"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
dus.... waar kan ik dit dan ff vragen misschien?Op maandag 10 juni 2002 12:20 schreef JT het volgende:
Cutter heeft al genoeg gezegd in dat topic.
in de search vind ik niets maar het is een keer voorbij gekomen op GoT?
Je gooit hem toch niet zo dicht?
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
ojaOp maandag 10 juni 2002 12:21 schreef Gordijnstok het volgende:
Ja vervelend he. Ook zo vervelend dat dit soort vragen telkens maar weer blijven terugkomen terwijl ze al 100+ keer beantwoord zijn, en overduidelijk te vinden zijn in de search.
We have a S, we have a E, we have a A, we have a R, we have a C, we have a H, woeiiiiii S E A R C H!
rofl
Verwijderd
Anders gezegd: als je het op een rustige manier vraagt heb je veel meer kans op een normaal antwoord, zo iets als:
Nu weet ik dat ik eigenlijk zelf had moeten zoeken, maar daar ben ik al zo lang mee bezig geweest. Ik weet dat de vraag hier eigenlijk niet thuishoort, maar ik hoopte eigenlijk dat iemand me snel kon helpen, omdat die de site kent.
Ik baal dat ik hem niet meer in mijn boomarks had staan, ik hoop dat ik de vraag hier mag stellen.
Verwijderd
Je zoekactie naar 'flammable' leverde 11 resultaten op. Resultaten 1 - 11.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/192846
Dus als ik bij mijn sluitmessage de logo.xxxx.nu site had genoemd had je geen LA geopend. Da's dus niet de bedoeling, jij opent een topic waarvan je zeker weet dat er een heel groot slot op komt en dat is dus niet de bedoeling.
idd erg vervelend dit....
Verwijderd
Ja ik was helaas mijn default txt bestand met de titel "Maak in 20 regels iemand vriendelijk duidelijk dat hij/zij de search voor eenmaal in zijn leven eens gebruikt moet hebben.txt" kwijt.Op maandag 10 juni 2002 12:21 schreef Juggernaut het volgende:
rofl
Als die nou had gevraagd om een logo van de paashaas op een harley davidson in EPS formaat had ik me enigzins kunnen inleven.
als hij direct wordt dichtgegooid als ik op deze manierOp maandag 10 juni 2002 12:22 schreef TgF het volgende:
Is het van mijn kant te veel gevraagd OM NIET ZO TE SCHREEUWEN?
Anders gezegd: als je het op een rustige manier vraagt heb je veel meer kans op een normaal antwoord, zo iets als:
[..]
iets vraag... ja SORRY, dan wordt ik misschien een beetje vervelend...ik had een tijdje geleden een heel stel symbolen gevonden (koetje, biohazard, flammable, toxic etc). Nu ben ik die site kwijt en heb ik een vector bestandje nodig met een "flammable" logo... iemand please? Ze waren in Adobe Illustrator formaat... maar op zich maakt dat nu niets uit.
Maargoed, ik ga ff kijken of ik wat aan het linkje hebt, veel nuttigs heb ik zelf nog niet kunnen vinden verder (dus een beetje help dan?
Verwijderd
a filename can not contain the following characters :Op maandag 10 juni 2002 12:24 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
:\/*"?...
enz enz
Verwijderd
NeeOp maandag 10 juni 2002 12:26 schreef mpegernie het volgende:
dus een beetje help dan?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
[PW]/[W&G]Je topic is een scriptrequest, of van een te Basic niveau.
Hier komen veel klachten over, omdat mensen toch "eventjes" een vraag willen stellen of "ff" snel een probleem droppen. Dat is niet de bedoeling. Lees daarvoor eerst de "regelementjes" wat wel en niet mag:
Nieuw in W&G? Lees dit eerst.... (Beleid & FAQ)
Welkom in P&W (FAQ-29/4/2002)
Verwijderd
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Houd je gewoon aan de FAQ en doe zelf moeite om te zoeken en wat te proberen, dan is er niets aan de hand en blijven al je topics open
Dit topic is gesloten.