| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Och, ik heb 'm gemaild over die warez-truc, vroeg ie aan mij of ie werkte. Ik zei dat ik hem al kende
. Maar hij was natuurlijk stoerder want hij kende hem al jaren en hij draaide ook al 4 maanden met Longhorn.
Inderdaad niet echt een aanwinst
, maar we geven 'm nog een kans om z'n leven te verbeteren. Als ie nog een keer van die rare dingen gaat doen dan kan ie altijd nog op slot gezet worden
.
Inderdaad niet echt een aanwinst
Professioneel Hyves-weigeraar
Oké, kon het niet laten in mijn oude posts te kijken en toen vond ik deze weer. Sindsdien is hij niet echt zijn leven aan het beteren. Laatste post dateert van 12 juni (is alweer 10 dagen geleden).
.
Hij is dus nog steeds niet veranderd, daarbij meegenomen dat het bericht van BozoQed om 18:11 alleen maar werd beantwoord met trolls en flamebaitsGepost door Fortuynlijk woensdag 12 juni 2002 - 01:03 Score: -1 (Troll)
He, achterlijke gek een beetje meer respect voor de LPF ! Je onderschat ze, en denk nu maar niet dat PIM dood is....PIM leeft meer dan ooit!
En als VVD'er zal ik me helemaal kapotschamen
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
We kunnen hem misschien wel bannen maar, hij graaft zijn eigen graf door op die manier te blijven reageren 
Zijn status staat hem op den duur niet meer toe om op voor de bezoekers normaal zichtbare niveau te reageren
Zijn status staat hem op den duur niet meer toe om op voor de bezoekers normaal zichtbare niveau te reageren
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Een beetje schreeuwen lijkt mij niet meteen een ban waard. Misschien dat ie vanzelf wel wat tempert. Als hij echt de grenzen overschrijdt, zie je 'm vanzelf niet meer terug
Verwijderd
Hoe meer aandacht je aan zo'n iemand besteedt, des te leuker het voor hem wordt om er mee door te gaan. Gewoon niet op reageren, dan gaat de lol er voor hem vanaf.
Pagina: 1