Toon posts:

(lcd) toshiba 5200 scherm nog te gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog een ouder toshiba 5200/100 (1988) staan en ik vroeg me af of dat scherm nog te gebruiken is, Ik kan namelik nergens aan een versie van windows 3.1 komen. of heeft iemand anders nog een idee van een Freeware!! besturing systeem.

Het is trouwen zon orange 'plasma scherm

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 01:16 schreef djspot het volgende:
ik heb nog een ouder toshiba 5200/100 (1988) staan en ik vroeg me af of dat scherm nog te gebruiken is, Ik kan namelik nergens aan een versie van windows 3.1 komen. of heeft iemand anders nog een idee van een Freeware!! besturing systeem. - Vertel eens wat voor aansluiting eraan zit, als er een soort van com poort achtige aansluiting op zit dan is het prima te gebruiken op oude + nieuwe vidkaarten. Op oude zit de aansluiting standaard, voor de nieuwe zijn converters te krijgen.

Het is trouwen zon orange 'plasma scherm
Ja ja, een plasma scherm. Volgens mij hadden ze die niet erg hard in 1988. Het is dus gewoon zo'n 12" Orange CRT.

Verwijderd

Topicstarter
k thnx maare op de toshiba site staat toch dat het een plasma scherms is dus ik wist niet beter :)
System specs...

Processor: Intel 80386/11MHz (80387 MCP)

Memory: 640Kb Base, 4096Kb extended.

Internal Storage: Connor 100Mb harddisk.

External storage: Standard 3.5" High Density Floppy Drive.

Display: 640*480 VGA. 13" Gas Plasma Monitor...lovely...everything comes out in shades of orange...

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

ik heb hier nog wel ergens een versie van windhoos 3.11 liggen
op 8 schijfjes geloof ik

Hier kon uw advertentie staan

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-08 22:13
Uit de FAQ van OCE
:? En hoe zit het dan met Laptop schermen?

Laptop schermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een speciale videokaart hebben die daarvoor geschikt is. Die kosten 3 á 400 dollar. Het is dus makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info

Url:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32#32
Dus ik denk niet dat het gaat lukken :( tenzij je een hoop geld wil gaan uitgeven

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 08:13 schreef Nitroglycerine het volgende:
ik heb hier nog wel ergens een versie van windhoos 3.11 liggen
op 8 schijfjes geloof ik
hebbie msn/icq?
Pagina: 1