Iemand misschien onterecht gebanned?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Topicstarter
Ooggetuige is net gebanned zag ik, maar ik las ook dat hij van plan was zn account met iemand te delen.
Kan t niet zijn dat die andere dus misbruik heeft gemaakt van de account?
maar dan is die andere figuur ook gebanned.
Nou vroeg ik me af of jullie misschien em even konden melen ofzo, om dat te vragen, want hij zit hier nog maar net, en dan is t (extra) niet leuk om gebanned te worden, terwijl t niet jouw schuld is.
Nou weet ik niet zeker of t niet zijn schuld is, hoor en ik weet niet offie echt tever is gegaan en ik weet niet hoelang hij is gebanned, maar ik zou t ook niet leuk vinden om gebanned te worden omdat mn zusje bijvoorbeeld leipe dingen gaat doen.
Kunnen jullei hier even naar kijken?
wan thij poste idd wel vage dingen, maar misschien was t dus z'n (niet echt nadenkende of dronken ofzo) maat, waarin hij sprak in een (door hem opgestart) topic met als vraag of je een account mocht delen.
Nja, kwil niemand bekritiseren, hoor, maar t zou zo zielig voor m zijn, mij lijkt t ieg erg naar om gebanned te worden.
Dank voor t kijken :)

BTW, ik weet niet zeker of ik dit via de correcte kanalen aanpak, maar ik doe mn best :)

oeh, sorry, maar ik dacht dat dat was dat een persoon zelf daar naartoe moest melen, om uit teleggen hoe t zit, sorry
mmoet ik dit nu daarheen sturen?
of moet die figuur dat zelf doen?
nja, sorry nogmaals

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

als dat zo is dan weet-ie z'n mail wel te vinden en hij blijft verantwoordelijk voor z'n eigen zaken..

Dit zijn inderdaad niet de goede kanalen bemiddelaar@tweakers.net is het goede kanaal hiervoor....

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Topicstarter
ok sluit t dan maar, hoor, maar ik dacht dat t zo moest en dat dat meeladres was voor personen zelf en niet voor mij en dat ik dus hier dit soort dinge moest melden :)
maarja, sluit dit ding dan maar :)

dank

ohj,a maar moet ik dit nu daarheen sturen?

maar je kan em nu sluiten, hoor, mn vraag is beantwoord :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 23:49 schreef Okyah het volgende:
ohj,a maar moet ik dit nu daarheen sturen?
Volgens mij kan de user die gebanned is dat beter doen...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Laat ik het zo zeggen: ooggetuige vertoont opvallend trekjes van een zeer bekende zeer fanatieke cloner. Ik geloofde gisteren al helemaal geen bal van z'n sharing verhaal, en vandaag bleek m'n argwaan terecht.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.