Gadgetdelivery Draadloos toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Howdi,

wie van jullie heeft er ervaring met het draadloos toetsenbord van GadgetDelivery?

Ik zit erover te denken hem te kopen voor m'n toekomstige 'mp3/divx' server maar ik vraag me af of hij niet te slap is en wel goed werkt, hij is namelijk erg goedkoop in vergelijking met een set van Logitech, maar omdat er bij deze een muis in zit gebouwd lijkt hij me erg handig voor een 'mp3/divx' server omdat ik dan alleen maar een keyboardje op m'n bed heb liggen :)

• Venkmen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08-2025

Venkmen

Gohan becomes Super Saiyan II

Mmmmja ziet er wel >:) uit voor dat geld maar er zitten 4 AAA batterijen in. Wel een beetje prijzig in het batterij verbruik. ik vind deze wel :9~ .

[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|

• TangLeFuzZ
Op maandag 10 juni 2002 15:43 schreef Venkmen het volgende:
Mmmmja ziet er wel >:) uit voor dat geld maar er zitten 4 AAA batterijen in. Wel een beetje prijzig in het batterij verbruik. ik vind deze wel :9~ .
Die ziet er ook wel ok uit ja, maar ik denk dat hij duurder is dan bovenstaande + 4 oplaadbare batterijen...

Verwijderd

in dit keyboard moeten dus batterijen?

[edit] ja dus, laat dan maar :P

• TangLeFuzZ
Op maandag 10 juni 2002 17:06 schreef SeVeN het volgende:
in dit keyboard moeten dus batterijen?

[edit] ja dus, laat dan maar :P
Duh: hij is draadloos?

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:35

almightyarjen

When does the hurting stop?

Op maandag 10 juni 2002 16:55 schreef TangLeFuzZ het volgende:
Die ziet er ook wel ok uit ja, maar ik denk dat hij duurder is dan bovenstaande + 4 oplaadbare batterijen...
Oplaadbare batterijen... Weet waaraan je begint: oplaadbare batterijen hebben een klemspanning van 1,2 V, ipv 1,5 V. Dus: je komt 4x0,3=1,2 V te kort. Dit is erg veel. Ik denk dat door dit spanningstekort je ramplank niet zover kan zenden... Eventuele oplossing is je ramplank modden: zodat je er 5 AAA batterijen in kwijt kan. >:)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Venkmen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08-2025

Venkmen

Gohan becomes Super Saiyan II

Op dinsdag 11 juni 2002 08:57 schreef almightyarjen het volgende:

[..]

Oplaadbare batterijen... Weet waaraan je begint: oplaadbare batterijen hebben een klemspanning van 1,2 V, ipv 1,5 V. Dus: je komt 4x0,3=1,2 V te kort. Dit is erg veel. Ik denk dat door dit spanningstekort je ramplank niet zover kan zenden... Eventuele oplossing is je ramplank modden: zodat je er 5 AAA batterijen in kwijt kan. >:)
Of 5 DD accu's voor EXTRA POWERRRRRRRRRRR. 8-)

[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|

Verwijderd

Jammer dat het IR is en niet Radiografisch. Betekend dus dat je altijd in de line of sight moet blijven.
Batterijen gaan 800 uur mee dus af en toe een vers setje kopen moet toch kunnen??

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-08 12:22

Maf

Ik heb m.

Het probleem batterijen valt mee; ik gebruik m nu al meer dan een half jaar redelijk intensief en hij werkt nog perfect op 4 kruidvat batterijen.

Alleen het comfort vat tegen; je moet hem echt niet hebben om te typen; daar is ie gewoon niet geschikt voor; werkt gewoon niet. Typen doe ik gewoon op mn Logitech plankje. ook de ontvangst van t signaal valt soms tegen; als je er vanaf 4 m vandaan zitten kan je al goed gaan richten en je hoeft er dan geen spel mee te spelen want dan pakt ie niet alle aanslagen.

Waar hij wel perfect voor is, is voor een videobak of muziekbak, zeker met de muis onboard; je kan m overal laten slingeren.

Het is de afweging wat je ermee gaat doen.

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• TangLeFuzZ
Hmmm tja, ik was van plan die muziek/video bak onder m'n bed te zetten, maar als je in line of sight moet blijven dan heeft dat dus weinig zin...jammer, dan maar een Logitech setje :)

Had er graag 1 gewild met muis en keyboard in 1...
Pagina: 1