Toon posts:

Mp3 , kraken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb een probleem , sinds gister ofzo , heb ik bij bijna al me muziek dat er vanalles kraakt , kut dus...aanmgezien ik neophyte wat hard zette zouden me boxen wel es opgeblazen kunnen zijn , maar het gekke is dat het geluid van me tv kaart , wel zuiver is en zonder kraken

mijn vraag dus , ken er softwarematig wat fout zitte , bijv in winamp , of kan die alleen hardware matig zijn ,

tvkaart zit btw via line in doorgelust aan geluidskaart en die naar versterker

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:01

bloasfist

Slot-A Crew

ik denk dat je geluidskaart kapot is. Als je boxen opgeblazen zouden zijn, zou je tv kaart natuurlijk ook kraken.
Ik denk niet dat het software matig is, maar dat is natuurlijk vrij makkelijk te testen. Speel eens een mp3tje af in mediaplayer of een ander programma. Of kijk of het bij films ook zo is. Bij dit soort dingen kun je er heel eenvoudig achter komen door trial and error.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

dat geluid van de tv kaart gaat toch ook via de geluidskaart..???
zou die niet brak kunnen zijn

Ik heb het zelf ook wel eens
maar dan is het als de schijf erg druk is..

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Verwijderd

Zet het volume wat zachter (geluidskaart-uitgang). Het kan dat je signaal overstuurt. Laat je versterker versterken en je geluidskaart niet.

Verwijderd

Topicstarter
dat laatste helpt wel iets , geluidskaart is mono...
zal daarom wel goed zijn , bij sommige nummers is het wel goed sommige kraken nog , flims zijn goed , gewoon goed hard , zonder kraken enz enz

ik heb al in mediaplayer geluisterd , is geen verschil
Pagina: 1