Ik heb sinds kort een DrayTek 2200, maar heb het probleem om in de configuratie dingen op te slaan, weet eimand hier de oorzaak van?
Onthoud hij de wijzigingen dan niet ofzo?Op maandag 10 juni 2002 15:37 schreef shooter het volgende:
Ik heb sinds kort een DrayTek 2200, maar heb het probleem om in de configuratie dingen op te slaan, weet eimand hier de oorzaak van?
"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
En welke firmware heb je?
Welke instellingen kan hij dan niet opslaan?
Welke instellingen kan hij dan niet opslaan?
Juist
nee hij onthoudt de wijzigingen niet en hij heeft de nieuwste firmwareOp donderdag 13 juni 2002 07:49 schreef jmr het volgende:
[..]
Onthoud hij de wijzigingen dan niet ofzo?
probeer je temporary internet files eens te wissen wil ook wel eens helpen als je de config via de browser veranderd.
Verder is de filter functie in firmware 2.1a niet helemaal in orde maar staat ook vermeld op de site van draytek.
Verder is de filter functie in firmware 2.1a niet helemaal in orde maar staat ook vermeld op de site van draytek.
zelfs dat heb ik gedaan, andere browsers geprobeerd en dergelijkeOp donderdag 13 juni 2002 13:05 schreef Sanchezzz het volgende:
probeer je temporary internet files eens te wissen wil ook wel eens helpen als je de config via de browser veranderd.
Terugsturen dan, lijkt me.. geheugen zal wel kapot zijn ofzo? Hij hoort alles tenminste automatisch op te slaan.
En veranderen via telnet werkt dat wel?
Pagina: 1