OK mijn probleem is dat mijn PC geheel niets meer doet.
Had al wat problemen met blauwe schermen in windows (XP)
En het werd steeds erger dus wou eens een mooie fresh install doen.
Alles overnieuw geinstalled en hij deed het redelijk maar na 1 dag crashte het echt om de minuut.
Dus weer een format c: en wou ik windows XP overnieuw installeren, maar nu krijg ik al een blauw scherm als er bij opstarten van cd staat: Starting windows.
Krijg verschillende foutmeldingen:
De bekende: IRQL_NOT_OR_LESS_EQUAL
ook een bekende: page fault in non paged area
- Bad_pool_caller
-En nog iets met no more IRL .....
Meestal zijn het problemen met drivers maar nu ik niet eens in windows zit dacht ik zelf dat het het geheugen war.
Heb ik getest met Memtest maar daar gebeurde ook weinig.
Hierna wou ik windows 98 installeren maar hij blijft dus ook hangen in DOS nu? Kan niets behalve Ctrl+Alt+Del alleen daar heb ik zo weinig aan
Heeft iemand enig idee wat het anders zou kunnen zijn of is het toch echt het geheugen?
Systeem staat in sig.
Nou specs page doet het niet:
TB 1.33
Soltek SL-DRV4
256 Mb DDR-2400
Asus 8200 Deluxe
Terratec Xfire (wat een probleem geval
)
Maxtor 40 Gb 7200
Voor rest niet iets wat hier mee te maken zou kunnen hebben.(Althans naar mijn mening)
Had al wat problemen met blauwe schermen in windows (XP)
En het werd steeds erger dus wou eens een mooie fresh install doen.
Alles overnieuw geinstalled en hij deed het redelijk maar na 1 dag crashte het echt om de minuut.
Dus weer een format c: en wou ik windows XP overnieuw installeren, maar nu krijg ik al een blauw scherm als er bij opstarten van cd staat: Starting windows.
Krijg verschillende foutmeldingen:
De bekende: IRQL_NOT_OR_LESS_EQUAL
ook een bekende: page fault in non paged area
- Bad_pool_caller
-En nog iets met no more IRL .....
Meestal zijn het problemen met drivers maar nu ik niet eens in windows zit dacht ik zelf dat het het geheugen war.
Heb ik getest met Memtest maar daar gebeurde ook weinig.
Hierna wou ik windows 98 installeren maar hij blijft dus ook hangen in DOS nu? Kan niets behalve Ctrl+Alt+Del alleen daar heb ik zo weinig aan
Heeft iemand enig idee wat het anders zou kunnen zijn of is het toch echt het geheugen?
Systeem staat in sig.
Nou specs page doet het niet:
TB 1.33
Soltek SL-DRV4
256 Mb DDR-2400
Asus 8200 Deluxe
Terratec Xfire (wat een probleem geval
Maxtor 40 Gb 7200
Voor rest niet iets wat hier mee te maken zou kunnen hebben.(Althans naar mijn mening)