Unreal Tournament 2003 en systeem setup (GF).

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-08 07:52
Hallo allemaal.

Om te beginnen, ik ben nogal een newbie qua videokaarten maar neem dit a.u.b. serieus want ik snap er niks meer van ... al die moeilijke Geforce 4 termen etc.

Ik zal mijn vraag voorleggen met zoveel mogelijk info en waarschijnlijk is het dan heel simpel voor de echte diehards onder jullie.

Mijn systeem:

AMD 1200mhz
Geforce 2 MX (32mb)
256mb ram geheugen
40 gig HD 7200 rpm
@Home verbinding

Nu komt het :)

Ik ben een gigantische Unreal Tournament fan, op dit moment draait dat ook vrij goed. Maar binnenkort komt Unreal Tournament 2003 uit. Wat moet ik veranderen aan mijn systeem om dat lekker te laten lopen ?? Ik neem aan dat de GF2 echt te zwak is. Welke GF4 moet ik aanschaffen ? UT2003 moet dus echt lekker lopen. Okee we weten er nog niet veel over maar ik denk dat jullie wel ongeveer kunnen voorstellen wat voor config ik moet hebben in me pc.

HARTELIJK DANK VOOR TEKST EN UITLEG !!!!

Hier had uw reclame kunnen staan.

• PrinsEdje80
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-01 15:26

PrinsEdje80

Holographic, not grated...

Ik zou het niet weten, maar ik ben wel benieuwd of het ook (zij het op lagere resolutie) ook op een GF2 MX (in jouw geval 32 MB) 64MB draait. Mijn verdere specs: P3 733 256 MB, 30 GB 7200 rpm.
Ben benieuwd!

Used to be Down Under... Foto gallery

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Je systeem is op zich snel genoeg, je videokaart is duidelijk de bottleneck, zoals je zelf al aangaf. Er zijn meerdere opties: Je kunt gaan voor de Ati readeon, de GF3 of de GF4, ga in geen geval voor de mx versie van de GF4, deze heeft minder features dan de Echte GF4. Radeon en GF4 hebben soortgelijke features, alhoewel de GF4 ti4600 momenteel de snelste is in 3dmark.

De keuze ligt bij je budget. voor +- 200 euro heb je een radeon 8500, die echt goed het spel aan kan.

Tevens heb je voor die prijs ongeveer een GF3ti200 en een GF4 ti4200, dan zou ik voor de laatste gaan. Het ligt een beetje aan wat je verder wil, software, multimonitor etc..

Ik zou zeggen zoek eens naar de verschillen tussen de radeon 8500 en GF4 ti4200, de enige twee opties volgens mij, dan zou ik besluiten tussen die twee, daar die goeie mogelijkheid bieden om ut 2003 te spelen !

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Uhmm,

Mijn systeem lijkt op het moment nogal op het jouwe :)

Maar zoiets zal weliswaar UT2K3 kunnen spelen maar niet met een hoge FPS of met alle leuke toeters en bellen aan. Omdat ik dus ook van plan ben om UT2K3 te kopen heb ik in ieder geval een nieuw vid-kaartje besteld namelijk deze:

http://www.leadtek.nl/site/nl/pages/gc/a250le.php

Kost me zo'n 200 euro's en hij kan mee totdat DooM III uitkomt. :)

Dit topic is gesloten.