multiplier lock bij een p2 350

Pagina: 1
Acties:

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
heb hem al op 466 lopen met fsb tweaking maar dat moet nog wel sneller kunen maar kan je dus die lock eraf halen bij een p2

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

Kan tegenwoordig bij geen enkele intel meer de lock eraf halen

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Nou ja je kan proberen met je soldeerbout een gaatje te branden ergens in de core, wie weet is dan de lock eraf :)

Okee, je hebt hier niets aan...Maarreh, net zoals dat persoon boven me zegt kan je niets doen tegen die multiplier lock.

Geef mij maar een Warsteiner.

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
dus dat kan bij zo'n ouwe 350 zelfs ook niet meer ;( na dan maar niet sneller als 466

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op overclockers.com staan wel degelijk in de cpu database voorbeelden van mensen die hem wel op 4x hebben gekregen, waar dan bij staat dat ze dat met tape hebben gedaan. Nou hebben volgens mij de p2-350's van voor augustus 98 uberhaupt geen lock en zou dus ook zo'n tape-truck niet nodig moeten zijn.

Dan ga ik dus denken dat het wel degelijk moet kunnen om met iets van tape (wat voor tape eigenlijk?) de multiplier lock eraf te krijgen.

Ik heb zelf een SL2WZ trouwens, gekocht op 31dec 98, dus die zal dan wel van na aug zijn.

Ik heb in ieder geval altijd gedacht dat de multiplier lock er bij de p2-350 nogwel uit te hacken is...

Niemand die er meer over weet?