Waarschijnlijk pre-orderOp maandag 10 juni 2002 16:13 schreef Juustem het volgende:
Hij staat bij www.proxis.nl, ik zag hem daar net staan voor € 43,95... ff bestellen
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Jep, maar toch, HIJ KOMT!!!Op maandag 10 juni 2002 16:13 schreef Marv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pre-order
Verwijderd
duh LOL
wel misleidende topic....
Als we voor elk spel wat te koop is een topic moesten openen
Nou, sorry hoor, denk dat er wel tweakers zijn die het fijn vinden om dit te horen... (ook kijkende naar de hoeveelheid war3 topics die er al zijnOp maandag 10 juni 2002 16:14 schreef SaSReCoiL het volgende:
duh LOL
Verwijderd
En waarom zou je het niet in een van die topics kunnen posten dan?Op maandag 10 juni 2002 16:16 schreef Juustem het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, denk dat er wel tweakers zijn die het fijn vinden om dit te horen... (ook kijkende naar de hoeveelheid war3 topics die er al zijn)
Bv in.
[topic=380284/1/25]
oh wat ben ik blijOp maandag 10 juni 2002 16:16 schreef Juustem het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, denk dat er wel tweakers zijn die het fijn vinden om dit te horen... (ook kijkende naar de hoeveelheid war3 topics die er al zijn)
[This space is for rent]
Je hebt eigenlijk gelijk, sorry, was misschien wat te over-enthousiast... doe maar dicht dan...Op maandag 10 juni 2002 16:17 schreef SaSReCoiL het volgende:
[..]
En waarom zou je het niet in een van die topics kunnen posten dan?
w000t, geweldig!! Die ga ik zeker wel pre-ordenen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()