Toon posts:

hp deskjet 500c probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem bij het afdukken. Na 2 pagina's afgedrukt te hebben gooit de printer er nog een halve pagina eruit met allerlei hartjes en smiley's. Als ik dan de printer uitdoe en weer aan dan doet die er weer twee goed en dan wederom die gekke figuurtjes op de volgende pagina. Kan het zijn dat mijn pc-a athlon xp 1700+ te snel de boel verwerkt, ik had namelijk op vorige pc celeron 633 geen enkel probleem.
Hopelijk weet iemand van jullie hier iets over te melden. Alvast dank

Verwijderd

probeer eens een nieuwe driver te installeren.
welk OS btw?

Verwijderd

Topicstarter
win 98 eerste, heb al nieuwe drivers gedaan, geen effect, maf kutding

Verwijderd

dit heb ik ook gehad maar dan met mijn hp400
was wel onder windows xp, heb toen een nieuwe driver geinstaleert en toen was het probleem voorbij.
zet anders in de driver zelf dat je alleen zwart wilt afdrukken, dat wil misschien wel helpen

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:18 schreef -poostman- het volgende:
win 98 eerste, heb al nieuwe drivers gedaan, geen effect, maf kutding
probeer dan eens oudere drivers ;). Je moet er gewoon een stel proberen.

Verwijderd

vroeger wilde nog wel eens een generieke driver werken. De Epson FX 80 en zo waren zeer geliefd, dus als je erm et de tip van hierboven niet uitkom probeer je het verder met zoiets.
Zoek eens in Google group (disussies) met een paar termen. Kan me niet voorstellen dat je de enige bent....

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Dit probleem heb ik ook een keer gehad. Ik kreeg 1 of twee goede pagina's en daarna een hoop pagina's met onzin. Wat bleek de datastekker van de printer maakte niet goed contact/ of zat er niet goed in. Even goed aandrukken, en voila. Daarna deed de printer het weer.

Raar, maar waar.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor de reacties, maar ik ben er uit. Las ergens (idd via google) dat ik in mijn bios mijn poort op EPP moest zetten i.p.v. ECP what the hell dit ook moge betekenen, anyways hij loopt weer als een tiet. En dat voor zo'n oudje!
Pagina: 1