Is het mogelijk om tijdens of na een level te saven, zodat je niet elke keer opnieuw hoeft te beginnen als je hem hebt uitgezet?
Dit is met de GB "classic" wel, is dat nog steeds?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
met gb classic kun je ook saven hoor. Het ligt gewoon aan de cassettes die je erin duwtOp maandag 10 juni 2002 14:39 schreef Long_Nils het volgende:
Is het mogelijk om tijdens of na een level te saven, zodat je niet elke keer opnieuw hoeft te beginnen als je hem hebt uitgezet?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
je weet wel. GameBoy Advanced. Nieuwste handheld van nintendo?Op maandag 10 juni 2002 14:50 schreef Blade_V het volgende:
WTHF
Wat is GBA???
<edit>
10O post!!!!!
Whoepie!!!
<edit>
Verwijderd
ikke welOp maandag 10 juni 2002 14:41 schreef -=Indigo=- het volgende:
Op sommige cardridges zit een batterijtje, en daardoor kunnen alle instellingen en gehaalde levels onthouden worden. Andere spellen maken gebruik van passwords of hebben helemaal geen save systeem, maar die ben ik nog niet tegen gekomen.
Op maandag 10 juni 2002 14:52 schreef heuveltje het volgende:
Game Boy Advanced (duh)
Jullie bedoelen de Game Boy Advance!Op maandag 10 juni 2002 14:53 schreef Zero00 het volgende:
[..]
je weet wel. GameBoy Advanced. Nieuwste handheld van nintendo?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
De meeste spellen gebruiken idd passwords ipv saven om de simpele reden dat een cartridge met SRAM $1 meer kost om te producerenOp maandag 10 juni 2002 15:56 schreef BlackMage het volgende:
vergis je er niet op: 60% van de spellen kan niet saven.
Alle goede spellen meestal wel maar die uitmelk spellen ala disney ofzo niet. Maar die spellen zou jij of je vriendin vast niet meer spelen
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Wat ik een nadeel van passwords vind is dat je er meestal alleen maar naar een bepaald level mee kunt springen. Stel dat ze daarvoor bij tony hawk op de gba hadden gekozen ipv een batterij'tje, dan had je bv niet meer je eigen ventjes met alle custom stats enzo kunnen opslaan. Daarvoor kan een password te weinig informatie bevatten.Op maandag 10 juni 2002 19:14 schreef GolbeZeromus het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik niet wat er altijd is tegen passwords. Ik heb er iig nooit problemen mee gehad. Behalve bij de Battle of Olympus vroeger. Dat was echt een crime.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Volgens mij is het inderdaad Flash-geheugen wat erop zit en niet een batterijtjeOp dinsdag 11 juni 2002 07:29 schreef sirmartyntf het volgende:
Dat van dat batterijtje menen jullie toch niet he? Altijd gedacht dat het een soort van flashen was.
Hoe vaak/ hoe lang moet ik mijn tetris dx aanzetten om ervoor te zorgen dat mijn giga scores bewaard blijven dmv dat (ik neem aan: oplaadbare) batterijtje?
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Zitten geen oplaadbare op.Op dinsdag 11 juni 2002 07:29 schreef sirmartyntf het volgende:
Dat van dat batterijtje menen jullie toch niet he? Altijd gedacht dat het een soort van flashen was.
Hoe vaak/ hoe lang moet ik mijn tetris dx aanzetten om ervoor te zorgen dat mijn giga scores bewaard blijven dmv dat (ik neem aan: oplaadbare) batterijtje?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Er zijn verschillende types van save cartridges. Kijk hier eens voor wat uitleg: http://pocket.ign.com/mail/2002-05-09.html.Op dinsdag 11 juni 2002 09:27 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad Flash-geheugen wat erop zit en niet een batterijtje
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
lol@nederlandsOp dinsdag 11 juni 2002 10:38 schreef Gulie het volgende:
het is een flase maar wel een Eflase en heeft een heeeeeeeel klijn betje spaning nodig. daar doet ie wel effen mee en hij heeft dus ijgelijk niet egd en oplatbaare baterij (aku) nodig dat ding gaat langer mee als de karterige
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq