Toon posts:

Miro DC10 met windows 98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vervelend probleempje. Mijn goede oude miro DC 10 kaart weigert volledig te werken onder Windows 98SE.
Eventjes had ik hem aan de praat met Magix Video deluxe, maar dan is de beeldkwaliteit niet best. Het probleem is dat ik prima captures kan maken met Mediastudio 2.5, maar er dan geen audio wordt opgenomen. Dit ligt waarschijnlijk in het feit dat DirectX 8.1 niet werkt met dit pakket. Hij heeft het even gedaan met Magix, maar na installatie van Mediastudio is het geluid weer pleitte :? Op het internet ben ik tegengekomen dat je de DC10 kunt upgraden naar DC10plus en zelfs tot DC30 Plus om zodeonde geen problemen meer te hebben met Windows 98 en goede captures. Wie helpt mij?

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 10:11
Op maandag 10 juni 2002 12:38 schreef Vinny100 het volgende:
Wie helpt mij?
Ik niet :).....
nee ik zou het niet weten sorry :(

• riesg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06-2024
Op maandag 10 juni 2002 13:59 schreef Goldhammer het volgende:

[..]

Ik niet :).....
nee ik zou het niet weten sorry :(
sjonge jonge zeg, briljante reactie, zou ie nou geholpen zijn .... :? :?

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
heb je de miro site al gecheckt of daar iets opstaat over dit probleem??

maybe vind je hier wat info.. suc6

Verwijderd

Topicstarter
;( Ik heb de Miro site gecheckt maar die praten al niet eens meer over het product. Ze supporten daar vanaf de DC30plus. Het is jammer dat ik geen frans spreek want ik heb een site gevonden waar dit probleem besproken werd, maar kon meer dan dat er niet uit halen.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:32
Ik kan je wel helpen als je wilt. Ik heb ook een DC10, maar helaas deed hij het de laatste tijd bij mij ook niet meer onder win98se. Kan inderdaad aan dat directx8 probleem liggen wat jij aangeeft. Hij draait nu onder XP echter weer als een zonnetje. DC10>DC10plus met Studio 7 software. Mail maar even als je je problemen niet opgelost krijgt, want support van pinnacle hoef je niet te verwachten met een oude kaart.
Pagina: 1