Toon posts:

50meg hosting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me daar aangemeld (het is gratis). Ik wil het gebruiken om plaatjes up te loaden . Maar al ik een link plaats naar een plaatje dan geeft tie een fout aan bv:
http://www.flipmo.i8.com/black+fusion.jpg

Hij geeft dus een fout aan....

Heeft iemand ervaring met 50meg hosting?? Of kan ik beter een andere host gebruiken? welke? Is alleen voor files dus niet om een website te bouwen ofzo want daar ben ik totaal niet geintereseerd in.

Verwijderd

hier werkt i ook niet.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je krijgt gewoon een 404 error, de file kan niet gevonden worden. Heb je wel de goede filename overgenomen?

Ik heb verder geen ervaringen met 50 meg hosting.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Ik zou die + eens uit de naam van het plaatje weghalen.

Verwijderd

50 meg hosting is wel 50 mb, maar dan een maximum bestands grote van 1 mb ofzo...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

-- [forum=4]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-08 16:30

mokumouse

LOLstoel User

ik heb er nooit probs mee, heb daar al een flinke tijd een siter draaien

Blaat...

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-08 22:43

Hu9o

Schokkend

Ik heb er eentje van 50 MB bij Lycos. Irrie banner steeds 10 seconden lang in beeld. Maar gebruik het toch om bestanden te uppen. Werkt prima.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

die 50Meg site is gratis ja, maar voor 1 maand dan moet je gaan dokke ;( weet iemand een site waar het wel gratis is? 15 mb ofzo? ik heb ruimte nodig zodat ik me muziek ken uploaden..

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 08:27

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Wel eens bij je eigen hoster gekeken?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Er draait waarschijnlijk een script mee waarmee het direct doorlinken vanaf een andere site niet mogelijk is....is bij veel gratis hosters zo

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 15:18 schreef _Mo_ het volgende:
http://www.flipmo.i8.com/black%20fusion.jpg <-- dit werkt gewoon...
Hey bedankt :) . Het was maar een voorbeeld dat plaatje. Dus die + moet ik vervangen door een procent teken. THNX.

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Op maandag 10 juni 2002 15:59 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

Hey bedankt :) . Het was maar een voorbeeld dat plaatje. Dus die + moet ik vervangen door een procent teken. THNX.
%20 duidt eigenlijk een spatie aan in een URL, kennelijk is de + vervangen door een spatie

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 15:26 schreef Toorich het volgende:
die 50Meg site is gratis ja, maar voor 1 maand dan moet je gaan dokke ;( weet iemand een site waar het wel gratis is? 15 mb ofzo? ik heb ruimte nodig zodat ik me muziek ken uploaden..
ja is dat zo?? Mmm dan ga ik wel ergens anders. Ik ben nu wel effe blij hiermee. Ik wil gewoon effe een hostje hebben voor pictures enzo.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 16:02
Je mot gewoon een Lycos accountje nemen, lekker snel en veel ruimte, nog Nederlands ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 16:01 schreef _Mo_ het volgende:

[..]

%20 duidt eigenlijk een spatie aan in een URL, kennelijk is de + vervangen door een spatie
yep ik heb em al door.
Pagina: 1