geen enkel dvd naar hd programma werkt op mijn DVD.. (net gekocht en mijn eerste DVD speler voor de pc) moet ik iets extra's doen of ligt het aan mijn dvd speler? ik heb eens in de search gekeken maar niets soortgelijks gevonden.. iemand suggesties?
Cannot find Decss key
ff suggesties? weet wel wat Decss is maar ik ben een leek op het gebied van DVD (behalve dat ding in de huiskamer dan)
Shit indeed dat probleem had ik ook je moet ff een nieuwe dll bestand downloaden iets met wincm32.dll ofzo iets geloof ikOp zondag 09 juni 2002 23:44 schreef _MegA_ het volgende:
Cannot find Decss keyff suggesties? weet wel wat Decss is maar ik ben een leek op het gebied van DVD (behalve dat ding in de huiskamer dan)
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
eerst een auth.dll melding.. dan die decss en dan een mpeg2.dll melding.Op zondag 09 juni 2002 23:48 schreef possibe het volgende:
kun je mischien ff de exacte naam geven van het bestand ?
eerst een auth.dll melding.. dan die decss en dan een mpeg2.dll melding.
[/quote]
raar... ik kreeg alleen een melding van wincm32.dll ofzo ( weet de naam niet precies ) toen ik een nieuwere versie daarvan had gedownload werkte het goed
[/quote]
raar... ik kreeg alleen een melding van wincm32.dll ofzo ( weet de naam niet precies ) toen ik een nieuwere versie daarvan had gedownload werkte het goed
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
raar... ik kreeg alleen een melding van wincm32.dll ofzo ( weet de naam niet precies ) toen ik een nieuwere versie daarvan had gedownload werkte het goedOp zondag 09 juni 2002 23:50 schreef possibe het volgende:
eerst een auth.dll melding.. dan die decss en dan een mpeg2.dll melding.
[/quote]
die auth.dll zou het probleem zijn dat de drive gelocked was.. ik moest dan powerDVD ofzo eerst opstarten.. maar dat helpt niet.. die mpeg2 melding lijkt me iets van een codec..
die auth.dll zou het probleem zijn dat de drive gelocked was.. ik moest dan powerDVD ofzo eerst opstarten.. maar dat helpt niet.. die mpeg2 melding lijkt me iets van een codec..Op zondag 09 juni 2002 23:52 schreef _MegA_ het volgende:
[..]
[/quote]
Heb je iets van MSN ICQ? praat wat sneller
Heb je iets van MSN ICQ? praat wat snellerOp zondag 09 juni 2002 23:54 schreef possibe het volgende:
[..]
die auth.dll zou het probleem zijn dat de drive gelocked was.. ik moest dan powerDVD ofzo eerst opstarten.. maar dat helpt niet.. die mpeg2 melding lijkt me iets van een codec..
[/quote]
mega_uitmaastricht@msn.com
Pagina: 1