De mensen op www.sitechecks.nl zijn daar veel beter in
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik raad je aan om dit even te lezen:
Reclame, enquete's, personeel-advertenties en dergelijke.
En doe dan ook de rest van de FAQ, aangezien je ook zojuist een scrip request in IT hebt geplaatst, wat daar imho niet hoort.
Reclame, enquete's, personeel-advertenties en dergelijke.
En doe dan ook de rest van de FAQ, aangezien je ook zojuist een scrip request in IT hebt geplaatst, wat daar imho niet hoort.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Traag ?Op zondag 09 juni 2002 23:06 schreef _Maniac het volgende:
Okay bedankt.
Zal er us ff opzetten.
maaruh hebbeb julli egeen mening erover ?
Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Hehe, blackd was me voor
Basje wel de FAQ lezen hehOp zondag 09 juni 2002 23:02 schreef _Maniac het volgende:
Willen jullie mijn site ff raten ?
en eventueel tips en/of indeen geven ?
www.dlc-clan.net
De site is wel mooi. Hoeveel pageviews heb je al?
Welkom op GoT
w00t
Beetje slechte jpg compressie bij de plaatjes op het forum, maar verder wel een aardige site
leuk hoor.. maar waarom moet het allemaal zo bombastisch.. hopeloos voor 56k'ers, het doet pijn aan m'n ogen al dat beweeg en gedoe, en er staat eigenlijk helemaal niets op.
dus:
1) niet origineel
2) over the top
3) veel te zwaar
IMHO, als je zoiets in elkaar kan flashen, dan kan je ook wel iets maken wat iets subtieler is.
dus:
1) niet origineel
2) over the top
3) veel te zwaar
IMHO, als je zoiets in elkaar kan flashen, dan kan je ook wel iets maken wat iets subtieler is.
do not underestimate the power of a sharp mz-700
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()