Thrustmaster Firestorm Dual Power gamepad

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-04 08:39
Ik neem aan dit de juiste forum er voor is???

Ik ben van plan deze gamepad te gaan halen,vooral voor m'n n65 emulator games{zelda,mario,conker blijven prachtig :)}
het enige wat ik moet weten is, is het een redelijk goeie gamepad? er zitten 2 analoge sticks op , vooral daarom zou ik de pad kopen, heel erg handig voor die 3d games, maar waar je de camera niet zelf hoeft te bewegen{pad zou voor gta3 niet echt geschikt zijn }

Afbeeldingslocatie: http://europe.thrustmaster.com/products/big/pc_dual_analog2.gif

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ziet er wel mooi uit, ik ken em niet... maar als ik zo naar dat plaatje kijk vind ik persoonlijk dat ding irritant. Alleen dan om die besturing je weet wel, waar je je linkerduim op zet. Zo'n joystick van een PSX bijvoorbeeld ziet er anders uit en speelt veel lekkerder. :)

Maar als jij het fijn vind kan het natuurlijk wel. Hij is mooi ingedeeld qua knopjes als ik zo kijk :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 09 juni 2002 23:35 schreef devilsnight het volgende:
Ik ben van plan deze gamepad te gaan halen,vooral voor m'n n65 emulator games{zelda,mario,conker blijven prachtig :)}
offtopic:
:7

Ik heb zelf deze gamepad. Hij ligt lekker in de hand, maar hij is zeker niet aan te raden voor 3D spellen, omdat hij (nog) niet goed in te stellen is (althans, onder XP bij mij dan). Hij is veel te gevoelig, zo speel je bijvoorbeeld Max Payne, en zodra je omhoog indruk (niet hard) kijk je maximaal die richting op.
Onder GTA3 dacht ik hem ff in te stellen dat je als je loopt ermee kon rond kijken. Mooi niet dus, zelfde probleem. Ik zou graag horen of het onder andere besturingssystemen ook zo is, want ik vind het toch wel jammer.

• devilsnight
Ja want dit is toch de enige pad waar analoge sticks opzitten???

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:28
Kheb hem ook, hij is wel leuk, alleen hebben veel spellen geen ForceFeedback met dit ding, omdat het de Immersion techniek gebruikt, en dat doen de meeste games niet.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 07:01
Ik heb hem ook, en ik heb simpelweg nog nooit een betere gamepad vastgehad. Dat ding is zijn geld dubbel en dwars waard, kopen dus.

Mijn Firewizzie

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:28
Hij is trouwens ook goed om een PS2/PSX te simuleren, want hij heeft dezelfde vormen en toetsen :D , zelfs 2 meer

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• devilsnight
Het is eigenlijk best jammer dat er geen apparaatje bestaat waardoor je : PS2,Cube,xbox,n64 en psx controllers op de pc kan aansluiten :)

zou best heel handig wezen, nou ja....in dit geval voor games als mario en zelda, conker , mario kart..etc...is zo'n analoge stick erg handig....

• devilsnight
Bij norrod is de Dual power2 37.50 euro
en bij xenon maar iets van 25 euro....ik vraag me alleen iets af
bij norrod staat er Dual Power 2 en bij Xenon niet, maar ze zien er alle 2 hetzelfde uit..

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:04

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Er schijnt blijkbaar een nieuwe versie van te zijn. Ik heb de "1ste versie".

Hij ligt lekker in de hand, speelt vooral met de emulator errug goed, alleen bij Windows games als X-Wing Alliance is hij veel te snel. Druk je ff naar rechts, maakt je fighter ongeveer een 180 graden de andere kant uit... Maakt me verder ook niet uit, flightsims speel ik toch uitsluitend met mijn digi joystick.

Al met al een aanrader dus. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Ik denk dat we zachtjes toch wel mogen zeggen dat de Thrustmaster FireStorm Dual Power er zo'n beetje het beste uitkomt. Ik heb getwijfeld tussen de Logitech Dual Action en de Thrustmaster, maar toen ik me er even in verdiept had kwam ik toch wel tot de conclusie dat de Thrustmaster FireStorm Dual Power er op verschillende gebieden er beter naar voren kwam >:) . Check deze rerview maar eens http://gear.ign.com/articles/306/306585p1.html

En hij is inderdaad heerlijk zacht :9~ . Als je een gamepad koopt, koop deze dan :*) !

Greetz

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb dezelfde, maar dan zonder de twee duimbuttons. Ik weet dat het daar even om gaat, maar ik heb wat anders te melden. Zodra je langere tijd met het ding speelt en je hebt je wijsvingers tegen die uitsteeksels liggen, krijg je daar toch wel drukplekjes. Niet echt lekker. Ik speelde er altijd mee met die SNES emulator, Mortal Kombat enzo. Maar als je dan echt fel op die knoppen drukt en dat een half uurtje achter elkaar, voel je dat op je wijsvingers/middelvingers die dus tegen de onderkant van de pad aanliggen. Dát hadden ze wat zachter kunnen maken... :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1