Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Anoniem: 45909
lijkt mij ook makkelijker en netterOp zondag 09 juni 2002 22:37 schreef _Robzilla_ het volgende:
kan je da niet gewoon met mat plakplastic doen?
Anoniem: 26274
daaromOp zondag 09 juni 2002 22:38 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
lijkt mij ook makkelijker en netter
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
"Luie mensen worden ook moe!"
Dat spul zoek ik dus ook al een tijdje. geen id hoe het heet of waar ik het kan krijgen.Op zondag 09 juni 2002 22:40 schreef Pindkaas het volgende:
er bestaat wel iets voor de ruiten (kenteken graveren) dat hetzelfde doet, het wegvreten van glas (goede rotzooi dus!)
Gezocht!
Router
Niet iedereen kan dat. En om het te laten doen is een spuitbus toch net iets goedkoper.Op zondag 09 juni 2002 22:43 schreef FragFrog het volgende:
zandstralen?
Gezocht!
Router
mits je het aleen doet voor je licht effecten natuurlijk
MAW gewoon FF k*tte met een zacht doekje en wat tandpasta.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
maar mij leek het handig mijn raam af te plakken met tape,
en dan mijn logo mat te maken.
Spray leek handig..
maar ik ga kijken of ik een van die andere manieren kan gebruiken. thanx 4 tips
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Anoniem: 16867
Geen diepe krassen want met fijn schuurpapier gebeurt dat niet
Maar echt fijne tekeningen kan je er dan niet mee makenOp zondag 09 juni 2002 23:07 schreef GriFFF het volgende:
Ik heb zelf ook een stukje plexiglas mat gemaakt, maar op een iets andere manier. Men neme een zo'n bandschuurmachine (denk dat het zo heet) met een heel fijn stuk schuurpapier eronder. Zet em aan ff lekker paar keer heen en weer op je stukje plexiglas en tada mat
Geen diepe krassen want met fijn schuurpapier gebeurt dat niet
Gezocht!
Router
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Anoniem: 25342
erm matte blanke lak ? je bedoeld natuurlijk gewoon blanke lak denk ik....Op zondag 09 juni 2002 23:27 schreef MRic3 het volgende:
De makkelijkste manier..... gewoon matte blanke lak
nee, je hebt glanzende blanke lak en matte blanke lak (en nog tig varianten ertussen in) en ik bedoel de matte... nog mooier als je die kan krijgen in spuitbus... doodmat ... matter kan nietOp zondag 09 juni 2002 23:29 schreef bloodnose het volgende:
[..]
erm matte blanke lak ? je bedoeld natuurlijk gewoon blanke lak denk ik....
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Erg bruut goedje en redelijk duur..
Tis bij de iets betere glashandel wel te krijgen en anders wel bij de speciaalzaak voor glas-in-lood ramen en tiffany zaken (glazen lampekappen)
Tip voor je logo:
Koop boeklon doorschijnend plakplastic waarmee je je boeken kan kaften, plak dat op snij je logo uit en smeer dan die pasta. beetje doorschijnend mat moet dan ongeveer een 2 uur inwerken maar dat staat wel op het potje. Je kan niet heel dunne lijnen krijgen omdat de pasta ook een beetje onder het plastic doorbijt (tis maar een millimeter max ofzoiets maar toch, hangt ook weer vanaf hoelang je het laat intrekken).... VETTIG goedje pas op...!!!
Zandstralen kan ook en dat kan ook precies hetzelfde met het plastic.. alleen je moet de tools wel hebben en dat zandstraal zand is ook niet goedkoop (je moet namelijk groot inkopen dacht ik gaat per 20 of 50 kilo dacht ik. is namelijk speciaal zand). mocht je toevallig al een compressor met koppelstuk hebben dan zijn er in iedere DHZ winkel wel opzetstukjes te koop voor zandstralen(als ik het niet mis heb is het dezelfde als voor verfspuiten).
Zandstralen gaat wel veel sneller en is redelijk makkelijk om een egaal vlak te krijgen, alleen je hebt gelijk wel een echt mat oppervlak. Bij de pasta zal je echt egaal moeten smeren om ook een egaal mat vlak te krijgen.
Mocht je klaar zijn willen we natuurlijk wel pics!!
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
Als je het goed afplakt toch wel?Op zondag 09 juni 2002 23:22 schreef thedolf het volgende:
[..]
Maar echt fijne tekeningen kan je er dan niet mee maken
Anoniem: 35183