Toon posts:

Vraagje css:mogelijk link niet te onderstrepen?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een menubalk maken met knoppen waar de links niet zijn onderstreept. Nu kan ik in fotowinkel elke knop typen en als gif opslaan maar dat is zonde van de ruimte. De knop is tenslotte lke keer gelijk. Nou wou ik op de achtergrond van de cel de knop zonder text zetten en de text gewoon intypen. Nou vraag ik me af of het mogelijk is met css de onderstreping van de text weg te halen.
1) Is dit mogelijk?
2) Waar moet ik dan class='classenaam' aangeven. Dat kan niet op a (van a href) maar als ik het op de td gooi werkt het ook niet.

Bedankt,

Johannes

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Op maandag 10 juni 2002 09:17 schreef terra-man het volgende:
Hallo,

Ik wil een menubalk maken met knoppen waar de links niet zijn onderstreept. Nu kan ik in fotowinkel elke knop typen en als gif opslaan maar dat is zonde van de ruimte. De knop is tenslotte lke keer gelijk. Nou wou ik op de achtergrond van de cel de knop zonder text zetten en de text gewoon intypen. Nou vraag ik me af of het mogelijk is met css de onderstreping van de text weg te halen.
1) Is dit mogelijk?
2) Waar moet ik dan class='classenaam' aangeven. Dat kan niet op a (van a href) maar als ik het op de td gooi werkt het ook niet.

Bedankt,

Johannes
Werkt prima hoor Johannes.. je geeft dan ook zelf de oplossing al. Lijkt me typisch geval van ff zoeken op "CSS"...

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kijk gewoon eens in de css van de pagina waar je dat gevonden hebt. Dan kun je het zo overnemen, en anders vindt Google wel genoeg.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

ff www.google.nl en dan zoek CSS tutorials zoeken. Je vindt er dan genoeg. O ja misschien is webmonkey iets voor je daar staat een heleboel info over CSS. o.a. het wel of niet onderstrepen van een link :)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dit is idd echt de basis van css. http://www.pankpages.com/cssgen.htm hier staan wel wat voorbeelden.

Dit topic is gesloten.