• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-03 15:35
Ik wil een nieuwe telefoon kopen. Heb nu een Siemens ME45, die is een beetje versleten, kan ik met deze telefoon POP3 e-mail openen?

Zo nee, welke telefoon moet ik dan kopen?

Tierelier

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:53
Is dat niet hetzelfde als i-mode :?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

GT->IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03 18:15
Bijna alle nieuwe telefoons kunnen email versturen en ontvangen aan...

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

In de Ericsson T39 en T68 en diverse Sony telefoons zit een emailfunctie. Niet in alle nieuwe toestellen, ik ken geen Samsung, Siemens of Nokia die pop3-mail kan versturen of ontvangen. Toestellen met een ingebouwde email-client werken door een inbelverbinding te maken met je provider. Je stelt van tevoren je pop3- en smtp-server, wachtwoord en loginnaam in het toestel in.
Wat wel bij bijna alle toestellen kan is je pop3-accounts via wap openen. Het nadeel is dat je dit online doet, je kunt dus niet offline een mailtje schrijven en versturen. Maar om even snel te kijken of er mailtjes zijn binnengekomen en deze te kunnen lezen inclusief de body heb ik mijn Tiscali mailaccount ingesteld in wap.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-03 15:35
Dsua als ik GPRS op mijn siemens ME45 heb kan ik mijn mail bijvoorbeeld via vizavvi ofzow lezen?

Ericsonn heeft dus wel telefoons waarbij het mogelijk is direct op je telefoon je POP3 mail te lezen.

Wat is dan het voordeel van POP3 tegenover GPRS zoals hierboven beschreven?

Joris

Tierelier

Pagina: 1