een redirect naar een .nl domein

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
stel.. ik heb een site ergens op een duitse server staan maar ik wil bijvoorbeeld dat je erop komt met www.blaat.nl

hoe moet dat dan?

overal waar ik kijk kan je een domeinnaam aanvragen maar daar krijg je ook meteen hosting bij

dus ik wil alleen een redirect .nl domein (heet dat zo)

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Dan moet je een dns en web server tot je beschikking hebben.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:39

AMDFreak

Intel is zo..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

sommige providers bieden een redirect/forward pakket aan, maar je kunt ook gewoon het allerkleinste pakket bij een provider nemen en er een hiddenframe opzetten; dat werkt nl exact 'tzelfde

zie www.webselect.nl

Verwijderd

www.dot.tk? kun je een domeinnaam gratis registreren, je vult een bestaande homepage in en dan is het goed. Denk dat je het zo bedoelt.

Of kijk anders op www.moerstaal.nl kun je ook nog wel wat grappige dingen vinden. Dat is in ieder geval wel .nl

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 22:38 schreef lucy1981 het volgende:
www.dot.tk? kun je een domeinnaam gratis registreren, je vult een bestaande homepage in en dan is het goed. Denk dat je het zo bedoelt.

Of kijk anders op www.moerstaal.nl kun je ook nog wel wat grappige dingen vinden. Dat is in ieder geval wel .nl
.tk ken ik en moerstaal ook

maar dan krijg ik blaat.tk of blaat.iseenlekkerding.nl

tis niet voor mij maar voor mn oom. en zoals .tk werkt dat zoek ik inderdaad wel. maar dan betaald en met .nl

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[search=redirect domein] of [search=redirect domain] en doe dat ook eens op onderwerp.
Volgens mij is dit namelijk vaker langsgekomen. :)

🌞🍃

Verwijderd

^^^^^ idd :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.