. due to export/import restraints. Product outside the U.S.A. must be returned through the agent from which it was purchased.
Moeilijk he, gewoon ff zoeken joh, 10 secs en ik had et (2 secs als ik geen isdn had hier).
PLEASE NOTE:
This service is only available within the U.S.A. due to export/import restraints. Product outside the U.S.A. must be returned through the agent from which it was purchased.
Moeilijk he, gewoon ff zoeken joh, 10 secs en ik had et (2 secs als ik geen isdn had hier).
Zover was ik al gekomen maar ik dacht zelf aan een fabrikant die ik zou kunnen bellen en waar ik het geheugen naar toe kon opsturen zodat het voor garantie rechtreeks naar kingston ging.
Een fabrikant ? kingston is je fabrikant, gewoon naar de dichtsbijzijnde winkel die Kingston verkoopt dus. Die moeten een RMA voor je regelen, je krijgt pas een nieuw reepje als de oude ontvangen is.
Als je geen isdn had gehad had je er geloof ik nog vééél langer over gedaan. Allemaal naar de bieb en opbellen etc. etc.Op maandag 10 juni 2002 16:20 schreef KillerAce_NL het volgende:
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
lolbroekOp maandag 10 juni 2002 16:34 schreef Jojk het volgende:
[..]
Als je geen isdn had gehad had je er geloof ik nog vééél langer over gedaan. Allemaal naar de bieb en opbellen etc. etc.![]()
Die moeten helemaal niks. Poepen moet je.Die moeten een RMA voor je regelen.
Als je het aardig vraagt en netjes brengt zouden ze het kunnen doen.
Persoonlijk zou ik het eerst proberen bij de winkel waar je het gekocht hebt.
Je hebt het over 'een module zonder bon'.
Van de vrachtwagen gevallen?? Overgekocht..?
Meestal namelijk hebben luitjes het over 'ik ben de bon kwijt'
Beetje vreemd, maar wel ...
Actions speak louder than words
Ik heb hem eerlijk gekocht. Het licht namelijk heel simpel, normaal bewaar ik bonnen in een mapje in de kluis, en deze zat er toevallig niet tussen. Simpel omdat ik hem misschien vergeten ben er in te doen, ik vind het trouwens goed dat er zo'n antwoord wordt gegeven. Top dat er nog zulke eerlijke mensen in Nederland leven ( bravoJe hebt het over 'een module zonder bon'.
Van de vrachtwagen gevallen?? Overgekocht..?
Meestal namelijk hebben luitjes het over 'ik ben de bon kwijt'
Beetje vreemd, maar wel ...
Zonder bon geen garantie, klaar.
Je kan het proberen bij de winkel waar je hem gekocht hebt en anders heb je gewoon pech...
Je kan het proberen bij de winkel waar je hem gekocht hebt en anders heb je gewoon pech...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Idd, ik heb altijd geluk met zo'n soort dingen want pczaak kent mijOp maandag 10 juni 2002 19:51 schreef MightyRaven het volgende:
Zonder bon geen garantie, klaar.
Als je geluk hebt kun je ook meteen vragen als ze een klantenregister hebben, dan kunnen ze het zelf ff checken.
Pagina: 1