spel: realistische rij-simulator

Pagina: 1
Acties:
  • 1.719 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:37
Wie kent er een spel waarbij je een beetje realistisch rond kunt rijden, een soort van rij-simulator?

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

Verwijderd

Gta3 denk ik wel het realistische! anders zal ik het niet weten!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 15:34 schreef Esmer het volgende:
Gta3 denk ik wel het realistische! anders zal ik het niet weten!
BWahahahahahahahahahahahahah

Realistisch my A$$.

Een auto reageert dus duidelijk heel anders als in die game.

Simulators van alleen maar autorijden zijn er niet. Je komt toch al gauw bij de racesimulators terecht en dan zit je qua realisme snel bij de games van Papyrus.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Die zijn er niet denk ik.. met GTA3 en Midtown Madness rij je wel gewoon rond in een stad, maar die auto's rijden natuurlijk verre van realistisch. Nascar 2002 en Grand Prix Legends rijden wel heel realistisch (je kunt bv. koppeling gebruiken), maarja dat zijn racespellen :P

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12 00:18
haal je rijbewijs, koop een auto en een beter manier is er niet :P

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12 10:01
Hier ben ik ook al jaren, lees jaren, naar opzoek.

Een echt realistisch rijspel waarmee je ook voor stoplichten moet wachten en als het kan ook nog veel afslagen kan nemen.

Nu verwacht ik dat er heel veel Driver (2) gaan zeggen, maar dat bedoel ik niet of de topicstarter wel?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-12 19:39

Hu9o

Schokkend

Dodge Viper racing. In de spel is het zo dat je zelf moet koppelen. DE torque van de auto heeft effect op de gewichts verdeling over de 4 wielen op de weg.

Zeker het meest realistische auto (race) spel wat ik ooit gespeeld heb.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• GeniusDex
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op maandag 10 juni 2002 15:54 schreef internetinfo het volgende:

Een echt realistisch rijspel waarmee je ook voor stoplichten moet wachten en als het kan ook nog veel afslagen kan nemen.

Nu verwacht ik dat er heel veel Driver (2) gaan zeggen, maar dat bedoel ik niet of de topicstarter wel?
exactly my words

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• internetinfo
Op maandag 10 juni 2002 15:54 schreef Hu9o het volgende:
Dodge Viper racing. In de spel is het zo dat je zelf moet koppelen. DE torque van de auto heeft effect op de gewichts verdeling over de 4 wielen op de weg.

Er wordt gewoon om een simulator gevraagt.
Het is wel een realistisch spel maar een race game.

• neggix
http://www1.coe.neu.edu/~mourant/realistic.html

Tis er wel. Stuurtje ziet er alleen beetje lomp uit :D

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-12 16:19

RUFFNECK

Poentje

Nou een hele tijd terug had ik wel es een game voor me gehad, waarin je een buschauffeur was :? Je moest dus mensen oppikken, letten op je snelheid (binnen de bebouwde kom) en alles volgens de regels doen (ja ook stoplichten).
Ik weet helaas niet meer hoe het heette, maar ik weet wel dat het een raar (volgens mij niet amerikaans of europees) spelletje was, maar zag er wel gelikt uit :)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12 14:42
Bij de anwb rijopleiding staat een rij-simulator. Daar hebben ze de voorkant van een golf in een kamer gezet met 300 graden scherm er om heen. Dan moet je ook koppelen en dat soort dingen meer.

Maar IMHO kan je dat soort spellen niet realistisch genoeg maken. Pas als je in een auto zit en ook met VR om je heen kan kijken wordt het pas leuk. Kijken is toch wel het belangrijkste van autorijden...

tampert, kriminalpolizei

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-12 19:39

Hu9o

Schokkend

Op maandag 10 juni 2002 15:59 schreef neggix het volgende:

Is dit ook ergens te downen >:) voor de afwisseling met GTA3 :z

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• neggix
Op maandag 10 juni 2002 16:07 schreef Hu9o het volgende:

[..]

Is dit ook ergens te downen >:) voor de afwisseling met GTA3 :z
Ik zou niet eens weten of het wel een PC game is :{
en de naam weet ik ook niet. Zoek ff goed met google zou ik zeggen :)

Verwijderd

http://www.profiler-vr.com/products.html

Zoiets denk ik? Jammergenoeg kun je die niet downloaden :(

Ik had een hele tijd terug wel een keer zoiets, een demo van zo'n simulator om te laten zien wat een gratis game engine kon ofzo, het was iig een duitse site :?

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 13:43

PoweRoy

funky!

A2 racer van Davilex :+

[This space is for rent]

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:28 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
http://www.profiler-vr.com/products.html
Unlimited Annual Seat License, nu voor maar: $2499.00 :P

http://www.profiler-vr.com/Sales.html

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:54

Eraser127

Nijkerk

Op maandag 10 juni 2002 16:32 schreef PoweRoy het volgende:
en grafisch top :P

My Discogs

Verwijderd

GT v3 mod voor f1 2001.
Alleen maar te spelen met een stuurtje..

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:32 schreef PoweRoy het volgende:
Zo ken ik er nog eentje :O

Rollcage, errug realistisch :+

• ffluppestijn01
  • Laatst online: 20:37
ik bedoelde dus echt een simulator met stoppen voor verkeerslichten, afslaan, eventueel zelfs koppelen, lijkt me wel lachen, het rijbewijs komt trouwens de 24e als het goed is :D

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 11:01

YpS

Need For Speed 5: Porche is wel realistische besturing en zelf schakelen (als je wil) maar geen stoplichten of steden.. en snelle wagens...

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:01 schreef RUFFNECK het volgende:
Nou een hele tijd terug had ik wel es een game voor me gehad, waarin je een buschauffeur was :? Je moest dus mensen oppikken, letten op je snelheid (binnen de bebouwde kom) en alles volgens de regels doen (ja ook stoplichten).
Ik weet helaas niet meer hoe het heette, maar ik weet wel dat het een raar (volgens mij niet amerikaans of europees) spelletje was, maar zag er wel gelikt uit :)
yup klopt was japans ,maar volgens mij hebben ze het gewoon busdriver genoemt ...was geen flikker an >:)

• internetinfo
Op maandag 10 juni 2002 18:50 schreef YpS het volgende:
Need For Speed 5: Porche is wel realistische besturing en zelf schakelen (als je wil) maar geen stoplichten of steden.. en snelle wagens...
[geen flame, maar wel menes]

Waarom post je dit? Posts scoren?
Er is toch al gezegt dat het om een simulator gaat en niet om een race oid.

[/geen flame, maar wel menes]

Verwijderd

Stunts :P

Als je stoplichten enzo wilt zou je Midtown Madness (2) kunnen proberen

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 22:29 schreef Terr het volgende:

in dat spel past het verkeer niet op je aan (mm :P )

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
echt realistische rij-sims bestaan niet.. ik wacht zelf ook al tijden op zo'n soort game.. welke spellen ik wel realistisch vind:

- Viper racing, realistische physics en rijgedrag
- Insane, zeer goede physics en realistisch rijgedrag. Alleen de levels zijn ruk.
- Screamer 4x4. Redelijk realistische 4x4 sim

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-12 10:58

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verkeersrally op de Commodore 64. Bij ieder kruispunt had je vragen zoals "Wie heeft er voorrrang? Jij of de motor?"

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Op maandag 10 juni 2002 22:29 schreef Terr het volgende:

Whaha, stunts was cool
Maar kun je niet ergens zo rom van zo'n arcade spelmachine downloaden ofzo :)

你还记得吗 记忆的炎夏

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik heb al die Race spellen geprobeerd, wat het dichst bij een simulatie in de buurt komt is het spel Driver van Diagnoses geloof ik. Stoplichten, redelijk realitische botsingen enzo. Plus het ziet er redelijk gelikt uit *D

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 22:54 schreef Johnny64 het volgende:
Verkeersrally op de Commodore 64. Bij ieder kruispunt had je vragen zoals "Wie heeft er voorrrang? Jij of de motor?"
allebei :P

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 22:24 schreef internetinfo het volgende:

[..]

[geen flame, maar wel menes]

Waarom post je dit? Posts scoren?
Er is toch al gezegt dat het om een simulator gaat en niet om een race oid.

[/geen flame, maar wel menes]
Waarom reageer je op die korte opmerking met een nog langere opmerking ...nu staat er 2x zijn opmerking |:(
Kom jij zo aan de 2345 of was dit de enige nutteloze reactie.
Als hij nou zou roepen dat je dom bent als je realistisch wilt rijden ok,maar dit vond ik geen domme opmerking

P.s : was ook geen flame :+

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22

GTA3

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Wie kent hiet Test Drive 3D nog? Die sluit wel het meeste aan bij wat de topicstarter wil :)

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 00:08 schreef Mister_X het volgende:

[..]

GTA3
:+ GTA3 is niet echt realistisch volgens mij...

• Paniohitus
  • Laatst online: 04-12 07:58

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 11 juni 2002 06:54 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

:+ GTA3 is niet echt realistisch volgens mij...
mwha, schademodel is best goed enzo, je moet voor stoplichten wachten :P, maar voorangskruispunten enz voor heb je, hehehe

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Bedoelt met niet GT3? (PS2)

Vind ik toch wel redelijk realistisch hoor. Ok, het is wel een racesim, maar de tracks bestaan echt, het ziet er ongelooflijk realisctisch uit (alleen de botsingen zijn ruk, geen damage-models), maar voor de rest wel een toppertje hoor!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 02:02 schreef Lister_Storm het volgende:
Wie kent hiet Test Drive 3D nog? Die sluit wel het meeste aan bij wat de topicstarter wil :)
Dat was ook meer een racegame. Als je je tenminste gewoon aan de verkeersregelshoud is het zooooo saai. :Z
En trouwens, ik heb ook niet het iedee dat een auto zo in het echt ook rijd. :)

🌞🍃

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12 11:32

Murphy

(2B||!2B)?

Op dinsdag 11 juni 2002 09:29 schreef Plaguebearer het volgende:

Vind ik toch wel redelijk realistisch hoor. Ok, het is wel een racesim, maar de tracks bestaan echt, het ziet er ongelooflijk realisctisch uit (alleen de botsingen zijn ruk, geen damage-models), maar voor de rest wel een toppertje hoor!
Inderdaad! Gran Turismo 3 is zeer mooi. Soms bijna echt. Dit spel komt IMHO het meest in de buurt qua grafisch realisme. GTA3 is wat mij betreft de topper voor wat AI betreft. Ik kan uren in Liberty City rondrijden zonder missie te doen, gewoon om de AI te fokken >:)

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 22:59 schreef Inge het volgende:

[..]

Whaha, stunts was cool
Maar kun je niet ergens zo rom van zo'n arcade spelmachine downloaden ofzo :)
de opvolger van stunts is in optocht
lol joh

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 11:54 schreef dahaaz het volgende:

[..]

de opvolger van stunts is in optocht
lol joh
Nee hoor, dat is de opvolger van Stunt Car Racer, niet Stunts

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 15:54 schreef Hu9o het volgende:

dat klopt! :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Microsoft Driving Simulator 2003 :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-12 20:22

LOL, quote van de site:
Images of Near Photo-Realistic 3D Driving Routes
(Please note that these are NOT photographs. They are images of 3D virtual environments.)
Oei, ik zag toch bijna niet dat het niet echt was hoor!! :+

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 09:29 schreef Plaguebearer het volgende:

Ok... ok... je kunt het realistisch maken door te gaan stoppen voor stoplichten enzo maar volgens mij is GTA3 toch niet echt wat hij zoekt :)

• Cubix
  • Niet online
Ik heb in Dresden (duitsland) in de nieuwe volkswagenfabriek in een Phaeton Simulator gezeten. Geen nep; je zat echt in een echte pheaton, en de knopjes werkten ook enzo. Mooi groot meebewegend scherm enzo.

Ik heb ff 200 km/h gereden op een circuit en 160 over een landweggetje. >:) Totaal 8 minuten mogen rijden!

Echt de moeiste waard!
Link naar fabriek site: http://www.glaesernemanufaktur.de

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

hmm stuurtje is volgens mij niet enige wat er lomp uit ziet,

maar echt spellen dat je door steden moet rijden zijn er eignlijk niet, (of ze zijn dus niet realistisch) zelf vind ik GranTurismo het meest realischtisch, maar dat is dus ook weer een race spel, misschien moeten ze zoiets nog's gaan maken, gat in de markt...

jep

Verwijderd

Ik denk dat ik er 1 gevonden heb, het is alleen wel met pickups en trucks, en er zit wel WAT arcade in.

Het heet "King of the road". Veel is mogelijk. Je rijdt gewoon in een gebied met wegen, stoplchten, radarcontrolles, medeweggebruikers, police, tankstations, parkeerplaatsen, enzenzenz.

De gfx zijn bar slecht, maar de gameplay is wel aardig. Vooral met manueel schakelen. Wel leuk zijn de weerseffecten, dus bv bij wind waaien de bladeren voor je auto en bij regen is het aan te raden de ruitenwisser aan te zetten...

Het spel draait dus om trucks en pickups, maar je kunt ook races gaan houden op de racebaan in de buurt (je moet er wel eerst naartoe, dan dien je dus de borden te volgen, of op je kaart te kijken).

Je zult ook opdrachten moeten doen, om op de "parkeerplaatsen" betere trucks met een grotere ladingsvermogen te kunnen kopen, of nieuwe onderdelen voor je auto te kunnen kopen, in de garage (ook ergens in dat gebied te vinden).

Verder zul je dus bv vrachten olie moeten vervoeren naar de benzinestations (waar je ook weer zelf kunt tanken, vergeet niet je motor uit te zetten, anders ontploft de hele boel :)). Ook kun je zelf aan en af koppelen (dus de trailer met de truck).

Naarmate je meer geld hebt, kun je op bepaalde plekken mensen in huren, en zo min of meer je eigen transport bedrijfje beginnen.

Er is echt wel veel mogelijk, maar dit alles gaat wel ten koste van de gfx. Ik heb de game ergens gedownload, dus weet niet waar je het kan kopen. Verder heb ik het maar 2 uurtjes gespeeld, en heb ik denk ik nog lang niet alles ontdekt. Ook is het sturen opzich wel ene bveetje arcade, maar ik heb er eigenlijk verder niet zoveel verstand van (ben 15, dus weet niet hoe echte auto's rijden).

Dus als je nog op zoek bent, moet je misschien die es proberen...

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op zondag 23 juni 2002 11:45 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
kleine review van KOTR
Dit spel heb ik toevallig ook :)

Wel jammer dat je geen echte stad of zo hebt waar je kunt rondrijden (is een beetje een raar landschap)... maar wel leuk gedaan met speed traps en stoplichten e.d.
De graphics kunnen beter ( zie M.S. Kart van dezelfde maker JoWooD bijv.), maar toch wel leuk gedaan met de regeneffecten op de ruit :)

• kNarf_
Iemand screens van KOTR? Was em al aan het leechen maar wist eigenlijk niet wat het was, kijken of verder downloaden de moeite waard is :P

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40
KIng of the road is niet meer dan HARD TRUCKS 1 and 2 :(

Daar ond ik zelf ook al weinig aan .

Is leuk voor even .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Als je het toch download, kan je het altijd erweer afmikken als het niets is. Ik was benieuwd wat het was, bleek dus zoiets, en toen herrinerde ik me dit topic...

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-12 22:37

Copyman

Dode muis

De 2 spellen die ik realistisch vond voor het rijden, dus niet met stoplichten en dergelijke, waren Rally Championship Edition 2000 (RCE2K) en Colin McRea Rally 2.0 (CMR2). Nadat ik RCE2K had gekocht wilde ik er ook gelijk een stuurtje bij hebben. Heb toen de Microsoft FF Steering wheel opgehaald. Ik heb nog nooit dagen lang zitten racen met een spel sinds dat ik dat stuurtje had. :)

Nu speel ik gewoon weer q3. :P

[edit]
Qua rijgedrag moet ik Insane van CodeMasters er ook nog ff bij zeggen!

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

1nsane zuigt, OERsaai... :)

Verwijderd

Vroeger had je Test-Driver, dat was dan ook wel racen, maar dan wel op een gewone weg, ook met stoplichten etc...

• StephanL
  • Laatst online: 18-11 12:57
GTAIII vind ik het beste omdat als jij stopy hun ook stoppen, en als je in een politie auto rijdt en je zet je sirene aan gaan ze aan de kant, en dat ken je bij Midtown Madness niet doen en dat mis ik daar heel erg.

Rijd je met het verkeer mee, stop je, botst er iemand achter op |:(

• Schuey
  • Laatst online: 22:37
d'r komt een nieuwe test drive, weliswaar onder een andere naam, lees @ PU :P

• Initial G
  • Laatst online: 21:40
GTA3 is toch het meest realistisch, punt uit. Vooral omdat je ook drive-by shootings kunt doen, ik moet de eerste ANWB simulator nog zien die dat kan :D

• bladebla
  • Laatst online: 23:23

bladebla

<Piéééép>

http://www.3d-fahrschule.de/

Stoplichten, voetgangers en verplicht kijken bij het afslaan, want anders wijst je Duitse rijinstructeur je er wel op. Fahren Sie nach Rechts, bitte! Dacht ut niet >:)
Je kunt een demo downloaden en er even een tijdje fun mee hebbben.

[edit]
Sierra heeft ooit Drivers Ed(ucation) uitgebracht, helaas is die tegenwoordig niet meer te vinden

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 15:23 schreef bladebla het volgende:

Stoplichten, voetgangers en verplicht kijken bij het afslaan, want anders wijst je Duitse rijinstructeur je er wel op. Fahren Sie nach Rechts, bitte! Dacht ut niet >:)

[edit]
Sierra heeft ooit Drivers Ed(ucation) uitgebracht, helaas is die tegenwoordig niet meer te vinden
Awesome :) THX :)
ik trap eerst die instructeur uit de auto :P

Verwijderd

momenteel is GTA3 de beste maar als midtown madness3 uitkomt verandert dat meteen

kijk maar naar de movies ervan
www.mm3.cjb.net

komt uit eind 2002 / begin 2003

Verwijderd

Volgens mij is The getaway toch nog wel meer realistisch dan MM3, de auto's zijn bestaand en ook de botsingen zien er goed uit. de officiele website: http://www.thegetaway.co.uk/

Jammer dat je nog tot november moet wachten, dan ga ik hem zeker kopen :)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Over een tijdje komt Mafia uit, das dus zoiets als GTA3 maar dan realistischer en een beetje anders. Je kan dan ook in auto's rondrijden, en als het goed is zul je je daar aan de verkeersregels moeten houden.... afwachten dus, misschien is het wat :)

MechWarrior || Monsters Game

• mellowpimp
  • Niet online
midtown madness 2

Verwijderd

Botsautootjes ....

• kNarf_
hmm, realistische rij-simulator.. waarom antwoorden dan nog steeds mensen met MM2 of GTA3 |:(

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 11:49 schreef kNarf het volgende:
hmm, realistische rij-simulator.. waarom antwoorden dan nog steeds mensen met MM2 of GTA3 |:(
Waarschijnlijk omdat dat de enige spellen zijn waar je een hele stad tot je beschikking hebt en overal naartoe kan rijden waar je wilt, en je alle auto's kan nemen...

Niet dat dit het nu meteen Realischtisch maakt :)

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 22-12 17:03
Op maandag 24 juni 2002 11:49 schreef kNarf het volgende:
wat is jou voorstel dan? het gaat wel om een rij-simulator en niet om een race-simulator.

En omdat in GTA3 en MM(2) een stad nagebouwd is met stoplichten en snelwegen e.d., je elke auto kan kiezen die je wilt en je overal heen kan rijden (ook steegjes e.d. in), is dat gedeelte toch wel redelijk realistisch te noemen.

• kNarf_
Mijn voorstel? Zo'n spel is er niet, zoals ik al eerder zei :P

Verwijderd

MET GTA3 kun je ook relaxt toeren zonder juten ect achter je aan,
of bedoel je,
Rijden,
Afentoe afslaan waar bij je knipper licht nodig hebt ect?
Sjah nog nooit gezien :P

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12 12:20
Op maandag 10 juni 2002 18:50 schreef YpS het volgende:
Het is Porsche en niet Porche!

Ga in een hoekje staan en je schamen :(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 22-12 17:03
Op maandag 24 juni 2002 13:14 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Het is Porsche en niet Porche!

Ga in een hoekje staan en je schamen :(
lol porg i.p.v. porsj :D

• Initial G
  • Laatst online: 21:40
Op zondag 23 juni 2002 15:23 schreef bladebla het volgende:

[edit]
mijn topsnelheid 210 km pro stunde >:) wappie :P

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Oh, ik dacht realistisch >:)

Ook met flitspalen zeker!

de betaler vervuilt

Verwijderd

Als het voor de pc is weet ik het niet, maar je kan het beste gewoon een ps2 + stuur + Grand Turismo 3 kopen...

• Slashdotter
  • Niet online
Ik denk dat de topicstarter een simulator bedoeld waarmee je verkeerssituaties kan oefenen zoals die in een stad voorkomen. Racegames zoals GT3 vallen dus gelijk af.

Ik denk GTA3, Driver2 en MM2 het meest in de buurt komen van die verkeerssituaties.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-12 09:21
Op maandag 24 juni 2002 20:59 schreef GA!S het volgende:

[..]

Oh, ik dacht realistisch >:)

Ook met flitspalen zeker!
King of the Road heeft dat dan het beste.

Daar kun je geflits worden, gepakt worden voor door rood rijden etc.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:30

Maxow

Hidden Sound System

hmm, kheb mm2, maar das niet egt heel realistisch, verkeerslichten die bijna alleen maar op rood staan. Sta je stil voor een verkeerslicht, kun je op vinges natellen dat een aanrijding krijgt door zo'n medeverkeersgebruiker. Ze zouden zich eens moeten richten op 3v :S ofzoiets :P

• BaRF
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

dat fahrschule is wel grappig alleen irri dat je in de demo meteen KAPT als je door rood rijdt enzo... Wel grappig: als je diet 'training' doet met die pionnetjes, en je blijft een rondje rondje (vol gas) rijden, haal je bijna 200km/h >:) leuk voor die gast :P

En the getaway ziet er aan de ene kant heel goed uit, maar aan de andere kant doet het me een beetje teveel denken aan saaie/lelijke games als bv the italian job ofzo :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• bladebla
  • Laatst online: 23:23

bladebla

<Piéééép>

Op dinsdag 25 juni 2002 07:32 schreef BaRF het volgende:
dat fahrschule is wel grappig alleen irri dat je in de demo meteen KAPT als je door rood rijdt enzo... Wel grappig: als je diet 'training' doet met die pionnetjes, en je blijft een rondje rondje (vol gas) rijden, haal je bijna 200km/h >:) leuk voor die gast :P
offtopic:
En als je ritmisch achteruit tegen 'iets' aanrijdt, en op enter ramt, krijg je er ook nog een vaag stukje 'house' uit. :+ Waar je al niet achter komt in een spel. :z

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Pagina: 1