Toon posts:

AGP 1x 2x 4x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een moederboard die volgens mij AGP 1x ondersteund.

Ik heb een GeForce2 MX gekocht en nu loopt windows bij het opstarten vast zodra de drivers zijn geinstalleerd.

Heeft dit met die AGP 1x en 2x en 4x te maken?

Verwijderd

Nee, dat ligt eraan dat het vanavond gaat regenen. :)

duh

Kun je ff wat meer specs van je systeem, driver revisie enz. posten, dan kunnen we er meer mee, denk ik zo :)

Verwijderd

Topicstarter
Chaintech 6BTM
64MB
PII 350MHz

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
als agp 1.0 compiant is betekent dat dattie agp 1x en 2x ondersteund. ik heb nog nooit van een mobo gehoort dat alleen maar 1x ondersteund. aangezien ik zelf ook een 6btm had weet ik dat ie ook 2x kan. das et probleem dus niet. je hebt laatste bios update gedaan neem ik aan?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, laatste bios.
ik dacht 17 aug 2000 ofzo.
Ook nieuwste nVidia drivers.

Hij leep vast tijdens het starten van windows.

Verwijderd

Heeft er trouwens iemand een idee hoe je die AGP hoger zet? Ik heb een Asus6800 Deluxe DDR op een MSI K7 Pro moederbord, maar ik krijg het nergens ingesteld. Ik gebruik de 5.33a driver van Asus.
In het BIOS krijg ik het nergens gevonden en volgens het boekje dat bij mijn moederbord zat moet hij ook AGP 2X aankunnen. Dus als er iemand is die mij kan helpen dan hoor ik het graag.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Betreft het een verse installatie van Windows? Zo niet, heb je de drivers van de vorige kaart voldoende verwijderd. Het wil nog wel eens voorkomen dat dat niet goed gaat en een herinstallatie van Windows de enige oplossing is...

O ja, wat zit in je eerste PCI-slot. Misschien heb je een conflict.

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 15:17
Heb hier een proggie dat heet GeTune Versie.1.005
daar kan je dat soort dingen heel eenvoudig instellen en weer terug zetten (in veilige modus als het mis gaat)
Weet helaas niet meer waar vandaan, maar dat moet eenvoudig te vinden zijn.
Jan

Verwijderd

> Ruud

Heb je de registry tweaks al op je mobo losgelaten? Bij mij hielp dat, AGP nu op 4x op m'n K7V. Ik weet de URL voor die dingetjes niet meer, maar als je ze wil hebben moet je maar ff melen... :)

• Jake Blues

Jake Blues

AKA Jake

Hier bijvoorbeeld :

http://www.tweakfiles.com/video/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows Volledig opnieuw op een geformateerde HD geinstalleerd.
dit is ook de enigste HD in m'n systeem

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

350 mhz loopt op een 100 mhz fsb dus dat mot een bx chipset zijn daar zit dus agp 2x op

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Jake Blues

Jake Blues

AKA Jake

De 6BTM is AGP Rev. 1.0 compliant (staat in het boekje), dus heeft 2*AGP.

Heb je al eens alle overbodige devices, zoals bijvoorbeeld de geluidskaart, verwijderd? Installeer Windows op een zo kaal mogelijk systeem?

Download de laatste driver van de kaartfabrikant (dus NIET Nvidia). Wat voor merk heb jij eigenlijk?
Pagina: 1