Toon posts:

[flash] filmpje importeren in Flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een flash filmpje, en ik wil daarin een flash filpje importeren. Het is de bedoeling dat ik dan die extra flash filpje kan bewegen en alles net als een normale object. Ik heb nou met flash een andere filpje gemaakt, zeg maar van 30 x 100 en die ziet er alleen goed uit. Het probleem is alleen als ik hem importeer dat hij dan heel mijn werkopperflakte laat zien, dus ook alles wat nuiten het filpje gebeurt, en niet alleen wat in die 30 x 100 stuje gebeurd. Hoe kan ik een filpje importeren dat het gewoon zo groot is als dat het alleen is??

Ik weet niet of ik duidelijk ben, maar ik hoop het...

edit:
Topic titel moet zijn: Flash filpje in andere Flash film importeren. Iet is er misgegaan, als iemand dat wilt veranderen...

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 23:23
Ben er maar vanuit gegaan dat filpje filmpje moest zijn, topictitle changed. :)

Weet je verder zeker dat je met google wat rondgezocht hebt?... Andere Flash movies in een Flashmovie is namelijk nogal basic knowledge. Zoek es wat Flash sites rond...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:03
Je kunt hem importeren in een apart symbool (movie).
Dat werkt wel, of je kunt em als avi exporteren en dan met Flash MX inporteren.

|>

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Op maandag 10 juni 2002 13:24 schreef Ankabouti het volgende:
..Hoe kan ik een filpje importeren dat het gewoon zo groot is als dat het alleen is??

Ik weet niet of ik duidelijk ben, maar ik hoop het...
niet!
je importeert een filmpje, zet het aan een referentiepunt vast en dat waren de mogelijkheden.
Maar doe even creatief -> zoals het afdekken met een vlak met een gat erin / mask / de niet gewenste elementen van het geimporteerde filmpje op een andere plaats zetten.

kortom: basic!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus gedaan, een witte flak gemaakt met een gat erin, maar dat vond ik nou lastig, ik dacht dat er wel een manier zou zijn om het gewoon vanzelf te doen.

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

wat heb je dan allemaal buiten dat filmpje wat niet in beeld mag?
is het cool om 'n potje te dyslexen, of heb je er echt last van? lijkt namelijk een beetje spottend zo.... Als het niet xpres is, dan mijn welgemeende excuses

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een Zuid-Afrikaner en mijn nederlands is niett 100%. Nou moet ik zeggen dat er VEEL mensen zijn die veel erger zijn dan ik. Maar bij dit topic was het niet een fout, gewoon HEEL snel getypt, en niet nagelezen.

Ik heb trouwens nog een probleem. Ik krijg dat filmpje helemaal geimporteerd. Hij komt alleen niet in als een filpje maar een incomplete flash bestand. Het is moeilijk uit te leggen maar het zit zo. Als ik dat filmpje importeer, dan krijg ik alle losse objects die erin zitten te zien. Ook alle frames worden als keyframes in mijn layaer gezet. ZO wordt het HEEL erg moeilijk om hem te verplaatsen en zo. Weet iemand hier een oplossing op?

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Misschien moet je je .fla even ter download aanbieden. Of iets dat er op lijkt.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1