Probleem met Canon D646U (USB)

Pagina: 1
Acties:

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Als ik (in Photoshop 5.5) probeer te scannen met ScanGear CS-U (bijgeleverd), krijg ik de volgende foutmelding: Release the lock switch, detach the USB cable and reconnect.

Hij staat echter niet gelocked en ik heb al een paar keer geprobeerd om de USB kabel en de stroom opnieuw aan te sluiten - niets helpt. Ik kan hierover niets vinden in de newsgroups of op de Canon support site.

Iemand enig idee? Het lijkt wel alsof de lock switch niet meer werkt.. (?)

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

welke windows gebruik je?
heb je de scangear en alle scan software van canon al opnieuw geinstaleert?

misschien andere driver van internet proberen

www.canon.nl

Verwijderd

Kun je normaal weg scannen? Anders zit je Lock "knop" vast. Mail anders naar canon of ga naar de zaak waar je `m hebt gekocht. :P

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik draai Windows 2000. Ik heb hem net nog gebruikt op mijn Laptop (W98) en toen kreeg ik na een vastloper deze foutmelding. Op mijn W2k PC heb ik dus hetzelfde probleem.

Ik heb niet de hele Canon CD geinstalleerd, alleen de driver toen de scanner werd gedetect (USB) door Windows. Dus alleen even de driver van de CD gehaald.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 13:49 schreef mboots het volgende:
Ik draai Windows 2000. Ik heb hem net nog gebruikt op mijn Laptop (W98) en toen kreeg ik na een vastloper deze foutmelding. Op mijn W2k PC heb ik dus hetzelfde probleem.

Ik heb niet de hele Canon CD geinstalleerd, alleen de driver toen de scanner werd gedetect (USB) door Windows. Dus alleen even de driver van de CD gehaald.
probeer anders de driver van internet eens,
kan zijn dat de scanner denkt dat de lock knop vast zit. zet hem een paar keer op de lock en doe hem daarna weer open.

anders ben ik bang dat de scanner defect is.
er zit standaard 1 jaar garantie op. Heb je hem nog geen jaar moet je even met Canon bellen, 0235681681

Verwijderd

ik heb dit probleem eerder gehoord en toen was de scanner kaduk... Maar idd eerst nog ff die driver proberen, en anders hopen dat je nog garantie hebt..
Pagina: 1