Toon posts:

hoe weet ik of een laptop gestolen is

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hi ik weet niet of dit in dit forum thuis hoort, maar ik zou niet weten waar het anders zou moeten staan!
Ik sta op het punt om een 2ehands laptop te kopen, maar nu wil ik wel zeker weten of ie niet gestolen is
Weet iemand hoe hier achter kan komen?

Ik heb gehoord dat er site is waar je het serienummer kunt invoeren en kunt zien of ie gestolen is of niet. welke weet ik alleen niet.

bij voorbaat dank

Verwijderd

Als de prijs redelijk is voor wat je koopt kan niemand je iets kwalijk nemen :)

Op het moment dat de prijs dusdanig afwijkt van gangbaar moet je je eerst eens achter de oren krabben ;)

Ideeen: vragen naar garantiebewijs of aankoopbewijs oid.?

Verwijderd

ga naar de politie ...

Verwijderd

idd gewoon vragen naar het bonnetje, dan weet je het zeker en heb je evt. ook nog garantie.
En als hij heel goedkoop is ivm de normale prijs dan zal ie wel gejat zijn

Verwijderd

Ik weet dat je bij sommige laptop fabrikanten na kunt gaan waar hij geregistreerd is. Bij Dell kan dit zeker, wij hadden een keer bij twijfel ook gebeld en toen werd ons verteld waar hij was gekocht en door wie en dat er geen aangifte van was gedaan. We konden hem ook gelijk over laten zetten op onze naam, dus dat was mooi :)

Bij Dell kan dit dus zeker weten, dus als je die wilt kopen kun je ff naar www.dell.com gaan en daar klantenservice opzoeken. Misschien kan het ook wel online, maar hier ging het met de telefonische helpdesk ook goed :)

Verwijderd

Topicstarter
maar jullie weten niet of er een site bestaat waar ik een serienummer kan invoeren=

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:08 schreef j.eerens het volgende:
maar jullie weten niet of er een site bestaat waar ik een serienummer kan invoeren=
we weten geeneens welk merk laptop het is.

heb wel eens gehoord dat het op de site van de fabrikant kan, een andere algemene site hiervoor bestaat bij mij weten niet.
Pagina: 1