PSN: DutchTrickle PVoutput
had je per ongeluk verkeerde files proberen in te lezen?
mail me..
mail me..
Wel zo handig om dit op t forum te zetten, anders heeft iemand die dit probleem ook heeft er niets aanOp maandag 10 juni 2002 16:07 schreef equinoxe het volgende:
had je per ongeluk verkeerde files proberen in te lezen?
mail me..
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
te laatOp maandag 10 juni 2002 16:37 schreef equinoxe het volgende:
of niet
Ik heb ook nog een Jazzpiper liggen. Bij mij gaf hij nooit problemen, behalve wanneer de batterijen bijna leeg zijn. Dan werkten de knoppen soms ook niet.
Verder geen problemen ermee. Ik doe er trouwens niets meer mee, dus als je er nog 1 nodig hebt, hoor ik het wel.
Verder geen problemen ermee. Ik doe er trouwens niets meer mee, dus als je er nog 1 nodig hebt, hoor ik het wel.
waar woon je?Op woensdag 12 juni 2002 14:15 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik heb ook nog een Jazzpiper liggen. Bij mij gaf hij nooit problemen, behalve wanneer de batterijen bijna leeg zijn. Dan werkten de knoppen soms ook niet.
Verwijderd
ik heb der batterijen van de hema inzitten en die zijn net een paar millimeter te klein, geloof het of niet ! dus heb die hele batterijplaat om moeten bouwen
misschien zijn jouw batterijen wel rot dus probeer andere !
Verwijderd
Ik heb ook een jazzpiper gehad, en die had dezelfde problemen, alleen waren toen wel alle dingen die er mee te maken hadden nat geworden van de regen,
Bij 's Hertogenbosch.Op woensdag 12 juni 2002 14:16 schreef Maverick het volgende:
[..]
waar woon je?
Misschien de batterijen er weer in stoppen?Op maandag 10 juni 2002 13:22 schreef Maverick het volgende:
mijn mp3 speler (jazpiper) nokte er vanmiddag ineens mee, ik was muziek aan het luisteren, en ineens stopte hij en alle knoppen werkte niet meer, ik de baterijen eruit gehaald, en nu doet ie nix meer.
als ik hem aan zet dan gaat alleen het muzieknootje oplichten, en er gebeurd nix, ik kan hem ook niet meer uitzetten.
iemand weleens van dit probleem gehoord?? ook een oplossing?
Maar misschien maakt de batterij geen goed contact meer, heb ik ook wel eens gehad. Was het alleen niet meer waard om te laten repareren
Dat had ik dus een dik half jaar geleden ook
Bij mij zegt ie na een paar seconden 'check battery' en dan gaat ie uit. Kep geen id wat het is. De fabrikant bestaat helaas niet meer... Als iemand anders nog kan helpen...
Verwijderd
ik heb nu PRECIES hetzelfde probleem
Wat heb je nu gedaan met dat ding als ik vragen mag????
Wat heb je nu gedaan met dat ding als ik vragen mag????
Pagina: 1