linklijsten, goed voor search engine positie?

Pagina: 1
Acties:

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Sommige search engine strategen hebben het over linklijsten: Je plaatst een link van jouw site (evt. in ruil voor een link van hen op je eigen site) in de hoop dat search engines als google je hoger waarderen.

Weet iemand of er haken en ogen zitten aan het gebruik ervan? Zijn er lijsten die jullie kennen en aanraden?

(De gathering search leverde nix op. De google search bracht me vooral enkele sites met vage pyramide click&link systemen waardoor ik een algehele terughoudendheid heb gekregen).

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Dus niemand heeft hier een mening over?
(Hopende dat er op dit tijdstip meer mensen met interesse in deze materie rondkijken. :-/ )

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07
Google werkt met een rating. Hoe hoger de rating, hoe hoger je in de resultaten komt.

En hoe krijg je een hoge rating? 1 ding is belangrijk: veel links op andere sites krijgen. Het liefst bij sites met een hoge rating.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je moet gewoon zorgen dat jou content zo goed is dat mensen het toch wel vinden.

En dat het op die manier vanzelf gelinkt wordt op andere sites, waardoor het weer op andere sites komt en vanzelf hoger in google.

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07
Klopt helemaal!

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Mensen vinden mijn site wel (maar niet genoeg mensen ;) ). Ik heb de .com naam bij het betreffende onderwerp. Alleen ik heb nog niet voldoende links. Ik sta op de vierde pagina bij google. Er wordt op dit keyword flink geknokt om de top posities door een groot aantal sites.

Ik zal eens actief gaan lobbyen bij sites om doorgelinked te worden. Gisteren nog ergens gevraagd en ze vonden het ok.

Maar van linklijsten heeft dus niemand gehoord?
Dan maar iets meer werk!! :)
Pagina: 1