De laatste tijd is de kwaliteit van mijn verbinding en de snelheid achteruit gehold. De 'digitale snelweg' uit hun tv- en radiospotjes is bij meer een karrespoor. Op de standaard populaire internettijden zoals 's avonds door de week tussen 6 en 12 en de zaterdag en zondagmiddag was het al niet om over naar huis te schrijven, maar nu heb ik gewoon het hele weekend internet niet op gekunt!
Vorig weeked ware die problemen er ook al, maar kwam ik er af en toe nog wel eens tussen.
Als ik wil inloggen krijg ik nu steeds de melding 'contacting server .=.=.=.=' en daarna 'time-out error while contacting the server'. Wie heeft hier nog meer last van gehad? Zou dit landelijk zijn of plaatselijk (Utrecht)?
Als ik 's ochtends mijn PC aanzet met Kazaa(lite of course) krijg ik wel verbinding maar is standaard 's middags bij thuiskomst de melding 'the server has dropped the connection' en zie ik dat mijn downloads geen klap verder gekomen zijn!
Ik betaal hier $#&^%!@*! 45 euro voor in de maand!
Als ik wil inloggen krijg ik nu steeds de melding 'contacting server .=.=.=.=' en daarna 'time-out error while contacting the server'. Wie heeft hier nog meer last van gehad? Zou dit landelijk zijn of plaatselijk (Utrecht)?
Als ik 's ochtends mijn PC aanzet met Kazaa(lite of course) krijg ik wel verbinding maar is standaard 's middags bij thuiskomst de melding 'the server has dropped the connection' en zie ik dat mijn downloads geen klap verder gekomen zijn!
Ik betaal hier $#&^%!@*! 45 euro voor in de maand!