Toon posts:

V7100 TwinView en resolutie problemen in XP

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus V7100 geforce 2 MX400 kaart met tv-out en dus twinview. Nu heb ik XP pro geïnstalleerd en in principe wordt de kaart automatisch herkend en kan ik mijn desktop op 1152*864 draaien (op een compaq V50 15" die helemaal herkend wordt door XP). De Twinview doet het echter niet en de drivers die bij de kaart kwamen zijn niet compatibel met XP. Ik heb toen de laatste Detonator drivers geïnstalleerd en toen deed de Twinview het wel.
Nu komt echter het probleem: Ik kan nu niet meer in 1152*864 draaien! Alleen 1024 en 1280 worden nog ondersteund, en daarvan kan mijn 15" alleen 1024 aan. En ik heb graag de res van 1152 terug, wat toch echt een end scheelt. Help?

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ergens bij de geavanceede instellingen moet je aan kunnen zetten "resoluties die niet ondersteund worden weergeven" Daar kan je dan toch mee werken.

Verwijderd

Topicstarter
Waar zit die knop precies? (ik heb de engelse XP) Ik heb wel bij display properties, settings, advanced en dan de tab adapter de knop "list all modes" gevonden, maar als ik daar op druk gaat hij ook alleen maar tot 1024.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 12:09
Kies anders een ander scherm. Misschien dat de xp driver van je scherm niet hoger gaat. Pak dan even een 19"of 22" iiyama ofzo als driver - staat ie er waarschijnlijk wel.

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:00

ArCadE

No banana available

Volgens mij moet je niet de Detonator drivers maar de ASUS drivers gebruiken. Als je toch perse Detonator met twinview wil, moet je eerste de ASUS drivers installeren en dan de Detonator drivers.....

succes.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu in ieder geval de detonator met 1152 aan de praat. Dan ga ik nu even met m'n tv eraan kloten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mijn tv aan de praat met de detonator drivers terwijl mijn primaire scherm op 1152 draait (Daarvoor alvast bedankt).
Maar nu heb ik een nieuw probleempje, mijn tv res. gaat maar tot 1024 waardoor je moet scrollen om alles te zien! Dus als ik nu een film full screen kijk, past hij niet in zijn geheel op de tv...

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 10:51 schreef Bobvanvliet het volgende:
Maar nu heb ik een nieuw probleempje, mijn tv res. gaat maar tot 1024 waardoor je moet scrollen om alles te zien! Dus als ik nu een film full screen kijk, past hij niet in zijn geheel op de tv...
Gebruik de search om dat 'probleem' op te lossen aub, dit is al veel vaker voorbijgekomen. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.