[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|
Al gezien dat de plijtjes toetsen verrot zitten.
Maar het design is idd wel
Maar het design is idd wel
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hmmz, heb deze al eens vaker gezien in een topic op GoT. Volgens mij was het in een topic dat te maken had met een afstandsbediening voor je DivX box. Zoek daar maar eens op. Iemand had als alternatief zo'n ding als jij bedoelt.
Verwijderd
Voor mijn SET-OP-BOX die ik ga modden met een Via EPIA mobo er in.
hoe wil je die erin bouwen.
Er zit een CIR & FIR (IrDA) controler op het mobo die kan ik meschien gebruiken. Anders gaat de ontvanger uit elkaar die er bij zit.Op maandag 10 juni 2002 15:30 schreef rene43 het volgende:
Voor mijn SET-OP-BOX die ik ga modden met een Via EPIA mobo er in.
[Dyslexie is my ID]
|Specs|
Heb ook zo'n geval. Ontvang unit heeft PS/2 (+ verloop) pluggen voor de muis en key's. Het keyboard heeft ook nog een hele serie mltimedia keys. Heb er zelf wel een probleempje mee dat (soms) de muis (van)zelf gaat wandelen. Misschien wel door TL-licht o.i.d.
Werkt wel leuk
en kan je ook goed gebruiken om via een IR verlenger, je PC te bedienen.
Wat grappig
is dat ik ook de IR-codes in een universele AB
kan opnemen om daarmee de PC te bedienen. Soms handiger dan om de keys mee te shouwen.
Ja, en waar zie/haal je dan het beeld vandaan
? Nou simpel, via een Marmitek.
Mouse-bediening vindt ik niet optimaal, mwa tis wel handig voor in bed o.i.d. IR afstand is een meter of 10. Denk niet dat de unit zal/kan werken met de standaard IRda v.e. moederbord.
Ben overigens op zoek naar een versie met volledig USB kan 'm dan (d8 ik) gelijktijdig gebruiken met de standaard key's.
Werkt wel leuk
Wat grappig
Ja, en waar zie/haal je dan het beeld vandaan
Mouse-bediening vindt ik niet optimaal, mwa tis wel handig voor in bed o.i.d. IR afstand is een meter of 10. Denk niet dat de unit zal/kan werken met de standaard IRda v.e. moederbord.
Ben overigens op zoek naar een versie met volledig USB kan 'm dan (d8 ik) gelijktijdig gebruiken met de standaard key's.
Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
Er zit een CIR konektor op het mobo dat is d8 ik voor en Ir keyboard en mice bedoeld (is een soort IrDA). Een voordeel van die CIR konnektor is dan dat ik mijn PS/2 vrij houd. Handig als ik ff geen batterijen hebt.
[Dyslexie is my ID]
|Specs|
Uhm, Waar heb je het nou eigenlijk over? Heb je nou zo'n ramplank of heb je nou zo'n VIA Epia?Op maandag 10 juni 2002 20:39 schreef PtrO het volgende:
Heb ook zo'n geval. Ontvang unit heeft PS/2 (+ verloop) pluggen voor de muis en key's. Het keyboard heeft ook nog een hele serie mltimedia keys. Heb er zelf wel een probleempje mee dat (soms) de muis (van)zelf gaat wandelen. Misschien wel door TL-licht o.i.d.
Werkt wel leuken kan je ook goed gebruiken om via een IR verlenger, je PC te bedienen.
Wat grappigis dat ik ook de IR-codes in een universele AB
kan opnemen om daarmee de PC te bedienen. Soms handiger dan om de keys mee te shouwen.
Ja, en waar zie/haal je dan het beeld vandaan? Nou simpel, via een Marmitek.
Als je zo'n ramplank hebt, waar kan je die halen?
Heb dus zo'n infrarood 'ramplank' ( dus een keyboard met ingebouwde mouse) en heb ik ooit gehaald op de PC-dumpdag. Prijs was toen iets van 75 ouderwetse guldens.Op dinsdag 11 juni 2002 09:06 schreef almightyarjen het volgende:
[..]
Uhm, Waar heb je het nou eigenlijk over? Heb je nou zo'n ramplank of heb je nou zo'n VIA Epia?
Als je zo'n ramplank hebt, waar kan je die halen?
Zo'n VIA Epia (mini mamaplank) is ook wel leuk
Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
Gehaald op een PC-dumpdag... Lucky bastard...
Iemand anders nog suggesties? Ik zie die ramplank ook wel zitten...
Is ook bij Kijkshop in de aanbieding .. van het merk Lenco.
Uh, heb ff op kijkshop.nl gekeken, maar geen draadloze ramplank van Lenco in de aanbieding. Het kan ook wel eens goed zijn dat ze die site niet zo goed updaten. Heeft iemand ff een linkje naar deze Lenco ramplank... Zo niet, dan wordt het morgenavond even kijkshoppen...
Dan ga ik met je me KIJKEN(shoppen)Op woensdag 12 juni 2002 09:57 schreef almightyarjen het volgende:
Uh, heb ff op kijkshop.nl gekeken, maar geen draadloze ramplank van Lenco in de aanbieding. Het kan ook wel eens goed zijn dat ze die site niet zo goed updaten. Heeft iemand ff een linkje naar deze Lenco ramplank... Zo niet, dan wordt het morgenavond even kijkshoppen...
[Dyslexie is my ID]
|Specs|
is uitverkoop in de winkels (staat niet op site vermeld), gewoon even vragen bij de kijkshop dus
Okeej Venkmen: morguhavond eerst langs de Mac daarna naar de Kijkshop en tussendoor LW's spottuh. 
Iemand anders nog een andere suggestie voor een IR toetsenbord met trackball?
Iemand anders nog een andere suggestie voor een IR toetsenbord met trackball?
Succes gehad?
Bijna hetzelfde toetsenbord gebruiken ze bij Chello bij die "internet reclame zuilen" van ze, alleen dan geen trackball maar een joystickje.
Ik heb bij Paradigit Arnhem gewerkt en daar staat zo'n Chello zuil.
Bijna hetzelfde toetsenbord gebruiken ze bij Chello bij die "internet reclame zuilen" van ze, alleen dan geen trackball maar een joystickje.
Ik heb bij Paradigit Arnhem gewerkt en daar staat zo'n Chello zuil.
Nog geen suc6 gehad, want we gaan morguhavond shoppen, het is nog steeds woensdag... Thnx for the tip.
Verwijderd
BTC heeft ook zo'n rammelplank in zijn assortiment, is wel grappig alleen niet al te praktisch in gebruik vind ik
www.btc.nl ... Nope... www.btc.com...Op woensdag 12 juni 2002 19:35 schreef rrainman het volgende:
BTC heeft ook zo'n rammelplank in zijn assortiment, is wel grappig alleen niet al te praktisch in gebruik vind ik
K*t. Uh, is het www.btc.com?STOP! You have accessed an unauthorized site.
GEVONDEN het is http://www.btceurope.nl deze heb ik al een keer op gezocht maar ik kon ze niet vinden in Nederland maar nu dus wel
.
Inkoop actie ??????????????
Inkoop actie ??????????????
[Dyslexie is my ID]
|Specs|
Verwijderd

Deze plankjes zijn er al meer als anderhalfjaar hoor... Nederlandse distri's zijn ACAl en Actebis onder andere...
Weet iemand zo'n soort toetsenbord nog te koop in nederland? De winkel die gepost is als laatste (vorig jaar) die heeft ze niet meer.
weinig tot niks..
Goh, vorig jaar een inkoopactie gehouden... Toeval
Ik kwam hem toevallig tegen, bij:
http://www.myelectronics.nl
Dan onder "mini ITX" op accesoires klikken en dan op keyboards et voila...
Perfect..almightyarjen schreef op 28 May 2003 @ 17:41:
Goh, vorig jaar een inkoopactie gehouden... ToevalIk kwam hem toevallig tegen, bij:
weinig tot niks..
Pagina: 1