netwerk latency te hoog of te laag

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• doberman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-12-2022
ik wist niet zeker waar ik dit het beste kon posten, dus maar hier leek me, elke keer als ik starcraft online probeer te spelen, met alletwee mn computers krijg ik een boodschap network latency to high (of t was too low) iig knal ik er daarna uit door een timeout, ik vermoed dat dit komt omdat ik mn modem getweaked heb (ik heb een adsl mxstream :( 512 kb) en deze op een switch heb staan en zo beide computers op t internet heb gemieterd.
Maar iemand een idee ? , hoe het komt zo latency melding en wat ik er eventueel aan kan doen ? (de ene pc draait trouwens win98SE en de ander win2K)
alvast bedankt :)

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Kan ook komen dat beide computers teveel bandbreedte vragen. ADSL kan niet de bandbreedte aan die jij vraagt. Dan is de latency inderdaad hoog, en disconnect hij uiteindelijk.
Met 1 computer zou het dan misschien wel moeten lukken

• doberman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-12-2022
Op maandag 10 juni 2002 09:18 schreef Bart B het volgende:
Kan ook komen dat beide computers teveel bandbreedte vragen. ADSL kan niet de bandbreedte aan die jij vraagt. Dan is de latency inderdaad hoog, en disconnect hij uiteindelijk.
Met 1 computer zou het dan misschien wel moeten lukken
hmmm en als ik mn abonement bv upgrade naar, 1024 kb down en 512kb up, zou t dan bv wel kunnen lukken denk je ?

Verwijderd

uhm.. als je met beide pc's tegelijkertijd wil spelen dan pakt ie hem niet? en als je ze allebei afzonderlijk doet dan? dan doet ie het wel? als dan die 2e pc het niet doet moet je proberen een andere dns server te pakken. Want als je probeert te connecten probeert hij de naam om te zetten in een IP. Wanneer dit erg traag gaat timed hij out.