Toon posts:

[FF] Nu voor eens en voor altijd het antwoord!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok na de vele patches/driver updates kan ik nu wel om het definitieve antwoord vragen denk ik zo.

Hoe krijg ik FF7 en FF8 met alle toeters en bellen aan de praat op een PC met een Geforce en XP?

Denk dat deze vraag wel kan ookal istie al 20000 keer gesteld omdat we nu door alle update-golven van zowel de drivers als het spel heen zijn, en laten we voor het antwoord dan ook in het achterhoofd houden dat alles de nieuwste drivers/updates draait!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 12:59

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

antwoord: met een boel geluk.

Verwijderd

Topicstarter
Met een boel geluk en enkele tips mag ik hopen, en naar die tips ben ik juist benieuwd, zodat dit draadje voor iedereen die dat geluk heb het antwoord bevat!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

volgens mij gewoon met een geforce niet, net zoals silver toch?
ik had ieg problemen met FF7 onder XP, maar die heb ik gewoon niet goed aan de praat gekreden, met welke update dan ook.
sorry :'(

Silver doet t ook al zo minder met een geforce x

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Niet :)

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

niet idd, das ook mijn antwoord dus ongeveer en t is erg jammer, dat wel, maar helaas
maar waar t nou aan ligt?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Beter alternatief: Koop de PSX versies van FF7 en FF8, download ePSXe en de daarvoor benodigde plugins, download ergens een PSX BIOS (daarvan mag ik hier geen link neerzetten, maar ik weet wel een plekkie waar je 'm kan downloaden), stel alles in, en speel vervolgens FF7 en FF8 met die emulator op je PC. Ik heb laatst op die manier FF7 van gespeeld (alleen om te testen of 't goed werkt, ik heb zelf een PSX), en 't werkt van begin tot eind helemaal perfect. 't Vereist alleen wel een vrij snelle computer, zeker als je 't in Software mode wilt spelen (en dat wil je als je de beste compatibiliteit en de meest op de PSX lijkende graphics wilt hebben).

edit:
In plaats van 'koop de PSX versies' mag je ook 'download ergens de PSX ISOs' lezen, maar natuurlijk wel op eigen risico ;)
Pagina: 1