Vage titel... maar is een beetje moeilijk uit te leggen..
Het probleem is dus dat ik in een 404 wil afvangen wat de bezoeker heeft willen doen, dat lukt.
Nu wil ik als de bezoeker een bepaald woord intypte hem doorsturen naar een andere site.
Daar zit het probleem, ik doe dat met dit stukje code:
Als de URL dus bestaat en de code van if ($url) dus uitgevoerd moet worden krijg ik een soort 404 pagina op mijn scherm, zo'n standaard internet geval.
Als een URL niet bestaat krijg ik gewoon de Error 404 foutmelding die in mijn php pagina staat, dus dat is wel goed.
Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen en waarom ik die standaard 404-a-like pagina krijg.
(PHP 4.1.2)
Het probleem is dus dat ik in een 404 wil afvangen wat de bezoeker heeft willen doen, dat lukt.
Nu wil ik als de bezoeker een bepaald woord intypte hem doorsturen naar een andere site.
Daar zit het probleem, ik doe dat met dit stukje code:
PHP:
1
| <?$site = substr($REQUEST_URI, 1);$sql = mysql_query("SELECT url FROM sites WHERE forwarding LIKE '$site'");$row = mysql_fetch_array($sql);$url = $row["url"];if ($url){?>blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat<?}if (!$url){include("$DOCUMENT_ROOT/aaa_boven.php");?> <center> <p> <font class="kop"> Error 404 </font>?> |
Als de URL dus bestaat en de code van if ($url) dus uitgevoerd moet worden krijg ik een soort 404 pagina op mijn scherm, zo'n standaard internet geval.
Als een URL niet bestaat krijg ik gewoon de Error 404 foutmelding die in mijn php pagina staat, dus dat is wel goed.
Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen en waarom ik die standaard 404-a-like pagina krijg.
(PHP 4.1.2)
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt