HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Zal mij er voorlopig uit de draad houden
. Kan ik modden (heb nog zo'n 100 modpuntjes
)
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Heb er nog meer dan 700 overOp maandag 10 juni 2002 16:19 schreef Riemer Reinalda het volgende:
Zal mij er voorlopig uit de draad houden. Kan ik modden (heb nog zo'n 100 modpuntjes
)
Maar het is nog redelijk te doen in die draad, alhoewel ik wel verwacht dat het vanavond nog wat drukker kan worden

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Kzit al bijna een week thuis (overgehouden aan vakantie). Is goed zichtbaar aan mijn modpunten load: 3974 modpunten.Heb er nog meer dan 700 over
Gaan er nu per dag soms 500 doorheen!
(mooie strakke draadjes niet?)
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Beetje naar je zin gehad in Badjingg?Kzit al bijna een week thuis (overgehouden aan vakantie).
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
AAAAAAAAArgh !!!

Ik kon het weer niet laten te reageren! En dat geeft anders niets, maar natuurlijk niet gemod voordat ik reageerde...
/me zal het wel nooit leren
Er mag wel even naar gekeken worden trouwens, de draad is nog niet helemaal "klaar"

Ik kon het weer niet laten te reageren! En dat geeft anders niets, maar natuurlijk niet gemod voordat ik reageerde...
/me zal het wel nooit leren
Er mag wel even naar gekeken worden trouwens, de draad is nog niet helemaal "klaar"
zekerz, beetje warm en beetje druk maar te gek om een x mee te maken. Veel gezien in korte tijd en toch wel vaak in oogjes moeten wrijven, lang verhaal om hier te posten maar zeker de moeite waard, we gaan zeker nog een keer terug!Beetje naar je zin gehad in Badjingg?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Je weet toch dat kicken na zo'n korte tijd ook als "not done" wordt beschouwdOp woensdag 12 juni 2002 12:57 schreef Robin Vreuls het volgende:
Even een kick, want dit draadje is nog altijd not done
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
AhemOp woensdag 12 juni 2002 13:14 schreef Renegade het volgende:
[..]
Je weet toch dat kicken na zo'n korte tijd ook als "not done" wordt beschouwd![]()
![]()
Geplaatst door Robin Vreuls - maandag 10 juni 2002 21:54
--------------------------------------------------------------------------------
Deze is een dubbelpost met de mijne (die overigens te hoog staat)
Daar zit anderhalve dag tussenGeplaatst door Robin Vreuls - woensdag 12 juni 2002 12:57
--------------------------------------------------------------------------------
Even een kick, want dit draadje is nog altijd not done
Op woensdag 12 juni 2002 13:17 schreef Robin Vreuls het volgende:
Daar zit anderhalve dag tussen

/me heeft per ongeluk niet naar de dag gekeken, en bij de tijd van de eersre, de 1 en de 2 omgedraaid

Lezen blijft een vak apart
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
OMG, rennie, die zag _ik_ zelfs niet zo scheel/me heeft per ongeluk niet naar de dag gekeken, en bij de tijd van de eersre, de 1 en de 2 omgedraaid

* Netman768 zal eens kijken of de draad in zijn drukke mod-schema past
Pagina: 1