3dfxbanshee drivers verpest,hoe repareren?

Pagina: 1
Acties:

• DJ-D_Prime
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05-2017

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
ik heb zojuist nieuwe drivers geprobeerd te installeren,

resultaat, windows 2000 werkt niet meer, behalve in VGA mode..

nu wil ik natuurlijk mn oude (standaard win2k drivers) installeren, maar hij vraagt naar banshee.sys , deze kan ik niet op de win2k cd vinden... ik heb wel een banshee.sys bij mijn gedownloade nieuwe neit werkende drivers staan.

wat moet ik doen? help!

groeten,

Prime

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 13:48

Tcq

Videokaart in apparaatbeheer weggooien als je in veilige modus bent en dan goede, wel werkende drivers installeren.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
werkende drivers waren van win2k zelf, maar die weigert ie nu te installeren zeg maar..

hij kan niks vinden op de cd

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 13:48

Tcq

Ik heb een werkende driver voor je geupload:

Hier

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

:D dat prob ken ik :D

Precies doen zoals ik het zeg:

Videokaart in aparaatbeheer uninstallen/verwijder.

Win2k cd erin en windows opnieuw installeren (dus niet formateren, maar gewoon installeren)

Dan werkt het (de drivers moeten worden verwijderd anders kun je win2k niet herinstalleren.)

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
als ik win2k opnieuw installeer, dan neemt ie dus ook ouwe registry mee? net als win98?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:43
in c:\winnt\inf staat de INF file die gebruikt is bij de installatie van je nieuwe drivers. Deze verwijderen en dan zou windows je oude drivers moeten installeren.

Verwijderd

Welke drivers wilde je gaan proberen? En welke banshee kaart heb je?

Ik had een Diamond Monster Fusion, win2k wou niet echt met de 3dfx drivers, die van asus werkten wel perfect (bij asus heet die kaart de V3200 meen ik). De asus is alleen wel wat lager geklokt (100/100) dan een monster fusion(100/125 d8 ik) maar goed, dat moet je zelf maar bekijken.

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:40 schreef DJ-D_Prime het volgende:
als ik win2k opnieuw installeer, dan neemt ie dus ook ouwe registry mee? net als win98?
GEwoon doen wat ik zeg. Kaart verwijderen in apparaatbeheer en dan windows opnieuw installen, werkt perfekt.

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
ok thnx, dan zal ik dat proberen

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
gelukkig heb ik niet win2k opnieuw geinstalleerd, want dan was ik dus mooi WEL alles kwijt geweest.

ik heb geprobeerd om alle banshee.inf bestanden van mijn computer te verwijderen,

maar iedere keer als ik mijn pc opnieuw opstart geeft ie steeds aan dat ie de kaart meteen herkent, wat dus niet kan en vraagt naar bestanden die ik niet heb...

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 13:55 schreef DJ-D_Prime het volgende:
gelukkig heb ik niet win2k opnieuw geinstalleerd, want dan was ik dus mooi WEL alles kwijt geweest.

ik heb geprobeerd om alle banshee.inf bestanden van mijn computer te verwijderen,

maar iedere keer als ik mijn pc opnieuw opstart geeft ie steeds aan dat ie de kaart meteen herkent, wat dus niet kan en vraagt naar bestanden die ik niet heb...
Ja, lol verwijder die banshee in aparaatbeheer. Duw de cd erin. Installeer windows en je hebt nog gewoon alles, precies is hetzelfde alleen windows is opnieuw geinstalled. Je merkt er nix van, er worden geen bestanden gedelete whatever. Desktop is hetzelfde, inlognaam is hetzelfde etc.

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

OPnieuw installen.

Apparaatbeheer > beeldschermapdapters > banshee > verwijderen > Download nieuwe drivers > restart windows > intall drivers , probleem opgelost *D

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
gasten luister...

#1 windows opnieuw installeren is WEL alles weg, want dat geeft ie ZELF aan..

#2 nieuwe drivers downloaden is nu het hele probleem, er ZIJN GEEN nieuwe drivers, er zijn alleen maar officiele beta drivers van 3dfx en een heleboel 3d party drivers, deze werken ALLEMAAL NIET...

het enige wat werkt is wat windows er zelf van bakt, maar windows 2000 weigert van de win2k cd iets te installeren...

de rest werkt NIET *D

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 18:58 schreef DJ-D_Prime het volgende:
gasten luister...

#1 windows opnieuw installeren is WEL alles weg, want dat geeft ie ZELF aan..

#2 nieuwe drivers downloaden is nu het hele probleem, er ZIJN GEEN nieuwe drivers, er zijn alleen maar officiele beta drivers van 3dfx en een heleboel 3d party drivers, deze werken ALLEMAAL NIET...

het enige wat werkt is wat windows er zelf van bakt, maar windows 2000 weigert van de win2k cd iets te installeren...

de rest werkt NIET *D
Nou GVD luister nu eens een keer!!!!

Doe nu wat ik zeg!!!!!!!

Verwijder die voodoo banschee in aparaatbeheer.

Duw die focking win2k cd erin, pak de eerste optie waar bij staat upgrade uitvoeren naar win2000. Klik die aan, installeren die hap en alles blijft hetzelfde.

Er wordt nix gedelete.

En als je nu nog niet doet wat ik zeg, neem dan maar icq contact mij mij op!!!

Ik reageer wel een beetje heftig :P maar ik wil gewoon dat jij weer kunt beeldschermen met een fatsoenlijke resolutie :)

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
LOL

je hebt gelijk (denk ik) ik ging er ff neit vanuit dat ik vanuit windows kon installleren, want ik kon eerst helemaal niet in windows komen..

ff proberen *D

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
mijn ICQ:57905041

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 22:31 schreef DJ-D_Prime het volgende:
mijn ICQ:57905041
:D is het nog niet gelukt :D

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
it's fixed! MANY MANY MANY THNX!!!!!!

HOOYAA!!! *D *D *D

ik weet niet of je het speelt, maar kom gerust ns een keer OFP spelen op onze server: 195.64.93.109:2234

http://mit.gamepoint.net

=)
Pagina: 1