Sinds een paar dagen heb ik het probleem dat ik niet meer via FlashFXP kan downloaden van een bepaalde server. Dus ik dacht dat het wel aan de server zou liggen, maar wat blijkt nou, het ligt aan mij!
Want ik heb iets geflashfxp'ed naar iemand van de betreffende server naar zijn server en dat werkte prima!!
Dus het probleem moet aan mijn kant liggen. Maar ik heb niets verandert en opeens was het er!
Het gaat als volgt als ik iets wil downloaden:
Connect to server
Ff opzoeken wat ik wil downloaden
Klik op "Transfer"
Dan begint ie bij 30kb/sec
Binnen 10 sec dropt ie naar 0,00kb/sec
5 minuten later zegt ie "transfer failed"
Verder kan ik nog wel gewoon downloaden via Internet Explorer dus met mijn verbinding is niets mis. Ook heb ik nog voldoende schijf ruimte, en ik heb ook al geprobeerd het op mijn andere harddisk te downloaden maar dat mocht ook niet baten.
Verder heb ik ADSL Fast bij Xs4all, een vigor 2200e router en een realtek NIC.
Want ik heb iets geflashfxp'ed naar iemand van de betreffende server naar zijn server en dat werkte prima!!
Dus het probleem moet aan mijn kant liggen. Maar ik heb niets verandert en opeens was het er!
Het gaat als volgt als ik iets wil downloaden:
Connect to server
Ff opzoeken wat ik wil downloaden
Klik op "Transfer"
Dan begint ie bij 30kb/sec
Binnen 10 sec dropt ie naar 0,00kb/sec
5 minuten later zegt ie "transfer failed"
Verder kan ik nog wel gewoon downloaden via Internet Explorer dus met mijn verbinding is niets mis. Ook heb ik nog voldoende schijf ruimte, en ik heb ook al geprobeerd het op mijn andere harddisk te downloaden maar dat mocht ook niet baten.
Verder heb ik ADSL Fast bij Xs4all, een vigor 2200e router en een realtek NIC.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop