Het grote GIGABYTE 7VRX(P) topic

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Kheb nog geen gigabyte topic gezien, en al hoewel dit mobo het beste mobo is met de kt333, usb2,dual bios en bij de vrxP versie Lan, raid en 5.1 creative geluid, lijkt het me goed om hier een topic over te beginnen.

Ook heb ik gezien dat er wat probleempjes zijn met het mobo, en daar kunnen we vanaf nu hier over praten.
Zelf w8 ik nog op mijn 7vrx en verw8 hem in dezer dagen.

Afbeeldingslocatie: http://www.gigabyte.com.tw/products/img/7vrxp.jpg

http://www.gigabyte.com.tw/products/7vrxp.htm
http://www.gigabyte.com.tw/products/7vrx.htm
review --> Toms hardware kt333 mobo roundup
review --> Hardware info kt333 review

4015Wp west (Dordrecht)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

Uhm ....

[topic=504618/1/50]

[topic=510616/1/50]
[topic=514100/1/50]
[topic=511952/1/50]
[topic=510690/1/50]
[topic=473592/1/50]

Heel stoer dat icoontje |:(
(Zeker nog nooit gebruikt :Z)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
dat zijn allemaal problemen... zoals ik al gezegd heb... en khjeb nog geen "het grote....topic" gezien.. vandaar :)

4015Wp west (Dordrecht)

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Op maandag 10 juni 2002 00:09 schreef Tutti-frutti het volgende:
dat zijn allemaal problemen... zoals ik al gezegd heb... en khjeb nog geen "het grote....topic" gezien.. vandaar :)
[topic=459723/1/50]

Maar goed. Ik heb het bordje nu bijna 2 weken en het werkt perfect!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 00:10 schreef Smarron het volgende:

[..]

[topic=459723/1/50]

Maar goed. Ik heb het bordje nu bijna 2 weken en het werkt perfect!
K dan >:) Het valt me btw wel op dat het nu niet alleen maar abit, asus en epox is, maar ook gigabyte, soltek, (ecs) etc veel verkocht worden.

4015Wp west (Dordrecht)

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Op maandag 10 juni 2002 00:13 schreef Tutti-frutti het volgende:

K dan >:) Het valt me btw wel op dat het nu niet alleen maar abit, asus en epox is, maar ook gigabyte, soltek, (ecs) etc veel verkocht worden.
Ik denk dat Abit en Asus al een grote naam hebben, hierom zij nu stabiliteit op nummer 1 hebben gezet tegenover performance. De plankjes van andere merken vallen dan op vanwege hun goeie resulten en scores. Hierdoor worden deze plankjes meer in de publiciteit gezet.

De Gigabyte is zeker niet een makkelijk bordje. Er zijn ontzettend veel problemen mee. Dit wordt natuurlijk niet vermeld bij die reviewsites die je bovenaan opnoemde.

Met Soltek heb ik geen ervaring, maar mijn volgende plankje zal toch waarschijnlijk weer met de A beginnen. Stabiliteit staat toch op nummer 1!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zijn er al mensen die mij kunnen vertellen of dit bordje een beetje chill loopt met een Xp1900+ en 512Mb DDR pc2100, en hoe de overklok mogelijkheden zijn...

Heb hem namelijk bestelt.. krijg hem woensdag binnen ;)

maar is het onboardlan en USB enz enz allemaal lekker? of als ik hem binnen hebt eerst een biosflash eroverheen voor goeie Xp support en stabiliteit..

oke, lees het wel als ik echt wakker bent.. :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04
Ik heb hem nu 2 dagen. Heb er nogal wat probleempjes mee gehad :( Maar nu werkt ie goed! De fsb heb ik nu op 144mhz met de snelste geheugen timings. Ook krijg ik nu eindelijk mijn radeon 8500 op 270/270. Aangezien dat nogal problemen veroorzaakte. (onder 260/260 vanwege infinite loop..) Ik heb nu een score van 9336 3dmarks onder windows 98. Win xp moet ik nog ef installeren

Verwijderd

Smarron:
De Gigabyte is zeker niet een makkelijk bordje. Er zijn ontzettend veel problemen mee. Dit wordt natuurlijk niet vermeld bij die reviewsites die je bovenaan opnoemde.
En ook niet bij de laatste tweakers.net best buy guide, bijvoorbeeld. :)

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Op maandag 10 juni 2002 03:41 schreef MORA het volgende:

En ook niet bij de laatste tweakers.net best buy guide, bijvoorbeeld. :)
Heb je de andere topics gelezen over de 7VRXP? Er zijn velen die dat plankje teruggestuurd hebben en er een ander merk voor kregen die wel meteen werkte.

Ik had hem al besteld, anders was ik ook voor een ander merk gegaan. Ik las alleen de reviews en ging daar vanuit dat het een goed plankje was.

Ik heb een middagje lopen knutselen en het plankje werkt echt perfect! Ik heb ook alle settings op normaal staan, dus geen V-Core verhoogd etc. Mijn LAN-onboard werkt ook zeeeer goed! Supersnel!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Gaan we steeds nieuwe 'De/Het grote' 7VRXP topics openen? (er hoeft niet per se 'grote' voor te staan) Deze was er het eerst en daar mag je in verder [topic=459723/1/50] :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.