Toon posts:

SiS 645 dx moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een SiS 645 dx moederbord te kopen en daar een leuk systeempje mee in elkaar te zetten.
Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met die bordje en issie betrouwbaar en compattible met de meeste spullen.

Denk hierbij aan de nieuwe P4 die op 533Mhz FSB gaan draaien.

En wat betreft het geheugen,
zal ik PC2700 gebruiken of zegt er iemand dat ik wat ander moet nemen?
Ik wil voor nu 512 mb erin gooien.

Het mobo moet ook genoeg aansluitingen hebben (welke? eigenlijk alles) het word zeg maar een allround systeempie waar ongeveer alles mee word gedaan wat je maar kan bedenken en er zullen dus veel apparaten en ideeej kabeltjes worden aangesloten ;)
Verder zal ik er een p 2,2 gig in doen (denk ik)

Zal dit mobootje allemaal aan mij eisen voldoen ?
Of kan ik beter wat anders aanpakken?

• adana
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 11:06

adana

merzbow, schmerzbow

Over welk moederbord heb je het dan? Je hebt het namelijk alleen maar over de chipset, en de features verschillen per moederbord.

Ik denk dat je beter maar eerst wat reviews kunt gaan lezen, dan kom je er vanzelf achter welk moederbord het beste aan jouw eisen voldoet.

Hier kun je er een paar vinden.

"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 14:51 schreef adana het volgende:
Over welk moederbord heb je het dan? Je hebt het namelijk alleen maar over de chipset, en de features verschillen per moederbord.

Ik denk dat je beter maar eerst wat reviews kunt gaan lezen, dan kom je er vanzelf achter welk moederbord het beste aan jouw eisen voldoet.

Hier kun je er een paar vinden.
Dat wilde ik nu juist vragen :) welke kan ik het beste pakken dan?
Ik wil eigenlijk degene die de meeste aansluitingen en features heeft, en minimaal 6 pci sloten heeft en liefst agp 8 ondersteund en de nieuwe p4 series.

welke zou ik da het beste pakken?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:25
Op maandag 10 juni 2002 14:56 schreef theplayerr het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk degene die de meeste aansluitingen en features heeft, en minimaal 6 pci sloten heeft en liefst agp 8 ondersteund en de nieuwe p4 series.

ik wil graag een mobo waar hammer en prescott tegelijk in een smp opstelling in kunnen en graag met DDR 800 met AGP 90 en 50 PCI sloten en 10 serial ata aanslutingen en 8 firewire en 70 usb2 aansluitingen en als het effe kan voor 100 euro :)

maw, lees die revieuws effe door en wil niet teveel.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 10 juni 2002 14:56 schreef theplayerr het volgende:

[..]

Alles slikt de Northwood P4 reeks, dat is een non-issue, AGP8x is leuke marketinggimmick, maar tenzij je met professionele 3D bezig bent is de performance winst tov AGP2x nauwelijks merkbaar, laat staan tov AGP4x, dus tenzij je wilt pronken met 'mijn pik is groter dan de jouwe want ik heb AGP8x' totaal irrelevant ;)

En je moet zelf toch wel in staat zijn om PCI sloten te tellen :z

Oslik blyat! Oslik!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Zoek eerst zélf eens wat borden uit, zo lastig kan het toch niet zijn? Check vervolgens wat reviews ofzo en als je alsnog met een specifieke vraag zit.....

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.