[Casema Wanadoo] Hele weekend geen verbinding geha

Pagina: 1
Acties:

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 22:49

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
De laatste tijd is de kwaliteit van mijn verbinding en de snelheid achteruit gehold. De 'digitale snelweg' uit hun tv- en radiospotjes is bij meer een karrespoor. Op de standaard populaire internettijden zoals 's avonds door de week tussen 6 en 12 en de zaterdag en zondagmiddag was het al niet om over naar huis te schrijven, maar nu heb ik gewoon het hele weekend internet niet op gekunt! :( Vorig weeked ware die problemen er ook al, maar kwam ik er af en toe nog wel eens tussen.

Als ik wil inloggen krijg ik nu steeds de melding 'contacting server .=.=.=.=' en daarna 'time-out error while contacting the server'. Wie heeft hier nog meer last van gehad? Zou dit landelijk zijn of plaatselijk (Utrecht)?

Als ik 's ochtends mijn PC aanzet met Kazaa(lite of course) krijg ik wel verbinding maar is standaard 's middags bij thuiskomst de melding 'the server has dropped the connection' en zie ik dat mijn downloads geen klap verder gekomen zijn!

Ik betaal hier $#&^%!@*! 45 euro voor in de maand!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Over Casema heb ik sowieso nooit positieve dingen gehoord, het is gewoon een kut profider. :P
Maarja, dat je verbiding er vrijwel helemaal uitlicht is natuurlijk wel heel erg vervelend. Maar het is beter dan een hele week eruit liggen, wat ik vorige weet met chello had. :{

🌞🍃

Verwijderd

Ik ben bijna 3 jaar klant geweest bij Casema en was blij dat we na de verhuizing direct ADSL konden krijgen. Ik heb bij Casema ook wel eens een week (!!) zonder contact gezeten. En dat was dan het gehele flatgebouw waarin ik woonde zeg maar. Duidelijk een probleem wat even snel opgelost zou moeten worden.

Ik hoorde van Casema dat ze pas met spoed langs zouden komen indien het om een wijkstoring ging. Wat was dan een wijkstoring? Nou, 3 meldingen uit 1 wijk is een wijkstoring. Dus ik naar 2 buren geweest en ontdekt dat het bij hun ook naar de knoppen was, maar nee hoor, gewoon niet geloven, niet meewerken en een afspraak willen maken voor een monteur langs te laten komen na anderhalve week pas omdat de agenda erg vol zat en ik de enige was die gebeld heeft.

Na een hoop gezeur geen antwoord, enkel een afspraak voor een monteur. Blijkbaar heeft mijn gezeur tegen de manager op het callcenter wel invloed gehad, want de volgende dag deed het internet het mysterieus genoeg weer.

Ik weet het, dit is inderdaad het zoveelste verhaal. Vorig jaar mei overigens verhuisd, in april aanmaning vanuit het niets en dat 'anders mijn abonnement afgesloten zou worden'. Ze zijn erachter, ik heb vorig jaar opgezegd. |:(

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Dat komt me wel bekend voor, ik heb namelijk jaren geleden op de helpdesk van canal+ gewerkt. Over het algemeen doen de mensen achter de telefoon hun best voor je, maar het probleem is meestal de leidinggevende. Destijds werden de kontenlikkers en niksnutten gepromoveerd. Ook het management is debet aan dit soort situaties; er is altijd wachttijd en dit wordt gewoon geaccepteerd, een kwartier wachttijd vinden ze redelijk.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Hee, wat ik nu zie op Casema/Wanadoo page:

"Broadband diensten nu ook in Maarssen, Oegstgeest, Etten-Leur en Baarn

Vanaf 29 mei 2002 kunnen ook inwoners van Maarssen, Oegstgeest, Etten-Leur en Baarn beschikken over een modern breedband netwerk voor internet via de kabel. Casema heeft onlangs de nodige werkzaamheden afgerond en levert nu via dit netwerk twee nieuwe kabelinternet producten in samenwerking met Wanadoo; Broadband Basic en Broadband Premium."

Vanaf dit tijdstip zijn mijn klachten verergerd en ik woon in Zuilen, vlakbij Maarssen.

DIT KAN GEEN TOEVAL ZIJN! :(

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Tja... Spyro woont in Maarssen.... en gaat binnenkort verhuizen... nu ISDN en zometeen.... moeilijk moeilijk... KAbel of ADSL.... wat zal het worden... iig GEEN CASEMA....

Wat heb ik een medelijden met jullie zeg. Als er een bedrijf is dat het slecht voor elkaar is, dan is het casema wel....... En dan ook nog broadband introduceren. 2 keer niets is nog steeds niets.... misschien dat ze dan de snelheid van ISDN gaan evenaren... en dat voor 45 euro per maand......

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Ja en wanneer mijn verbinding weer eens platligt en ik hoor op de radio die halleluja-spotjes over 'mis niks' en 'de files op de digitale snelweg zijn opgelost' barst ik zowat uit mijn vel!

Moet je eens kijken op die website van ze: '24 uur per dag internetten. 24 uur per dag dowloaden etc.' Een lachertje!
Of beter gezegd: misleidende reclame!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Op maandag 10 juni 2002 09:47 schreef neanderthaler het volgende:
Als ik wil inloggen krijg ik nu steeds de melding 'contacting server .=.=.=.=' en daarna 'time-out error while contacting the server'. Wie heeft hier nog meer last van gehad? Zou dit landelijk zijn of plaatselijk (Utrecht)?
l hier $#&^%!@*! 45 euro voor in de maand!
Geen last van gehad hoor, ik woon ook in Utrecht, en de verbinding is altijd top. Ik haal zo'n 60KB per sec. download snelheid vanuit de VS.

Gaat sneller dan de meeste ADSL 512 verbindingen, en dat voor maar 45 euro per maand.

weinig tot niks..

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Waar in Utrecht woon jij dan?

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 09:34

BIM

Nothing interesting

Mijn connectie is dit hele weekend bagger geweest.
Ik kon heel zaterdag niet connecten.. vandaag vanmiddag pas
weer... dit zijn de eerste 5 internetminuten van dit weekend. :(

Ik werd er helemaal eng van...

Tis trouwens bij mij nog niet eerder voorgekomen. (vanaf november)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Gaat het om Casema Broadband? Daar hoor ik toch meestal goeie dingen over, niet broadband, gewoon basic, zuigt idd.

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 19:22 schreef Pc123 het volgende:
Gaat het om Casema Broadband? Daar hoor ik toch meestal goeie dingen over, niet broadband, gewoon basic, zuigt idd.
hij betaald 45 euro p/m dus das vast broadband.. dan moet ie niet klagen.. ik zit hier met basic :'(

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 12:56
Op zondag 23 juni 2002 20:44 schreef UneXpeCteD het volgende:

[..]

hij betaald 45 euro p/m dus das vast broadband.. dan moet ie niet klagen.. ik zit hier met basic :'(
Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben >:)

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Op maandag 10 juni 2002 14:19 schreef neanderthaler het volgende:
Waar in Utrecht woon jij dan?
Beetje late reactie van mij, maar oke..

Ik woon in Lunetten, nou komt het mooie, een week later heeft mijn verbinding ook het hele weekend plat gelegen.

Maar nu gaat het weer lekker en altijd een top verbinding.

weinig tot niks..

Pagina: 1