"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Je host doet niet aan direct linken van plaatjes 
Edit: de url van je icon is ook wat vaag vind ik
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
moment, ff een andere host zoeken 
Edit: gelukt zie boven, sorry voor de post hieronder, zal voortaan edit gebruiken
Edit: gelukt zie boven, sorry voor de post hieronder, zal voortaan edit gebruiken
dat moet ik ook nog even wijzigen ja, wist niet eens dat daar nog stond....zou dat sons een reden zijn?Op maandag 10 juni 2002 15:00 schreef Marv het volgende:
Je host doet niet aan direct linken van plaatjes
Ik zou zeggen: wees blij. Er zijn zat mensen die nauwelijks hits krijgen geregistreerd en daarom hun domein verliezen, terwijl meer dan genoeg mensen hun site bezoeken
.
Sowieso zou ik niet op de .tk-stats afgaan. Een Nedstat-teller, of liever nog een degelijke loganalizer, is veel betrouwbaarder.
Sowieso zou ik niet op de .tk-stats afgaan. Een Nedstat-teller, of liever nog een degelijke loganalizer, is veel betrouwbaarder.
Ok, pic is nu aanwezig.....
Maar zou het idd komen doordat ik per ongeluk (echt waar) bij mijn webicoon locatie die url van dat domein heb opgegeven?
Maar zou het idd komen doordat ik per ongeluk (echt waar) bij mijn webicoon locatie die url van dat domein heb opgegeven?
Denk het wel.. kijk maar naar het aantal views van mijn iconOp maandag 10 juni 2002 15:15 schreef ErHa het volgende:
Dan laat ik die nog maar ff staan zodat ik zeker weet dat het domein niet gecancelt wordtOp maandag 10 juni 2002 15:41 schreef Kjev het volgende:
Denk het wel.. kijk maar naar het aantal views van mijn icon.
Pagina: 1