One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
Verwijderd
eeh nieuwe mobo kopen, en dan eehh proc etc.. dan op fsb omhoog, ja dan loopt die wel sneller ;?
Verwijderd
ik heb hier een HP Vectra staan, een oude p166, die kan d.m.v dip switches op 200 gezet worden, stikker met settings zit op de voeding.
Verwijderd
uhhh, ga eerst kijken tot hoever je je FSB kan opschroeven, das het beste voor je p166 om meer snelheid te bereiken, en als je op max FSB zit ga je kijken als je p166 nie gelocked is, zoniet dan kan je je muliplier nog omhoog proberen te gooien, mijn p166MMX loopt op 249 met 83MHz fsb
tijd die je bezig bent met dat oude ding tweaken gaan werken
en nieuw mobo/proc etc. aanschaffen
Verwijderd
iddOp maandag 10 juni 2002 00:11 schreef Rappie het volgende:
tijd die je bezig bent met dat oude ding tweaken gaan werken
Of je moet het uit principe doen, al je computers tweaked.
Maar m.i. maakt die 40MHz erbij in de praktijk weinig uit.
Ik wilde mijn oude p1 166 ook wat updaten. Alleen wilde ik gewoon wat onderdelen vervangen ipv tweaken. Het begon met een snellere processor, maar voordat je een *echt* snellere hebt (toch wel minimaal 400 MHz ofzo), ben je ook een nieuw moederbord nodig. Op een nieuw moederbord past geen oud werkgeheugen en videokaart ook niet. Dat nieuwe moederbord past ook niet in mijn oude kast. Ook een nieuw toetsenbord bleek noodzakelijk... Uiteindelijk is het enige onderdeel dat ik uit mijn p166 nog gebruikt heb de diskette-drive
. Eerder had ik er al een nieuwe hd in gestopt, dus die kwam niet origineel van mijn p166. Hetzelfde geld voor de monitor en de muis.
Was toch leuk voor mijn zusje, die heeft nu een msn-pc voor de prijs van een diskette-drive.
Was toch leuk voor mijn zusje, die heeft nu een msn-pc voor de prijs van een diskette-drive.
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
en waar haal je dat soort "diskette drives" dan? Dan begin ik een freesco server bedrijfOp maandag 10 juni 2002 00:22 schreef JedaiNait het volgende:
Ik wilde mijn oude p1 166 ook wat updaten. Alleen wilde ik gewoon wat onderdelen vervangen ipv tweaken. Het begon met een snellere processor, maar voordat je een *echt* snellere hebt (toch wel minimaal 400 MHz ofzo), ben je ook een nieuw moederbord nodig. Op een nieuw moederbord past geen oud werkgeheugen en videokaart ook niet. Dat nieuwe moederbord past ook niet in mijn oude kast. Ook een nieuw toetsenbord bleek noodzakelijk... Uiteindelijk is het enige onderdeel dat ik uit mijn p166 nog gebruikt heb de diskette-drive. Eerder had ik er al een nieuwe hd in gestopt, dus die kwam niet origineel van mijn p166. Hetzelfde geld voor de monitor en de muis.
Er is gewoon zo'n grote vraag naar
Verwijderd
kwl dan doe ik meeOp maandag 10 juni 2002 00:27 schreef SEFje het volgende:
[..]
en waar haal je dat soort "diskette drives" dan? Dan begin ik een freesco server bedrijf
Er is gewoon zo'n grote vraag naar
sinds ik zo'n moowje hardware router heb staan heb ik ook nog wat oude pc-stuff rondslingeren
moet wel mogelijk zijn om wat van die "disk-drives" in elkaar te draaien
Pagina: 1