Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Resize
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
1
| [img=500,400]http://planetquake.gcpro.de/wolfen/gfx/Zockstation4.jpg[/img] |
zijn dat ledjes?
Ik zou nog geen blowhole in mn kast maken omdat ie dan scheef wordt
laat staan dat ik zoiets zou kunnen
zeeeer knap
maar hoelang ben je hier echt mee bezig geweest joh ?
(kheb wel 2 blowholes gemaakt hoor, maar aan de achterkant en aan de voorkant onder t plastic, die zie je dus niet
nee, maar echt petje af
Jer moet deze dingen gaan maken op verzoek en voor veel geld verkopen, joh, word je rijk
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Geen fan van ............. ! Zelfs geen voetbalfan ! Dus kappe nou ....... !
Verwijderd
Je kunt op de site kijken, maar ik kon zo niets vinden.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het werkt als een mouse-pad mod. Het logo is uitgezaagd (leve de dremel), daarachter zit iets dat sterk lijkt op een perspex plaat met ingelijmde ledjes. Ik had danwel blauwe genomen....
en ik was net van plan een asing-sekte op te zetten
jammer dat em niet zelf hebt gemaakt, maar hijs wel mooi idd
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Ben zelf een rtcw'er (clan drc) ... hier gaat me hartje sneller van kloppen
damn nice
volgens mij is het idd zoeen gloeipad idee...
je ziet als je goed kijkt in de spiegeling van de achterkant op het metaal van de kast.
zie je steeds 2 lichtpuntjes...
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Verwijderd
Precies wat ik ook denk te zienOp maandag 10 juni 2002 14:54 schreef pyravex het volgende:
damn nice
volgens mij is het idd zoeen gloeipad idee...
je ziet als je goed kijkt in de spiegeling van de achterkant op het metaal van de kast.
zie je steeds 2 lichtpuntjes...
Verwijderd
Blauwe en wolfenstein.. wat klopt hier nietOp maandag 10 juni 2002 12:50 schreef asing het volgende:
Ik heb wel een vermoeden :
Het werkt als een mouse-pad mod. Het logo is uitgezaagd (leve de dremel), daarachter zit iets dat sterk lijkt op een perspex plaat met ingelijmde ledjes. Ik had danwel blauwe genomen....
Maar echt super
welke thread?Op maandag 10 juni 2002 12:45 schreef asing het volgende:
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het ook niet kan (denk ik). Deze machine is dan ook niet van mezelf, ik vond hem op aqua-computer.de in het forum.
Je kunt op de site kijken, maar ik kon zo niets vinden.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
vraam me ook af hoe hij dat heeft gedaan
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
http://www.aqua-computer.de/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=2;action=display;num=1023538915
Ik zag overigens iemand in een andere thread klagen over deze post met een mod die niet door een tweaker (GoTter) is gemaakt... Normaal die ik duit dus ook niet, maar deze was zo waan... :P:P dat ik hem toch heb neergezet.
Die loop ik al te bekritiseren.Op maandag 10 juni 2002 16:14 schreef asing het volgende:
@the dolf...
Ik zag overigens iemand in een andere thread klagen over deze post met een mod die niet door een tweaker (GoTter) is gemaakt... Normaal die ik duit dus ook niet, maar deze was zo waan... :P:P dat ik hem toch heb neergezet.
thx
Gezocht!
Router
Verwijderd
I'm not weird, I'm a limited edition
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:30
met een dremel zekers.
maar dan nog
hoe heb je het zo mooi strak gekregen?
nog heel lang nageveilt?
Verwijderd
Het neemt alleen meet werk en beetje tijd inbeslag om die letters goed uit te dremelen, als dat gedaan is, neemt men een stuk plexi. Zet dat erachter en neem denk ik een passer en neemt de buitenlijnen over van de letters, dremel daar ff 1 mm lijnen in soort heeeele dunne groef. tsja verder is het kinderspel met die leds. Op het einde heeft hij dan in de zijkant van dat stukkie plexi een inhammetje gemaakt voor de leds.
Niet zo moeilijk.
Dus toch het glowpad principe.Op maandag 10 juni 2002 22:53 schreef Thug_powah het volgende:
sim-pel, op de achtergrond zie je de punten de de rode leds nog reflecteren.
Het neemt alleen meet werk en beetje tijd inbeslag om die letters goed uit te dremelen, als dat gedaan is, neemt men een stuk plexi. Zet dat erachter en neem denk ik een passer en neemt de buitenlijnen over van de letters, dremel daar ff 1 mm lijnen in soort heeeele dunne groef. tsja verder is het kinderspel met die leds. Op het einde heeft hij dan in de zijkant van dat stukkie plexi een inhammetje gemaakt voor de leds.
Niet zo moeilijk.
Dit ga ik ook eens uitwerken, alleen beter natuurlijk.
Gezocht!
Router
Agree, ik moet morgen weer een nieuw keyboard kopenOp maandag 10 juni 2002 22:46 schreef bopp het volgende:
gigantisch geil
wel een of andere zieke Duitser zeker (die nog een paar kleine niets beduidende nazi ideetjes achter in zn hooft heeft rondzwerven) NOFI!
Wel nice neon. Was dat?
\_Specs_/
Verwijderd
lees 2 replys terug ut zijn gewoon rode heldere leds van €0,50 per stukOp maandag 10 juni 2002 23:26 schreef ZiegoM.tk het volgende:
ZEER MOOI
wel een of andere zieke Duitser zeker (die nog een paar kleine niets beduidende nazi ideetjes achter in zn hooft heeft rondzwerven) NOFI!
Wel nice neon. Was dat?
Verwijderd
Als eerste is met een snij machine(ik heb ze gezien met water) en een computer het Wolfenstein logo in de kast gezaagd. Dit is niet meer te dremelen....
Daarna is een plexiglas plaat uitgefreesd met hetzelfde logo... Zo krijg je dat "opstaande randje".
Last but not least het glowpad truucje met 8 rode ledjes.
Waar vind je alleen die computergestuurde snij en freesmachine? :`(
nog ff lekkerbekken:
Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum
Ik denk dat ik mij window ga in ruilen haha
Nee maar mooi gedaan keep on modding dude
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
ps ik wou dat ik dit kon
compliments!
Ik denk dat het zeker nog wel te dremelen is gewoon heel netjes en secuur werken.Op dinsdag 11 juni 2002 12:51 schreef asing het volgende:
Als eerste is met een snij machine(ik heb ze gezien met water) en een computer het Wolfenstein logo in de kast gezaagd. Dit is niet meer te dremelen....
Aleen het moelijke is volgens mij het zelfde effect creeren zonder het plexiglas helemaal in het zelfde logo te dremelen. Het werd al gezegd gewoon groefje dremelen lijkt me ook wel werken idd
Wat vreemd dat niemand dit dan doetOp woensdag 12 juni 2002 17:22 schreef Thug_powah het volgende:
het is simpel, en iedereen met een dremel en een vaste hand kan dit doen
sorry hoor.....maar hier is veel tijd, ideeen en techniek voor nodig! Die afwerking is echt prachtig....heel mooi gedaan
/edit
Ik wou ook al op mijn volgende mod een wolf logo gaan maken..
maar nu moet ik iets verzinnen dat nog mooier zord
Holy shit man! check die mod!
Verwijderd
het is gewoon dremel powah van nog geen 2 dagen tijd (denk ikOp woensdag 12 juni 2002 19:49 schreef cooolkast het volgende:
[..]
Wat vreemd dat niemand dit dan doet![]()
sorry hoor.....maar hier is veel tijd, ideeen en techniek voor nodig! Die afwerking is echt prachtig....heel mooi gedaan
Dit is vet.
V57 -> JAWOHL
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Super Kewl
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.