Toon posts:

chello failiet!!

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb via inside gehoord dat ze druk bezig zijn met vergaderen over hoe dat verder moet met de mensen die een verbinding hebben bij chello. Ze zijn letterlijk wel dagen en dagen aan het vergaderen en het is nog niet helemaal duidelijk of het wordt overgenomen (wat mij wel een goede optie lijkt en lijkt me ook voor de meest handliggende optie. maybe de overheid? ) of niet. Maar 1 ding is heel duidelijk, en daar is chello nog nooit duidelijk overgeweest: binnen 2,5 week zijn ze failliet! Tsja.. ik weet niet of ze aan hun woord houden maar ik hoop het toch zo erg.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Via inside gehoord :?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Geen duidelijke bron? :?

Verwijderd

Hoe 'inside' is deze informatie?

(Geloofwaardig is het toch wel >:) )

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Lach er maar om.... al die arme mensen met chello.....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 16:15
Op maandag 10 juni 2002 10:41 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Lach er maar om.... al die arme mensen met chello.....
Ja beetje klote. Hier in Alkmaar hebben ze net Quicknet (sonera whatever) omgeruild voor Chello. Ik was daar al niet zo content mee, maar nu ik dit lees... :(

Nou dan maar ADSL nemen ofzo. Of gewoon stoppen met netten, kan ik misschien weer eens naar buiten. :D

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat zien we dan wel weer, ik hou niet zo van paniekzaaierij.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

ach, ik geloof het niet echt.. ze hebben zware financial troubles maar voordat er een officieel berichtje naar buitenkomt (of van een bekende bron oid) zou ik me geen zorgen maken.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 00:11
misschien laat UPC chello wel failliet gaan om daarna gewoon een "chello-2" in het leven te roepen, zijn ze van hun schulden af en gelijk een berg abbo's ?
voordeel van een apart bv-tje

Verwijderd

hmm... hoe betrouwbaar is die 'insider' van jou??

je hebt het toch niet toevallig gehoord op één of andere verjaardag gisteravond?

Verwijderd

Wat is je bron?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik hoor al 2 jaar zulk soort berichten. Datalimiet, failiet enzovoort. Vind je het heel erg als ik je nu niet geloof?

🌞🍃

Verwijderd

MrCoff1n laat erg weinig van zich horen meer. Erg verdacht.

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 08:57

Tuumke

Shingaling?

Op maandag 10 juni 2002 10:30 schreef MrCoff1n het volgende:
ik heb via inside gehoord dat ze druk bezig zijn met vergaderen over hoe dat verder moet met de mensen die een verbinding hebben bij chello. Ze zijn letterlijk wel dagen en dagen aan het vergaderen en het is nog niet helemaal duidelijk of het wordt overgenomen (wat mij wel een goede optie lijkt en lijkt me ook voor de meest handliggende optie. maybe de overheid? ) of niet. Maar 1 ding is heel duidelijk, en daar is chello nog nooit duidelijk overgeweest: binnen 2,5 week zijn ze failliet! Tsja.. ik weet niet of ze aan hun woord houden maar ik hoop het toch zo erg.
uhm.. het is al heeeel lang bekend dat chellow overgenomen wordt hoor |:(
en dat ze falliet gaan is ook al lang bekend!
|:( |:( |:(

edit:

http://www.coax.nl
volg hier het "chello" nieuws..
(en ander kabel nieuws)

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 16:15
Gelukkig maar. :D Weer een hoax zeker.

Maarja boeien. Heb je der een mooie kabelmodem bij. Of kan de taxateur die het faillisement regelt die dan confisqueren?

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
* Jaded gelooft er niet zoveel van.

Verwijderd

Topicstarter
inside van iemand die daar werkt.

Verwijderd

Topicstarter
ennuh.. ik ga zijn naam niet noemen maar hij werkt daar en heeft het een en ander opgepikt. En die persoon is wel betrouwbaar. maar of chello zo betrouwbaar is om aan zijn woorden te houden. mja betwijfel het

Verwijderd

Ik geloof momenteel elk verhaal mbt faillisement of aquisitie van Chello. Het hangt al tijden aan een zijden versleten draadje, en wil UPC de kosten drukken, dan moeten ze onderdelen afstaan.

• megamuch
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Op maandag 10 juni 2002 10:55 schreef MrCoff1n het volgende:
inside van iemand die daar werkt.
er werken daar nogal veel mensen. misschien dat je de afdeling nog ff zou kunnen noemen?

Zonder bron gaan we je echt niet geloven.. (goeie bron that is)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Topicstarter
lol kerel. Hij werkt daar als een netwerkbeheerder. moet je nog meer details hebben? :)

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Mjah... we zien het wel :?

Ik heb gelukkig @home :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Dat Chello failliet gaat interesseert me eigenlijk geen reet, wat me wel interesseert is wat er met mijn verbinding gebeurt?

Verwijderd

Topicstarter
het was al eerder duidelijk dat chello een bedrag van 5 miljard euro aan schuld had staan bij de banken. Om 1 juni zouden een kleine deel van het bedrag af moeten lossen (geloof 200 of 300 miljoen. kweet het precieze bedrag niet). Dit is ze niet gelukt en dat was 100% zeker de laatste poging van chello bij de banken. De banken pikten dit niet meer en ze zouden gewoon het moeten betalen ongeacht in wat voorn situatie ze zitten. Dit is ze dus niet gelukt en daarom zitten ze nu met zijn allen (chello niet alleen maar ook outsiders, zoals adviseurs) om de tafel. Ik hoop (blijf al jaren hopen) dat ze nu eindelijk de grond worden ingeboord en dat de overheid het overneemt. Ik wil het net zoals zweden het nu heeft: De overheid zorgt voor het internet.

Verwijderd

Topicstarter
toe maar wat zitten ze allemaal actief achter dit forumpje :) . Mja dat is nog niet duidelijk gordijnstok. Ik laat het je weten wanneer ik dat met zekerheid durf te zeggen. En reken maar dat ik op de hoogte ben.

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 15:37

dread

Sluwe vlaming

Op maandag 10 juni 2002 11:14 schreef MrCoff1n het volgende:
En reken maar dat ik op de hoogte ben.
je hebt eigelijk nog niets gezegd dat de meerderheid hier weet.
wat mij betreft weet je niets anders zou je het wel hier neerschrijven. no flame intended maar aan interessant doen hebben we hier niets

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Topicstarter
no flame intended ??
als het je niet boeit waarom kom je hier dan? ik zeg alleen wat ik weet. blijkbaar ben je niet echt sociaal...

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 10:45 schreef reller74 het volgende:
misschien laat UPC chello wel failliet gaan om daarna gewoon een "chello-2" in het leven te roepen, zijn ze van hun schulden af en gelijk een berg abbo's ?
Dit kan niet zo maar a) het bedrijf moet vanaf nieuwe beginnen
b) de schulden die dan met een nieuw bedrijfsplan zijn te betalen die moeten dan nog betaald worden
c) de schulden word uitgesteld
d) nieuw bestuur
e) complete reorganisatie

Dit lijkt mij voor zulke grote schuldenpost/plaatje onmogelijk de banken zijn gek als ze mee werken want ze zijn al heel veel geld kwijt aan chello....

• dread

dread

Sluwe vlaming

hehe je hebt gelijk
als het me niet boeit moet ik niet replyen maar het boeit me wel. ik heb namelijk geen goede ervaringen gehad met chello die geld van m'n rekening afschreven zonder daar recht toe te hebben en mén borg van de modem niet terugbetaalden. So I do care als chello failliet gaat. I would love it.
maak me weinig zorgen over de gebruikers. die service wordt wel overgenomen door andere bedrijven. Zoveel klanten is wel leuk om over te nemen. maar dat zien we wel.
Ik ben gewoon een nuchter mens als ik zulke verhalen hoor en dat heeft niets met mijn sociale capaciteiten te maken.
Als we alles beginnen te posten wat we via een onduidelijke bron hoorden dan beginnen we te lullen over dingen die geen realiteitswaarde hebben.

zal ik ook effe mijn bijdrage doen aan het geruchtendebat: blablabla, mag volgens ieder mening geïnterpreteerd worden. >:)
nogmaals: klote voor die mensen die tot het einde hun vertrouwen in chello behouden hebben.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Topicstarter
mja ik snap ook wel dat je zo erover denkt omdat er veel mensen zijn met veel bullshit. Ik post alleen wanneer ik het bijna 100% zeker weet. En mijn ervaring met chello is een tikje erger denk ik :)
Wij hadden het slechtste netwerk (ja we overtroffen casema zelfs) van nederland. Chello aka tebenet, had een ping van 200 ms op de beste server. Je kon met 16kb/s downloaden (dat was je max.. hoger kon je nooit komen) en je zat daar heeeeel vaak niet aan. Het was zo raar geregeld dat het eerst via amerika ging en daarna weer terug naar nederland waarna het verder liep. Ik bedoel je gaat toch geen lijn trekken naar amerika toe en dan weer terug? lijkt me een beetje heel dom. toch was het zo. Daarna kwam er een betere structuur in. Althans dat was voor een paar dagen. Ping 30 en snelle downloads. Opeens werden er meer mensen op chello gegooid en daardoor kregen we fucking veel lag. We zaten weer op het oude netwerk terug. Soms lag het er voor 1 maand lang eruit. Chello beweert dat je geld terugkrijgt wanneer je langer dan 2 dagen offline bent geweest. Nooit geld gezien. ja 1 keer van de 12. Later werd het SUPER en dan ook echt super. ping 20 en gigantische goede snelheden. Maar chello was weer hebberig en wou geld hebben dus sloten ze nog meer mensen aan. Uiteindelijke resultaat: redelijke snelheid met downen: gem 150kb/s. best netjes. Maar een PL van 20 en een ping van 70. voor gamers is dit absoluut klote. Daarom heb ik ook een post gemaakt en ik weet dat iedereen dit absoluut interessant vind. Want de meeste helpdesks kunnen je dit niet vertellen (gem iq van een helpdesk is ook enorm laag)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Jullie halen UPC en Chello door elkaar.

UPC heeft een grote schulden last, chello draait goed.

Verwijderd

Topicstarter
chello is van upc. is net zoals @home. Assent of hoe je het ook schrijft :) is van @home.

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

@home is een diensverlenend bedrijf. Essent huurt dus de diensten van @home Benelux.
@Home Benelux B.V.
Kabelabonnees van Essent en Nutsbedrijven Maastricht kunnen gebruik maken van de @Home-dienst. Abonnees die zich inschrijven voor @Home, krijgen voor een vast bedrag per maand de beschikking over snelle toegang tot internet en de mogelijkheid om nieuws, informatie, videobeelden, hifi stereo muziek, games en software razendsnel in huis te halen. @Home maakt van het internet een volledig nieuwe ervaring.

@Home Benelux levert snelle en eenvoudig toegankelijke internetdiensten, gebruikmakend van haar eigen infrastructuur en de glasvezel- en coax-infrastructuur van kabelexploitanten en xDSL technologieën van telecom-operators. Door het gebruik van deze infrastructuren en het unieke netwerkmanagement is @Home Benelux aanzienlijk sneller dan conventionele internetproviders.

Naast een zeer snelle internetverbinding met hoge beeldkwaliteit, drie mailadressen en drie keer 5Mb ruimte voor eigen homepages, beschikken abonnees ook over aanvullende informatie- en entertainmentdiensten. Die worden aangeboden in samenwerking met prominente leveranciers, zoals het ANP, Meteo Consult, Fast, IDG.nl, Gamepoint, Mercurius Astro Services, Davilex, Take it now, Elmar, Filmfocus en Gamez.

Sinds november 2000 biedt @Home Benelux ook ADSL aan bedrijven. Deze activiteit wordt aangeboden onder de naam @Work. @Work is beschikbaar in verschillende pakketten. De downstreamsnelheid varieert van 512 Kbps voor het eenvoudigste pakket tot 2 Mbps voor de meest uitgebreide dienst.

bron: http://www.home.nl/corporate/corporate.html

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op maandag 10 juni 2002 10:31 schreef Marv het volgende:
Via inside gehoord :?
Een keer wat anders dan Intel Inside :P

/ontopic

Zonder betrouwbare bron blijft het een HOAX :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Op maandag 10 juni 2002 10:30 schreef MrCoff1n het volgende:
binnen 2,5 week zijn ze failliet!
Ze zullen eerst nog surreance van betaling aan moeten vragen, voordat ze failliet gaan. En momenteel verkeerd er geen chello in surreance volgens de KvK site.

Verwijderd

Topicstarter
als je iets wil posten wat loos is moet je dat doen merely :D

Verwijderd

Topicstarter
nou als dat zo is mark dan zit chello alweer te liegen?

• dread

dread

Sluwe vlaming

one thing we have in common: chello sucks ;)

Verwijderd

Hmm, en als je nou nog een openstaand bedrag hebt staan van zo'n €1000? :P

(heb al in 1.5 jaar geen rekening meer gehad)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op maandag 10 juni 2002 14:56 schreef MrCoff1n het volgende:
nou als dat zo is mark dan zit chello alweer te liegen?
Ehm dat is gewoon de gang van zaken hoor. Eerst surgeance aanvragen dan pas failliet.

Maar zoals ik al zei, UPC gaat dan failliet niet Chello.
Curator van UPC zal heus wel zorgen dat Chello gewoon kan blijven draaien, die maken immers lichte winst.

Welkom op de grote mensen wereld....
Of zoals mijn grote vriend ALI zegt: Keep it real..

• Tuumke
  • Laatst online: 04-06 08:57

Tuumke

Shingaling?

Op maandag 10 juni 2002 15:00 schreef dread het volgende:
one thing we have in common: chello sucks ;)
idd!
maar laatste tijd bij is chello bij mij gewoon heeeeel goed :D
downen met 140 kb/s en dan nog ondertussen gamen met een ping van 90 >:) >:)

/me says: MUAHAHHAHAHAHA <-(EVIL LAUGH)
Op maandag 10 juni 2002 15:04 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Ehm dat is gewoon de gang van zaken hoor. Eerst surgeance aanvragen dan pas failliet.

Maar zoals ik al zei, UPC gaat dan failliet niet Chello.
Curator van UPC zal heus wel zorgen dat Chello gewoon kan blijven draaien, die maken immers lichte winst.

Welkom op de grote mensen wereld....
Of zoals mijn grote vriend ALI zegt: Keep it real..
IDD chello wordt gewoon over genomen door een ander bedrijf

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 10:45 schreef reller het volgende:
Ja leuk.... maar wanneer Chello failliet gaat, hebben ze geen netwerk meer en dus heeft Chello-2 weinig nut...

En overname... tja.... dan zal een andere provider het netwerk wel voor nop moeten krijgen, anders kan niemand dat betalen.

De overheid..... laatst nog een programma gezien en daar werd duidelijk dat er van overheidswege niets is geregeld.

UPC wil nu geloof ik de schul omzetten in aandelen en die aandelen aan de schuldeisers geven. Volgens UPC zijn ze, indien ze geen schulden meer zouden hebben, winstgevend :?

Ik denk niet dat de banken daar intrappen...

Verwijderd

De banken schieten er niks mee op als chello failliet gaan. Ze hebben d'r meer aan de aandelen. Als chello dan winst gaat maken is dat goed voor de banken.

Ze trappen d'r wel in.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

En ALS het al zo zou zijn, is het zo overgenomen door het een of ander.
Niet zo lopen blaaten zonder argumenten, hou ik niet zo van...en dat is een mening, effe wat uitleg voor ene Coen,want mijn comment is tegen de TOPICSTARTER :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

:{

• Goshimaplonker298
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-01 18:30

Goshimaplonker298

BOFH Wannabee

Zat er niet een of andere amerikaan achter.
trouwens als chello titsup.com gaat dan denk ik dat ze wel weer overgenomen gaan worden door een of andere grote amerikaanse cable boer. was een tydje geleden nog op diverse IT sites te lezen dat die voet aan wal wilde krijgen hier in europa.

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 20:51 schreef 2Dutch het volgende:
En ALS het al zo zou zijn, is het zo overgenomen door het een of ander.
Niet zo lopen blaaten zonder argumenten, hou ik niet zo van...
Argumenten heb ik genoemd en waar jij wel of niet van houdt, dat boeit me niet...

Ik neem aan dat de infrastructuur van UPC, inclusief alle apparatuur, prive eigendom is. Als UPC failliet gaat, vervalt dit m.i. aan de schuldeisers, namelijk de banken. Die banken hebben niets aan dat netwerk, tenzij ze het kunnen verkopen. Helaas kan niemand een dergelijk netwerk betalen, tenzij ze zich in de schulden steken.

M.i. heb je dan wel een andere aanbieder, maar die zit dan in hetzelfde schuldenbootje als UPC.

De enige manier waarop het zou kunnen werken is de aandelenconstructie, maar dan zullen op korte termijn zonder twijfel de TV en kabel abo's fors moeten worden verhoogd...

• epias
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 15:03 schreef Kremers het volgende:
Hmm, en als je nou nog een openstaand bedrag hebt staan van zo'n €1000? :P
De curator zal dat echt wel ontdekken. ;) En dan gaat het snel, incasso of gelijk deurwaarder. Het enige wat je eruit kan slepen is een mooie betalingsregeling.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 10 juni 2002 23:53 schreef epias het volgende:

[..]

De curator zal dat echt wel ontdekken. ;) En dan gaat het snel, incasso of gelijk deurwaarder. Het enige wat je eruit kan slepen is een mooie betalingsregeling.
En als Chello/UPC er zelf er niet achter (wil) komen ook al heb je ze verschillende keren gebeld dat je rekeningen wil?
Komen ze er dan ook nog achter? :) :+

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• epias
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 23:59 schreef Kez het volgende:
En als Chello/UPC er zelf er niet achter (wil) komen ook al heb je ze verschillende keren gebeld dat je rekeningen wil?
Komen ze er dan ook nog achter? :) :+
Time will tell. Je hebt het in ieder geval aangegeven, dat is toch wel belangrijk.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op dinsdag 11 juni 2002 00:23 schreef epias het volgende:

[..]

Time will tell. Je hebt het in ieder geval aangegeven, dat is toch wel belangrijk.
Nou ja,heb het 2,5 jaar geleden opgegeven na verschillende keren bellen en te horen hebben gekregen "dat het geregeld" zou worden :)
Was ongeveer nadat ik een half jaar geen rekeningen had gekregen,ook niet voor de aansluiting of wat dan ook

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Op maandag 10 juni 2002 11:38 schreef Caesium het volgende:

[..]

Dit kan niet zo maar a) het bedrijf moet vanaf nieuwe beginnen
b) de schulden die dan met een nieuw bedrijfsplan zijn te betalen die moeten dan nog betaald worden
c) de schulden word uitgesteld
d) nieuw bestuur
e) complete reorganisatie

Dit lijkt mij voor zulke grote schuldenpost/plaatje onmogelijk de banken zijn gek als ze mee werken want ze zijn al heel veel geld kwijt aan chello....
Het mooie is dít hebben ze al een keer gedaan >:)
dus het gaat ze waarschijnlijk niet nog een keer lukken *D
hoe het verder gaat kan NIEMAND zeggen (of je moet een tijdmachine hebben die werkt :P).

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:14

Tux

Het was toch al te verwachten dat ze failliet zouden gaan. Nu hopen dat er een fatsoenlijke kabelaar komt die het netwerk overneemt.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk persoonlijk dat het kabelgebied dan gaat worden overgenomen door een bedrijf als at&t.

Veel van die amerikaanse bedrijven die willen meer in europa gaan doen. En wat is nou een betere kans dan een faillhiete boel op te kopen.

Over het algemeen is het chello netwerk goed (uitzonderingen daar gelaten) en dat vind zoeen bedrijf prachtig. Ze kunnen met een schone lei beginnen, nieuw management. Dus misschien zit er nog toekomst in Chello.

Verwijderd

Dit is gewoon bullshit. Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het Chello Internet zelfs winst maakt. En dit onderdeel zal dan ook niet failliet gaan.

Zie je, zo makkelijk onstaat een "bron". :D

Verwijderd

Topicstarter
ja chello maakt ook een kleine winst. maar dat percentage is zooo laag........

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja en ? Ze draaien toch winst, ik zei jou toch al dat jij Chello en UPC door elkaar haalt....

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

chello rulles :P

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 09:18

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op maandag 10 juni 2002 18:08 schreef Coen het volgende:

Volgens UPC zijn ze, indien ze geen schulden meer zouden hebben, winstgevend :?
dat is inderdaad zo, maar de situatie is nou eenmaal dat ze DIEP in de buidel hebben getast om het complete netwerk te moderniseren (glasvezel e.d.), de leningen die ze daarvoor hebben openstaan bij de banken is dus die mega-schuld, en het gaat er nu om of ze met de exploitatie ervan maar genoeg geld binnen krijgen om dat bedrag af te lossen bij de banken... en dat is het em waar de schoen wringt..

binnenkort worden de kwartaalcijfers gepresenteerd

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

niet alles geloven dus van wat er word gezegd via via. :)

• Pc123
  • Laatst online: 01:15
Die Amerikaanse eigenaar van UPC en Chello heeft miljarden, hij zal z'n nieuwe bedrijf toch niet falliet laten gaat, hij zorgt er waarschijnlijk wel voor dat ze net niet falliet gaan.

Verwijderd

ahum,., al eens de koers van upc bekeken?
dit bedrijf is ten dode opgeschreven.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13

Phydomir

Dennis

Op dinsdag 11 juni 2002 00:23 schreef epias het volgende:

[..]

Chello zal die schuld gewoon kwijt schelden.
Mijn oom had het al toen het hier telekabel heette (ik trouwens ook en heeft 1,5 a 2 jaar lang nix hoeven te betalen en kreeg toen ene brief dat ie nieuw abbonee was en dat ie de 1e 3 maande gratis kreeg :P

Anyway. Het is toch zo dat als UPC geen schulden zou hebben ze wel een kleine winst zouden maken. (was een maand of 2 in het nieuws dat ze het voor het eerst goed hadden gedaan ofzow)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
lijkt em niet..
aangezien chello nu casemo wil opkopen
Pagina: 1