Als ik een document wil afdrukken uit een willekeurig programma komt er niks uit de printer (Laserjet 4050). Pas als ik op de printer op "start" druk komt het document uit de printer. De instellingen staan op de PC en op de printer op "A4". Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? De printer hangt in een netwerk.
Verwijderd
Soms aan staan dit ie documenten vast houdt alvorens te printen?
ff onder geavanceerd kijken en dan afdruk optie oid.
ff onder geavanceerd kijken en dan afdruk optie oid.
Je moet het papierformaat even aanpassen op je pc naar A4, die staat nu waarschijnlijk op Letter.
"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
Printer staat aan en de printer hoort gewoon te werken zonder dat je op start drukt, dat heeft hij altijd gedaan.
Afdrukopties heb ik alle opties geprobeerd die er zijn, maar je moet steeds op start blijven drukken.
Instellingen staan zowel op PC als op de printer op "A4".
Afdrukopties heb ik alle opties geprobeerd die er zijn, maar je moet steeds op start blijven drukken.
Instellingen staan zowel op PC als op de printer op "A4".
dat is idd het enige waar het aan kan liggen, tenzij je toner bijna leeg isOp dinsdag 11 juni 2002 14:51 schreef jmr het volgende:
Je moet het papierformaat even aanpassen op je pc naar A4, die staat nu waarschijnlijk op Letter.
Ik dacht ook dat het de papier instellingen waren, maar overal waar je het papier formaat kan instellen staat het op A4. Ende toner is nog lang niet op (er zit net een nieuwe in, die het goed doet).
Wat is eigenlijk precies de melding die de printer geeft op het display.
Zou je misschien ook nog even na kunnen kijken of de papierlade op Automatische selectie staat?
Nog iets, kan het misschien zijn dat de optionele invoerladen aan de voor en/of achterkant open staat.
Zou je misschien ook nog even na kunnen kijken of de papierlade op Automatische selectie staat?
Nog iets, kan het misschien zijn dat de optionele invoerladen aan de voor en/of achterkant open staat.
"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
vreemd....
* Xandrios heeft hier een 4000 staan, nooit last mee gehad
wel is het soms vervelend dat na een nieuwe windows install je elke keer weer die fuckin papierformaaten weer overal op A4 moet zetten
* Xandrios heeft hier een 4000 staan, nooit last mee gehad
wel is het soms vervelend dat na een nieuwe windows install je elke keer weer die fuckin papierformaaten weer overal op A4 moet zetten
print je niet op tray 1 (handinvoer)
Dan moet je ook op start duwen om de eerst volgende tray met papier te pakken
Dan moet je ook op start duwen om de eerst volgende tray met papier te pakken
Werk je via een jetdirect van HP of via een lexMark printservertje dan moet je die maar eens vervangen.
www.heinemanss.nl
Pagina: 1