Toon posts:

[laptop]Scherm gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n asus laptop (A-1300) heeft kuren :(
Als ik 'm niet aan de netvoeding heb, dan 'springt' het tft-scherm niet aan, mét netvoeding gaat alles prima! Wat kan dit zijn? Bios-instellingen zijn het niet, staan allemaal goed. Ook is het geen fout in de installatie van windows, aangezien is het drie x opnieuw geinstalleerd heb.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik neem aan dat je bedoelt nadat ie op 'stand-by' is gegaan? Dan moet je op het zilvere knopje rechts bovenin drukken (meest rechtse van die 3 knopjes) :) Ik zat eerst ook ff te zoeken ;)

webOS all the way!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
misschien levert je batterij te weinig stroom voor het scherm..

of in je bios staat dat hij een etern beeldscherm als primairy heeft, dat kwam bij mij nog wel eens voor...

Verwijderd

Topicstarter
Nope.. geen stand-by... bij het opstarten doet ie het al! En het helpt niet als ik op het knopje druk nu.

opmerkelijk iets: ik kan héééel vaag de inhoud van het bureaublad zien, kutzooi.. dis nie goed
!

edit:

Nee, bios-instellingen staan allemaal goed. Het kán dus de accu-toevoer zijn.

• Hermanvh

Hermanvh

Als je heel vaag iets kan zien, dan lijkt het of de backlight van je scherm niet aanspringt :( Misschien dat het pinnetje links per ongeluk is ingedrukt?

edit:

Type-otje

webOS all the way!

Verwijderd

Alle schroefjes aan de onderkant goed vast :+

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
Op maandag 10 juni 2002 11:36 schreef samba het volgende:
Nope.. geen stand-by... bij het opstarten doet ie het al! En het helpt niet als ik op het knopje druk nu.

opmerkelijk iets: ik kan héééel vaag de inhoud van het bureaublad zien, kutzooi.. dis nie goed
!

edit:

Nee, bios-instellingen staan allemaal goed. Het kán dus de accu-toevoer zijn.
als je iets heel vaag ziet kan het de contrast zijn :) hij staat te donker, zet hem eens wat lichter!

Verwijderd

Topicstarter
Nope, geen contrast....

én geen brightness...

:D

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 11:59

Zjemm

...

accu goed vol?

opensecure.nl

• Hermanvh

Hermanvh

Als je heel vaag iets kan zien, dan lijkt het of de backlight van je scherm niet aanspringt :( Misschien dat het pinnetje links per ongeluk is ingedrukt? Of dat je backlight kapot is :(

webOS all the way!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op maandag 10 juni 2002 11:30 schreef samba het volgende:
M'n asus laptop (A-1300) heeft kuren :(
Als ik 'm niet aan de netvoeding heb, dan 'springt' het tft-scherm niet aan, mét netvoeding gaat alles prima! Wat kan dit zijn? Bios-instellingen zijn het niet, staan allemaal goed. Ook is het geen fout in de installatie van windows, aangezien is het drie x opnieuw geinstalleerd heb.
Op maandag 10 juni 2002 11:51 schreef Hermanvh het volgende:
Als je heel vaag iets kan zien, dan lijkt het of de backlight van je scherm niet aanspringt :( Misschien dat het pinnetje links per ongeluk is ingedrukt? Of dat je backlight kapot is :(
|:(

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Hermanvh

Hermanvh

Op maandag 10 juni 2002 11:55 schreef Spider.007 het volgende:

[..]

[..]

|:(
Wat |:(

[on-topic]
Bios al geupdate naar 1007? Bij mij stond er standaard 1004 op.
Asus ff mailen?
[/on-topic]

webOS all the way!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op maandag 10 juni 2002 12:04 schreef Hermanvh het volgende:

[..]

Wat |:(

[on-topic]
Bios al geupdate naar 1007? Bij mij stond er standaard 1004 op.
Asus ff mailen?
[/on-topic]
nouja, in de eerste post stond al dat de backlight het deot op het moment dat hij aan de netvoeding hangt; en jij merkt op dat deze misschien kapot is.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Hermanvh

Hermanvh

Op maandag 10 juni 2002 12:13 schreef Spider.007 het volgende:

[..]

nouja, in de eerste post stond al dat de backlight het deot op het moment dat hij aan de netvoeding hangt; en jij merkt op dat deze misschien kapot is.
idd..... * Hermanvh slaapt nog :Z Maandagmorgen ;)

webOS all the way!

• DJ Adidas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10-2025
Probeer de Function(Fn)+F8 eens. Als hij namelijk staat doorgeschakeld naar een extern display wat zo gebeurt is blijft het beeld wel zichtbaar maar erg vaag.

B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 13:20 schreef DJ Adidas het volgende:
Probeer de Function(Fn)+F8 eens. Als hij namelijk staat doorgeschakeld naar een extern display wat zo gebeurt is blijft het beeld wel zichtbaar maar erg vaag.
Nee, werkt ook niet... :(
Pagina: 1