Casemods van anderen laten zien, jouw mening

Pagina: 1
Acties:

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025
Ik zie hier steeds vaker casemods van anderen (Niet gottters) voorbij komen. Ik vind dit zelf jammer. Als ik van jan en alleman casemods wil zien ga ik wel googlen.

Als gotters hier hun casemods posten prima, kunnen we commentaar en complimenten geven, heeft de starter cq modder dan ook nog wat aan.

Maar alle mods etc die van andere niet gottters zijn hier gaan posten lijkt me niet de bedoeling.

Maar goed dit is puur mijn mening. Maar ik dacht dat als er nou heel veel mensen het met mij eens zijn dan kunnen we de modjes misschien vragen dit soort topics strenger aan te pakken. Voor zover staat er omtrent dit onderwerp nog geen beleid in de faq.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
eeuhm
dit is naar aanleiding van die wolvenstein mod ?

ik zie het punt niet als er toch bij staat dat het niet van hem is maar dat hij um post omdat hij um mooi vind en hem an ons wil laten zien..

daaruit kun je ideeen opdoen voor je eigen casemod
dus ik vind eerder dat jouw topic gesloten mag worden

edit:
en casemods zien is toch leuk ? maakt dan toch nie uit van wie ze zijn ?

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

:Z Het gaat er gewoon dat je mooie mods ziet, als de gotters niet meer verder komen dan een window en wat lampjes, dan maar wat exotischere mods van niet gotters toch....?

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-07 15:34
jah psies het is toch goed om ideeen op te doen...

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
Natuurlijk is het leuker als mensen hun eigen mod laten zien, maar tegen andere mooie bezienswaardigheden heb ik niets op tegen hoor zolang ze mooi en origineel zijn

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 13:24 schreef cryptapix het volgende:
eeuhm
dit is naar aanleiding van die wolvenstein mod ?
Ook en een andere soort vliegtuigkast
ik zie het punt niet als er toch bij staat dat het niet van hem is maar dat hij um post omdat hij um mooi vind en hem an ons wil laten zien..
Dus iedereen die wat heeft wat ie wil laten zien moet dat hier posten?
daaruit kun je ideeen opdoen voor je eigen casemod
Das waar maar dan ga ik zelf wel zoeken. Ik kom hier omdat ik de nederlandse modders hun mod wil zien.
dus ik vind eerder dat jouw topic gesloten mag worden
Dat is een hele lompe opmerking. Zeg dan ook meteen even waarom als je zo'n uitlating doet.
edit:
en casemods zien is toch leuk ? maakt dan toch nie uit van wie ze zijn ?
Imo op got casemods van gotters zien is leuk ja.

Verwijderd

Aan de ene kant is het jammer als hier alleen maar mods voorbij komen van anderen, dan is de hulp-functie niet echt groot. Maar aan de andere kant stroomt het nou ook weer niet over van eigen mods, dus eens wat modje-kijken vind ik niet weg. Zeker als de pics begeleid zijn door wat ondersteunende teksten kan het altijd handig zijn, niet?

• Kraanwater
waarom zeuren er zoveel lui man het is toch mooi om mooie mods te zien.. ??

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 13:31 schreef Razer het volgende:
Jahaa maar daarvoor kom ik hier niet op got. Daar hebben we google voor toch ?

Ik kom hier op got omdat ik dan iemand advies kan geven en zelf handigheidjes kan opdoen bij mede gotters.

Maar heb vandaag 3 mods van andere niet gotters voorbij zien komen.

Dunno wie weet ben ik wel jaloers ofzo, maar ik zou er zelf niet zo'n kick van krijgen om te showen met iets van iemand anders. Ik vraag me af waarom het zoveel gepost word denk ik.

• Kraanwater
oke maar de echte mooie mods me je toch ook eve showen ??

• Leon T
  • Niet online

Leon T

Ni!

Op maandag 10 juni 2002 13:31 schreef Razer het volgende:
Als je mods wilt zien, dan ga je naar een site ervoor (vanuit de faq:)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Casemod gallery's
http://www.digifiel.com/
http://www.hitechmods.com/
http://www.nordichardware.com/galleri/
VH Cool Case Gallery
http://www.bit-tech.net/
http://www.casejunkiez.com/
http://koreamod.com

Pas als je je zelf hebt uitgesloofd om een adembenemende mod te maken, die nog nooit vertoond is, vind ik dat je hem hier mag plaatsen.

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 13:36 schreef Razer het volgende:
oke maar de echte mooie mods me je toch ook eve showen ??
Waarom voel je je zo aangetrokken tot het showen van iets wat niet eens van jou is maar van iemand anders ?

Misschien is de shower wel jaloers op diegene van got die wel een mooie of redelijke mod hebben. I dunno just my 2 cents

• Maarten
  • Niet online
Wat een gezeur weer, ik vind het heel tof om die dingen te zien,

je doet een hoop ervaring op daar door

keep it up

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 13:38 schreef Tweakertje het volgende:

[..]

Als je mods wilt zien, dan ga je naar een site ervoor (vanuit de faq:)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Casemod gallery's
http://www.digifiel.com/
http://www.hitechmods.com/
http://www.nordichardware.com/galleri/
VH Cool Case Gallery
http://www.bit-tech.net/
http://www.casejunkiez.com/
http://koreamod.com

Pas als je je zelf hebt uitgesloofd om een adembenemende mod te maken, die nog nooit vertoond is, vind ik dat je hem hier mag plaatsen.
Dan kunnen we OCE wel vervangen door OE.

Ik erger me tegenwoordig aan alle wanabee modders die een raampje hebben met een ccfl en soms ook nog geverfd ook.

Niet origineel dus ben ik blij dat er wel eens exotische mods tussendoor komen die niet van GoTers zijn.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op maandag 10 juni 2002 13:45 schreef thedolf het volgende:

[..]
Ik erger me tegenwoordig aan alle wanabee modders die een raampje hebben met een ccfl en soms ook nog geverfd ook.

Niet origineel dus ben ik blij dat er wel eens exotische mods tussendoor komen die niet van GoTers zijn.
Iedereen moet ergens beginnen he :) Waarom ga je zelf niet zo'n ''exotische'' mod maken :?

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 13:45 schreef thedolf het volgende:

[..]

Dan kunnen we OCE wel vervangen door OE.

Ik kan anders van jou nog nergens een mod vinden op got. Misschien moet je die maar is een keer posten ?

Of moet je nog beginnen ? In dat geval heb jij geen recht van spreken, en moet je zelf maar is wat proberen voordat je iemand uitmaakt voor wannabee modder, want die kunnen er dan altijd nog wel meer van dan jij.

• Go0s
Op maandag 10 juni 2002 13:48 schreef Interstice het volgende:

[..]

Ik kan anders van jou nog nergens een mod vinden op got. Misschien moet je die maar is een keer posten ?

Of moet je nog beginnen ? In dat geval heb jij geen recht van spreken, en moet je zelf maar is wat proberen voordat je iemand uitmaakt voor wannabee modder, want die kunnen er dan altijd nog wel meer van dan jij.
Vind ik ook :{

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 13:46 schreef Go0s het volgende:

[..]

Iedereen moet ergens beginnen he :)
Snap ik ook wel. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand trots is om het feit dat hij in staat was om zomaar zijn kast te verven
Waarom ga je zelf niet zo'n ''exotische'' mod maken :?
Daar ben ik mee bezig. Kost alleen veel geld. Als het klaar is komen er wel pics hoor (+ video).

Gezocht!
Router

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 13:48 schreef Interstice het volgende:

[..]

Mijn eerste is klaar. Maar is ook niet origineel meer.
De volgende wwar ik al ff mee bezig ben is in de zomer klaar.

Gezocht!
Router

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 13:50 schreef thedolf het volgende:

[..]

Mijn eerste is klaar. Maar is ook niet origineel meer.
De volgende wwar ik al ff mee bezig ben is in de zomer klaar.
Waarom heb je hem niet gepost dan? Viel die soms in het niet bij alle "exotische" casemods van anderen die er staan ?

Weet je meteen waarom het niet leuk is naar al die mods te kijken. Ik zie liever een mod waar jij je eigen bloed zweet en tranen in hebt gestopt, ookal is het nog zo simpel, dan een toolboxmod die jij van internet hebt afgeplukt.

Misschien als er minder exotische mods van niet gotters zouden staan zou er wat meer gepost worden door wel gotters die hard aan hun kastje gewerkt hebben.

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 13:49 schreef thedolf het volgende:

[..]

Snap ik ook wel. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand trots is om het feit dat hij in staat was om zomaar zijn kast te verven
Verfen is misschien niet zo moeilijk maar GOED verfen wel.
Ik ken maar weinig kasten die echt mooi afgewerkt zijn.
Als het dan mooi gebeurt is vind ik ben dat je dat mag laten zien.

• Looki
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

mee eens!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 19:03

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

andere casemods moet kunnen, mits het nieuw-gehalte hoog is, dus geen standaardmods showen, maar wel de aparte/mooie mods.

• Go0s
Op maandag 10 juni 2002 13:58 schreef _firestorm_ het volgende:
andere casemods moet kunnen, mits het nieuw-gehalte hoog is, dus geen standaardmods showen, maar wel de aparte/mooie mods.
Ja, je moet zelf dingen durven te maken. Niet zeggen van ''Oh, da gaat me niet lukken''. Toen ik met mijn Baybus bezig was d8 ik ook van, kutttt waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen. Het heeft me ook 6 uur werk gekost, maar het resultaat mag er zijn (vind ik ;)) Ik ga geen plaatje posten, dan krijg ik weer geflame. Klik maar gewoon op mijn website daar staat ie ergens :Y)

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07-2025

Quinie

.nl

Volgens mij ging het de topicstarter niet om goede of slechte mods maar om het feit dat OCE en tweaker forum is en dus vol zou moeten staan met mods van tweakers. en dus niet een verzamel site moet worden van andere casemod sites.

En nu ik dit zo schrijf ben ik het met hem eens. (eerst nog niet helemaal)

Het kijken naar een mooie mod doen we allemaal heel graag. zeker als het vernieuwed is en bijzonder. Dus ik zou ze ook graag hier voorbij zien komen.

Echter ik zou het jammer vinden als GoT uitdraaid op een paar leuke links naar andere site.

Op dit moment stoor ik mij nog niet aan de hoeveelheid casemods van andere sites. Ik ga er ook van uit dat mocht dit wel gebeuren de Mods zeker ingrijpen.

Ik zou alleen de mensen het advies willen geven:
1. plaats alleen hele coole mods van niet tweakers.
2. stoor je je aan zo'n topic post er dan allemaal niet meer in. dan sterft het wel

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Verwijderd

Hoe moet je anders idee'en op doen..

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 13:38 schreef Interstice het volgende:

[..]

Waarom voel je je zo aangetrokken tot het showen van iets wat niet eens van jou is maar van iemand anders ?
Misschien omdat het er niet omgaat dat je de credit erover neemt, maar omdat je mede modders ook wilt laten zien waar jij op hebt zitten kwijlen?? Ik snap dit gezeik niet hoor!! Als ik hier een beetje moet gaan neuzelen voor het volgende computer kastje met een raampje en een ccfl'etje erin dan is de lol er wel snel vanaf hoor.... Die enkele mod die er door de gotters gemaakt word die daarvan afwijkt doet het hem nou ook niet echt......

Begin dan een campagne tegen het niet gebruiken van search voordat iemand een vraag post!!!

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 14:11 schreef TheReaper het volgende:

[..]

Misschien omdat het er niet omgaat dat je de credit erover neemt, maar omdat je mede modders ook wilt laten zien waar jij op hebt zitten kwijlen?? Ik snap dit gezeik niet hoor!! Als ik hier een beetje moet gaan neuzelen voor het volgende computer kastje met een raampje en een ccfl'etje erin dan is de lol er wel snel vanaf hoor.... Die enkele mod die er door de gotters gemaakt word die daarvan afwijkt doet het hem nou ook niet echt......

Begin dan een campagne tegen het niet gebruiken van search voordat iemand een vraag post!!!
Als ik dit zo lees zit jij denk ik op het verkeerde forum. Jij hoeft hier toch niet te neuzelen. En als je graag casemods wil zien ga je toch naar een van die gallerys die hierboven al genoemd zijn. Of vat ik het nu weer verkeerd ?

En ook jij doet een beetje neerslachtig op mensen die een simpele mod hebben. Waar is de jouwe dan ? Volgens mij staat ie nog niet op got...

Heb dan alstjeblieft wat meer respect voor mensen die er wel een hoop uurtjes aan besteden ookal is de mod simpel.

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 14:26 schreef Interstice het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees zit jij denk ik op het verkeerde forum. Jij hoeft hier toch niet te neuzelen. En als je graag casemods wil zien ga je toch naar een van die gallerys die hierboven al genoemd zijn. Of vat ik het nu weer verkeerd ?

En ook jij doet een beetje neerslachtig op mensen die een simpele mod hebben. Waar is de jouwe dan ? Volgens mij staat ie nog niet op got...

Heb dan alstjeblieft wat meer respect voor mensen die er wel een hoop uurtjes aan besteden ookal is de mod simpel.
Als ik dit zo lees zit jij op het verkeerde forum.
GoT betekend Gathering of Tweakers. En het niveau hoort er hoger te zijn.
Dus als jij simpele mods wil zien raad ik je aan om je eens te registreren bij computeridee oid.

Gezocht!
Router

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 14:32 schreef thedolf het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees zit jij op het verkeerde forum.
GoT betekend Gathering of Tweakers. En het niveau hoort er hoger te zijn.
Dus als jij simpele mods wil zien raad ik je aan om je eens te registreren bij computeridee oid.
GOT ja, niet gathering of mensen die showen met dingen die zij niet zelf gedaan hebben.

Ik zeg niet dat ik graag simpele mods wil zien alleen dat als je zelf niet mod je niet moet spreken van wannabee modders of "simpele mods"

Als je zelf mod heb je wel meer respect voor die mensen die ook hun best doen om wat van hun kast te maken. Mag ik hopen tenminste.

En bovendien gaat het niveau echt niet omhoog met het posten van het werk van alle andere mensen.

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 14:41 schreef Interstice het volgende:
Ik zeg niet dat ik graag simpele mods wil zien alleen dat als je zelf niet mod je niet moet spreken van wannabee modders of "simpele mods"
Zoals ik al 3x eerder heb proberen te vertellen, dat doe ik ook. Alleen niet iedereen heeft een digitale camera.
Als je zelf mod heb je wel meer respect voor die mensen die ook hun best doen om wat van hun kast te maken. Mag ik hopen tenminste.
Dat is waar. Maar ik zeik niet alle mods af.
Dit is een mooi voorbeeld van een imho ranzige mod. En daar kan ik me niet van voorstellen dat je daar trots op kan zijn. En iedereen kan dat maken.
En bovendien gaat het niveau echt niet omhoog met het posten van het werk van alle andere mensen.
Das ook weer waar

Gezocht!
Router

Verwijderd

Als het iemand anders zn mod is en je zegt erbij dat t niet van jezelf is vind ik t wel goed, want ik kijk alleen maar naar de casemods om te kwijlen (en inspiratie zoeken :D )

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
Als je maar niet vol houdt dat het je eigen mod is vin ik het niet erg, sommige mensen schijnen dat in het verleden wel eens gedaan te hebben...

Verder lijkt me er nix mis mee... Je mag toch best zeggen, van kijk eens, dit heb ik op het internet gevonden, mooi hè :)

If it ain't broke, fix it till it is...

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

Maar het is natuurlijk wel zo dat je ontzettend veel berichten van externe mods tegenkomt, terwijl je liever iets ziet van dichterbij of een vraag hebt... zou jhet niet handig zijn om voor de externe mods een ander forum op te richten??? maar dan om "gewoon iets" te laten zien??? dan heb je nl. niet de vragen en plaatjes door elkaar staan op oce...

ik vind dat het id wel wat heeft... niet om alles te sluiten, maar gewoon iets overzichtelijker te maken

Electronics development

Verwijderd

Och, dus omdat ik niet door en door loop te showen met mijn mod, zou ik van de topicstarter dus geen mod van bijv. mijn buurjongen mogen plaatsen?? Beetje rare belevingswereld...

De mijne heeft al eens hier gestaan. Aan de buitenkant is ie alleen van dat saaie grijs naar blauw metallic en zwart gegaan, en de groene leds zijn nu blauw. LCD zat er standaard in (ja ja >:)). Alleen aan de binnenkant is de gehele indeling verbouwd, omdat ATX nou eenmaal niet op AT past. Ben dus een echte tweakert ef moddert, net wat je wilt. Mag ik dan nou wel mods van anderen laten zien, meneer de topicastarter? :?

Zolang mensen niet gaan doen alsof zij zo'n goeie casemodders zijn, met mods van een ander, vind ik het best.

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 16:15 schreef Atmosferic het volgende:
Och, dus omdat ik niet door en door loop te showen met mijn mod, zou ik van de topicstarter dus geen mod van bijv. mijn buurjongen mogen plaatsen?? Beetje rare belevingswereld...

De mijne heeft al eens hier gestaan. Aan de buitenkant is ie alleen van dat saaie grijs naar blauw metallic en zwart gegaan, en de groene leds zijn nu blauw. LCD zat er standaard in (ja ja >:)). Alleen aan de binnenkant is de gehele indeling verbouwd, omdat ATX nou eenmaal niet op AT past. Ben dus een echte tweakert ef moddert, net wat je wilt. Mag ik dan nou wel mods van anderen laten zien, meneer de topicastarter? :?

Zolang mensen niet gaan doen alsof zij zo'n goeie casemodders zijn, met mods van een ander, vind ik het best.
Hou wel duidelijk dat het hier gaat om mods die helemaal niks van doen hebben met familie of vrienden. Dit zijn gewoon mods die gevonden worden op internet en gepost worden op [OCE]

Dus dan gaat jouw beredenering niet meer op.

Verwijderd

Een kast als Wolfenstein is erg mooi om te laten zien, maar er stond niet in de eerste post dat ie niet van hem was. Stond pas later in een berichtje. Dit is een beetje jammer.

Heb je wat cewl gevonden en denk je dat je mede Tweakers er wat aan hebben, dan moet je zoiets zeker posten!
Je leert van elkaar! Daar is dit Forum toch ook voor :?

Van mij part gebruik je een nieuwe header : [show] ofzo ...

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 16:27 schreef Tinusz het volgende:
Een kast als Wolfenstein is erg mooi om te laten zien, maar er stond niet in de eerste post dat ie niet van hem was. Stond pas later in een berichtje. Dit is een beetje jammer.

Heb je wat cewl gevonden en denk je dat je mede Tweakers er wat aan hebben, dan moet je zoiets zeker posten!

Volgens de topicstarter moet dit [gejat] worden

Gezocht!
Router

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 16:27 schreef Tinusz het volgende:

Het is alleen jammer dat we hiervan vaak niks kunnen leren. Omdat diegene die het gemaakt heeft niet kan vertellen hoe hij of zij het gedaan heeft.

Want hoe is die wolfensteinmod nou gedaan dan ? iemand dacht iets met plexiglas maar de maker kan ons niks vertellen.

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:28 schreef thedolf het volgende:

[..]

Volgens de topicstarter moet dit [gejat] worden
Ja er word dus naar mijn mening gewoon te veel gezeurt :( :(

Als je dus die Topics niet wilt zien dan klik je die maar niet aan!! En dat is idd mogelijk door dit soort voorvoegsels aan de topic titel te voegen, maar ik ga toch ook niet lopen zeiken als er weer iemand z'n doos met oude computer onderdelen op de foto zet en het dan onder de noemer "brakke doos mod" post.... Ik klik het gewoon aan kijk er naar en ben dan weer weg omdat het mij niet interresseert.

Ik heb dan misschien nog geen mod pics gepost op GoT maar ik kijk gewoon rond word wijzer en zie geweldigge ideeen voorbij komen om vervolgens zelf een modje te gaan maken..... Inspiratie is gewoon goed!!!

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 16:38 schreef TheReaper het volgende:
...maar ik ga toch ook niet lopen zeiken als er weer iemand z'n doos met oude computer onderdelen op de foto zet en het dan onder de noemer "brakke doos mod" post.... Ik klik het gewoon aan kijk er naar en ben dan weer weg omdat het mij niet interresseert.
Als in hun topic meningen vragen dan zeg ik gewoon (op een nette manier) wat ik er van vind. Ik heb nog nooit iemand afgekraakt.

Gezocht!
Router

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op maandag 10 juni 2002 16:37 schreef Interstice het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat we hiervan vaak niks kunnen leren. Omdat diegene die het gemaakt heeft niet kan vertellen hoe hij of zij het gedaan heeft.

Want hoe is die wolfensteinmod nou gedaan dan ? iemand dacht iets met plexiglas maar de maker kan ons niks vertellen.
Maak je niet zo druk, het forum is voor iedereen.
Je HOEFT niet op reply te drukken hoor. Dat topic is toevallig niks voor jou, nou dan klik je em toch weg.

Waarom zouden er regels moeten komen omdat JOU andere casemods niet interesseren?

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 16:45 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk, het forum is voor iedereen.
Je HOEFT niet op reply te drukken hoor. Dat topic is toevallig niks voor jou, nou dan klik je em toch weg.

Waarom zouden er regels moeten komen omdat JOU andere casemods niet interesseren?
Hee vat het niet te persoonlijk op joh,

En dat was het doel van deze topic ook niet. Ik snap eerlijk gezegd ook niet hoe je op zo'n reply komt.

Ik wou gewoon een discussie op gang brengen over het wel of niet showen van cases van wildvreemde mensen.

En het nut is me, behalve het opdoen van inspiratie, nog steeds niet duidelijk. Bovendien zou je die inspiratie ook prima kunnen opdoen in die galleries.

Verwijderd

Het had voor de persoon die de wolfenstein mod gevonden en gepost had idd wat handiger geweest om wat extra info te zoeken bij de mod. Specs zeggen heel erg veel.

• The Dolf
  • Niet online

Steunt volgens mij op het glowpad principe

Gezocht!
Router

• Kr3Kr
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

ik ben het idd wel met je eens, als ik mooie kasten van niet gots wil zien, ga ik wel naar een gallery van een andere site. ook komen steeds de zelfde langs...

Gregor van Egdom Krekr

• Interstice

[..]

Dit was bedoeld als voorbeeld om aan te geven dat een mod zonder de maker erbij geen waarde heeft als het aankomt op hoe het gemaakt is waarmee etc.

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
ONZIN!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kraanwater
sorry hoor maar je zeurt enorm erger je er niet aan !!!

• tofus
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Hmm....

De topic-poster heeft helemaal gelijk. En ik wil het zelfs nog verder doortrekken: ik vind dat ze op Tweakers.net front-page ook maar eens moeten stoppen met (nieuws-)links naar andere sites. Ik bedoel: dit is toch Tweakers.net? Als ik links naar andere sites wil zien, ga ik wel naar Google.

Sterker nog: ik vind dat de hele <A HREF> tag uit HTML gesloopt mag worden; bevorderd alleen maar luie users die linken naar werk van anderen, ipv. zelf creatief te zijn.

Nee, de topic-poster heeft de functie van een medium als Internet helemaal goed begrepen! Let's boycot all links!

Of ben ik nu iets *TE* sarcastisch? *D

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Op maandag 10 juni 2002 16:49 schreef Interstice het volgende:

[..]

En het nut is me, behalve het opdoen van inspiratie, nog steeds niet duidelijk. Bovendien zou je die inspiratie ook prima kunnen opdoen in die galleries.
Sluit dan GoT maar, want je kan de rest van de info incl posten van eigen mods ook wel op andere sites doen.

Niet iedereen gaat alle galleries bekijken en niet iedereen weet alle galleries te staan. Dus als je een gave mod tegen kom, waarom die dan niet gewoon delen met andere (op GoT).

Ik zie het probleem echt niet.

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 17:20 schreef tofus het volgende:
Hmm....

De topic-poster heeft helemaal gelijk. En ik wil het zelfs nog verder doortrekken: ik vind dat ze op Tweakers.net front-page ook maar eens moeten stoppen met (nieuws-)links naar andere sites. Ik bedoel: dit is toch Tweakers.net? Als ik links naar andere sites wil zien, ga ik wel naar Google.

Sterker nog: ik vind dat de hele <A HREF> tag uit HTML gesloopt mag worden; bevorderd alleen maar luie users die linken naar werk van anderen, ipv. zelf creatief te zijn.

Nee, de topic-poster heeft de functie van een medium als Internet helemaal goed begrepen! Let's boycot all links!

Dan zou t.net nu dood verklaart mogen worden.

En ik dacht altijd dat het medium internet verzonnen is om veel informatie snel te delen?
Zal wel aan mij liggen

Gezocht!
Router

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Discussieren mag, maar houd het wel vriendelijk aub!

Wederzijds trollen heeft totaal geen nut.

Gelieve iets "opbouwender" bezig te zijn, anders zie ik het nut van dit topic niet meer.. (wat inhoudt dat het op slot gaat) en dat is voor niemand goed.

• tofus

tofus

it's all in the game

Op maandag 10 juni 2002 17:23 schreef thedolf het volgende:

[..]

Dan zou t.net nu dood verklaart mogen worden.

En ik dacht altijd dat het medium internet verzonnen is om veel informatie snel te delen?
Zal wel aan mij liggen
hehe... heb je die regel over dat sarcasme gelezen?

...ik maakte een grap!

En een hele goeie, als je 't mij vraagt... ;)

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 17:09 schreef WiNlUx het volgende:
ONZIN!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee das lekker discussieren onderbouw maar is met meningen

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 17:14 schreef Razer het volgende:
sorry hoor maar je zeurt enorm erger je er niet aan !!!
Ik zeur niet ik voor een discussie das wat anders.

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 17:27 schreef Interstice het volgende:

[..]

Nee das lekker discussieren onderbouw maar is met meningen
En dat is weeral flamen >:)
Wat had DSmarty nou gezegt?

Gezocht!
Router

• Interstice
HEeeeee wat doen al die post er ineens tussen :P

Die stonden er net nog niet :P .

Maar t.net dood verklaren lijkt me niet. Het is immers een plaats waar mensen die zelf wat gemaakt hebben dat aan elkaar willen kunnnen laten zien. (Wow wat een zin :P)

En die galleries staan vermeld in de faq.

• tofus

tofus

it's all in the game

Op maandag 10 juni 2002 17:39 schreef Interstice het volgende:
Het is immers een plaats waar mensen die zelf wat gemaakt hebben dat aan elkaar willen kunnnen laten zien. (Wow wat een zin :P)
...Dat is dus *JOUW* mening. Volgens mij is GoT gewoon een tweakers-forum. Er staat nergens iets over 'zelf maken'. Ook lees ik in de FAQ's verdraaid weinig over een policy m.b.t. het linken naar werk van anderen.

Tweakers.net is gewoon een site waar mensen van alles aan elkaar laten zien, en daar dan vervolgens over praten/discussieren/flamen/lachen/noem maar op.

...maar dat is dan weer *MIJN* mening *D

• Interstice
Op maandag 10 juni 2002 18:00 schreef tofus het volgende:

[..]

...Dat is dus *JOUW* mening. Volgens mij is GoT gewoon een tweakers-forum. Er staat nergens iets over 'zelf maken'. Ook lees ik in de FAQ's verdraaid weinig over een policy m.b.t. het linken naar werk van anderen.

Tweakers.net is gewoon een site waar mensen van alles aan elkaar laten zien, en daar dan vervolgens over praten/discussieren/flamen/lachen/noem maar op.

...maar dat is dan weer *MIJN* mening *D
Okee het is een feit dat als je constant tijdens een discussie erbij moet zeggen dat iets JOUW mening is irritand is. Daarom gaan we er van uit dat alls wat ik zeg mijn menig is en alles wat iemand anders zegt zijn menig is.

Er staat idd niks over in de policie of faq. Vandaar ook deze thread (eerste post?) om te kijken of er misschien wel wat in moest. En dit is nog altijd wel een thema forum en niet een laat een plaatje zien en ga er over lullen forum. Daar is fok voor toch ? :P

• tofus

tofus

it's all in the game

Op maandag 10 juni 2002 18:04 schreef Interstice het volgende:

[..]

Okee het is een feit dat als je constant tijdens een discussie erbij moet zeggen dat iets JOUW mening is irritand is. Daarom gaan we er van uit dat alls wat ik zeg mijn menig is en alles wat iemand anders zegt zijn menig is.

Er staat idd niks over in de policie of faq. Vandaar ook deze thread (eerste post?) om te kijken of er misschien wel wat in moest. En dit is nog altijd wel een thema forum en niet een laat een plaatje zien en ga er over lullen forum. Daar is fok voor toch ? :P
Ik denk dat je uit de reakties die je in dit topic hebt gekregen, wel duidelijk wordt dat het overgrote deel van de tweakers/surfers/nieusgierigen die GoT en Tweakers.net bezoeken (en de moeite hebben genomen om op jouw post te reageren ;p) er een andere mening op nahoudt.

Ik denk dus ook wel dat je voorzichtig mag concluderen dat het posten van links of plaatjes van casemods van 'anderen' door de meeste tweakers juist gewaardeerd wordt. Of dit terecht is, is een andere discussie; maar een feit is het zeker.

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 17:20 schreef tofus het volgende:
Hmm....

die eerste 10 regels dacht ik echt dat je serieus bezig was >:)

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 17:24 schreef tofus het volgende:

[..]

hehe... heb je die regel over dat sarcasme gelezen?

...ik maakte een grap!

En een hele goeie, als je 't mij vraagt... ;)
Tja. Ik ben ff 2 weken humorloos. Vind het zelf ook niet leuk hoor.

Gezocht!
Router

• tofus

tofus

it's all in the game

Op maandag 10 juni 2002 18:30 schreef thedolf het volgende:

[..]

Tja. Ik ben ff 2 weken humorloos. Vind het zelf ook niet leuk hoor.
...Moet je niet doen, hoor! Een alledaagse dag op Tweakers.net zit *VOL* grappen en grollen; gewoon om lachen, ook al weet je niet waarom ;)

Pagina: 1