Toon posts:

[ABIT] Is dit normaal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat problemen met mijn Abit BD7-R, zoals ik al eerder hier heb gepost in een ander topic.

Bij mij begint meteen nadat de computer is opgestart (voor de 1e keer, nog vooooor de windows- installatie bijv) het lampje op de floppydrive te branden en dit blijft constant aanstaan..... is dit gezond?

bovendien verandert mijn bios verschillende malen vanuit zichzelf de CPU- snelheid en geeft vervolgens aan dat ik m weer goed moet zetten. Waar kan dit aan liggen? De comp loopt ook vast, wanneer ik naar de temp. en voltages kijk in de bios.

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Floppy drivekabel omdraaien, en je voeding eens vervangen.

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:01
een antwoord op je eerste vraag kan ik je direct geven, je hebt waarschijnlijk de kabel die in je floppy drive zit verkeerd om zitten.

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
bovendien verandert mijn bios verschillende malen vanuit zichzelf de CPU- snelheid en geeft vervolgens aan dat ik m weer goed moet zetten. Waar kan dit aan liggen? De comp loopt ook vast, wanneer ik naar de temp. en voltages kijk in de bios.
Als je computer vast loopt loopt in je bios is het verstandig om het een keer te flashen